Συγκεκριμένα σημείωσε πως «είμαστε και πάλι στο ίδιο έργο θεατές, με τα πρωτόκολλα να γίνονται λάστιχο, τα μέσα μαζικής μεταφοράς να παραμένουν σε εστίες υπερμετάδοσης, τα σχολεία να λειτουργούν με χειρότερους όρους από πέρυσι και τα κονδύλια για τη Δημόσια Υγεία να είναι μειωμένα με βάση τον νέο προϋπολογισμό».
Για τους χώρους δουλειάς, κατήγγειλε ότι η κυβέρνηση αρνείται να επιβάλει μέτρα υπέρ των εργαζομένων, με αποκορύφωμα οι προϊστάμενοι και οι διευθυντές να μπορούν να υποκαταστήσουν τους γιατρούς Εργασίας σχετικά με τα ζητήματα του εμβολιασμού των εργαζομένων. «Αυτό το θεωρείτε σύγχρονη επιστημονική και ιατρική προσέγγιση», αναρωτήθηκε προσθέτοντας πως «ένας τρόπος υπάρχει να επιλυθούν τα προβλήματα, η αποφασιστική ενίσχυση της δημόσιας περίθαλψης, νοσοκομείων και Πρωτοβάθμιας Φροντίδας με μόνιμο όλο το αναγκαίο προσωπικό».
Μάλιστα, κάλεσε την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στο τέλος του έτους στην απόλυση 600 εργαζομένων που απασχολούνται σε νοσοκομεία και δομές φιλοξενίας προσφύγων, των οποίων οι συμβάσεις λήγουν στις 31 Δεκέμβρη, και να τους μονιμοποιήσει, για να μη μείνουν ακάλυπτες οι αυξημένες ανάγκες σε αυτούς τους κρίσιμους χώρους.
Όπως αναφέρει το 902, το νομοσχέδιο περιλαμβάνει ακόμα 150 διαφορετικές μεταξύ τους διατάξεις, 15 διαφορετικών υπουργείων, ενώ η κυβέρνηση το προωθεί με συνοπτικές διαδικασίες. Ο Γ. Λαμπρούλης αναφέρθηκε στα άρθρα, όπου παρατείνεται η προθεσμία έκδοσης των εσωτερικών κανονισμών σε Εθνική Λυρική Σκηνή και Μέγαρο Μουσικής, χωρίς να ανατρέπει τον εμπορευματικό χαρακτήρα των δύο οργανισμών και χωρίς να διασφαλίζει τα δικαιώματα των εργαζομένων.
Όσον αφορά το άρθρο 61 για το Ελληνικό, επισήμανε ότι το μεγαλύτερο αδόμητο οικόπεδο της Ευρώπης μετατρέπεται σε τράπεζα πρασίνου με βάση την κοινοτική περιβαλλοντική νομοθεσία και προβλέπεται ότι οι όμοροι δήμοι θα έχουν τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε χωροθετήσεις, αλλαγές χρήσεων περιοχών και του πολεοδομικού σχεδίου προς όφελος φυσικά των κατασκευαστών.
Αναφέρθηκε ακόμα στα άρθρα 122 – 123 που αφορούν θέματα του υπουργείου Παιδείας για τα βιβλία, σημειώνοντας πως η κυβέρνηση διαμορφώνει το έδαφος για ένα εμπορευματοποιημένο περιβάλλον στο σχολικό βιβλίο, που έρχεται να «κουμπώσει» με το πολλαπλό και διαφοροποιημένο βιβλίο ενώ η επέκταση δεξιοτήτων που προβλέπεται, σε καμία περίπτωση δεν επιτυγχάνει την ολόπλευρη εκπαίδευση των μαθητών.