«Μαθαίνουμε ασφαλείς» από το υπουργείο Παιδείας με απευθείας ανάθεση για επικοινωνιακή προβολή
Η ιδιωτική εταιρεία, «Interweave» που ανέλαβε την επικοινωνιακή καμπάνια του υπουργείου για την χρήση μάσκας, με αφορμή το άνοιγμα των σχολείων, είναι η ίδια εταιρεία στην οποία είχε ανατεθεί, ξανά άνευ διαγωνισμού, η διαφημιστική εκστρατεία, «Μαθαίνουμε στο σπίτι».
Το ζήτημα είχε φέρει στην Βουλή ο ΣΥΡΙΖΑ, καταγγέλλοντας την τότε διαδικασία ανάθεσης, με το εν λόγω ποσό για την συγκεκριμένη εκστρατεία να ανέρχοταν περίπου στα 92 χιλιάδες.
Αναφορικά με την τωρινή εκστρατεία που αφορά την χρήση μάσκας από τους μαθητές, η κατανομή ορίζει την διάθεση 16.567 € για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τη δημιουργία και τη λειτουργία της ιστοσελίδας mathainoumeasfaleis.gov.gr, την διάθεση 6.589 € για τη δημιουργία εικαστικών υλικών για την παραγωγή έντυπου ενημερωτικού υλικού, την διάθεση 1.785 € για τη συντήρηση της ιστοσελίδας, την διάθεση 48.277 € για έξοδα προβολής, διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της ΑΥΓΗΣ.
Στο παραπάνω πλαίσιο ο ΣΥΡΙΖΑ τοποθετήθηκε, εκτοξεύοντας τα βέλη του κατά τον κυβερνητικών χειρισμών, κάνοντας λόγο «για “μπίζνες” του υπουργικού γραφείου στο κτίριο του Αμαρουσίου συνεχίζονται και τα “λεφτόδεντρα” του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα όχι μόνον υπάρχουν αλλά και ευδοκιμούν».
Αξιοσημείωτο είναι, ότι η Interweave έχει αναλάβει με παρεμφερείς διαδικασίες και την καμπάνια του ΕΟΤ «Greece From Home» με την διαφημιστική εκστρατεία να αφορά στην καταπολέμηση των επιπτώσεων της επιδημιολογικής κρίσης στον χώρο του τουρισμού.
Διαβάστε περισσότερα: