
Με αφορμή ένα περιστατικό έντασης στη Πολυτεχνειούπολη, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, δήλωσε σε συνέντευξή του το βράδυ της 5ης Μάϊου ότι «δεν γίνεται να μην υπάρχουν αυτοματοποιημένες πειθαρχικές συνέπειες για εκείνους τους φοιτητές, οι οποίοι έχουν μπλέξει την ελευθερία της έκφρασης με την οργανωμένη βία». «Θα πρέπει να αποβάλλεσαι από το δημόσιο πανεπιστήμιο και σε αυτό θα επιμείνουμε πολύ και θα βρούμε τον τρόπο να το κάνουμε» απείλησε ξανά σε ένα κρεσέντο αυταρχισμού και κατασταλτικής διάθεσης.
Μετά τον ηθικό πανικό για τους ανηλίκους/τις και την «παραβατικότητα» τους, τώρα η κυβέρνηση στρέφεται στην στοχοποίηση των φοιτητών/τριών, με αφορμή ένα περιστατικό έντασης που δημιουργήθηκε χθες 5 Μάϊου στην Πολυτεχνειούπολη. Συγκεκριμένα, ομάδα ατόμων προσπάθησε να κολλήσει πολιτικό υλικό στο κυλικείο όταν η μισθώτρια του προσπάθησε να τους εμποδίσει, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση και ένα εκ των ατόμων να την χαστουκίσει.
Σε ένα πλαίσιο κινδυνολογίας για τα δημόσια πανεπιστήμια, λοιπόν, ο πρωθυπουργός προτείνει ακόμα περισσότερα πειθαρχικά και τιμωρίες για τους φοιτητές και τις φοιτήτριες, που έχουν αγωνιστεί για να περάσουν στο δημόσιο Πανεπιστήμιο. «Έχουμε κάνει αρκετά πράγματα, αλλά υπάρχουν πολλά ακόμα τα οποία πρέπει να γίνουν στον τομέα αυτό» είπε ο πρωθυπουργός αρχικά μιλώντας στην ΕΡΤ.
«Ενδεικτικά να αναφέρω ότι σήμερα δεν υπάρχει πια καμία ενεργή κατάληψη εντός των χώρων των πανεπιστημίων» συνέχισε με αυταρέσκεια ουσιαστικά για τις διαρκείς επεμβάσεις της ΕΛΑΣ εντός των πανεπιστημιακών χώρων. «Πράγμα το οποίο είναι πολύ διαφορετικό σε σχέση με αυτό το οποίο θυμόμασταν στο παρελθόν, ότι πια ουσιαστικά το άσυλο έχει εν τοις πράγμασι καταργηθεί και η αστυνομία μπορεί να παρεμβαίνει από τη στιγμή που θα ζητηθεί από τις πρυτανικές αρχές και να το κάνει και να το κάνει άμεσα. Όμως εγώ δεν θα σταθώ σε αυτά τα οποία έχουν γίνει. Θα σας πω τα οποία πρέπει να γίνουν».
Μάλιστα, ισχυρίστηκε ότι «είναι απολύτως επιβεβλημένο πια και το επιβεβαιώσαμε σε μία σύσκεψη την οποία κάναμε το περασμένο Σάββατο. Τα πανεπιστήμια, ειδικά εκείνα τα οποία είναι επίφοβα, γιατί το θέμα αυτό δεν αφορά όλα τα πανεπιστήμια. Αφορά ειδικά κάποιες σχολές που οφείλουν να εκπονήσουν άμεσα τα σχέδια ασφάλειας τα οποία εκκρεμούν και δεν πρέπει να είναι απλά ασκήσεις επί χάρτου, αλλά πρέπει να είναι εφαρμόσιμα και να γνωρίζουν ότι αν δεν το κάνουν θα υπάρχουν συγκεκριμένες κυρώσεις και θα έλεγα το πλαίσιο των κυρώσεων για όλους σε περίπτωση που δεν εφαρμόζονται».
«Δεν θέλω να πω περισσότερα γιατί νομίζω ότι πολύ σύντομα θα μπορεί και η υπουργός Παιδείας στη Σύνοδο των Πρυτάνεων να κάνει συγκεκριμένες εξαγγελίες. Ο καθένας όμως πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του και η πολιτεία πρέπει να αναλάβει τις δικές της ευθύνες» είπε και υποστήριξε ότι «δεν μ’ αρέσει να ρίχνω το μπαλάκι γιατί νομίζω αυτό το οποίο θέλουν οι πολίτες είναι να λύσουμε το πρόβλημα και όχι να ρίχνουμε το μπαλάκι ο ένας ο ένας στον άλλον. Πρέπει να συνεργαστούμε με τις πρυτανικές αρχές και ναι, θα πρέπει να προτεραιοποιούμε και κάποιες σχολές εμβληματικές. Ξέρουμε ποιες είναι. Πολύ σύντομα πια θα πρέπει να δούμε άμεσα αποτελέσματα και μια τελείως διαφορετική εικόνα. Επαναλαμβάνω ότι τα φαινόμενα που παλιά, ήταν ο κανόνας, τώρα είναι οι εξαιρέσεις. Ούτε η εξαίρεση όμως μπορεί να είναι αποδεκτή».
Τέλος, ο Πρωθυπουργός έκανε λόγο για επιπλέον πειθαρχικά μέτρα, αναφέροντας συγκεκριμένα ότι «δεν γίνεται να μην υπάρχουν αυτοματοποιημένες πειθαρχικές συνέπειες για εκείνους τους φοιτητές, οι οποίοι έχουν μπλέξει την ελευθερία της έκφρασης με την οργανωμένη βία. Είναι άλλο να εκφράζεσαι ελεύθερα στα πλαίσια ενός ιδρύματος το οποίο ενθαρρύνει την ελευθερία της έκφρασης. Άλλο να θεωρείς ότι μπορείς να μπαίνεις, να τραμπουκίζεις και να σπας άλλους στο ξύλο, γιατί με αυτόν τον τρόπο θέλεις να επιβάλλεις την άποψή σου. Αν ανήκεις στη δεύτερη κατηγορία, θα πρέπει να αποβάλλεσαι από το δημόσιο πανεπιστήμιο και σε αυτό θα επιμείνουμε πολύ και θα βρούμε τον τρόπο να το κάνουμε. Χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία τα οποία ο νόμος μας δίνει στη διάθεσή μας».
Πολύ σωστή! Υπάρχουν αυτοί που στηρίζουν τη νεοφιλελευθερη βιομηχανία του θεαματος και υπάρχουν εκείνοι που είναι με αυτούς που το κάνουν για την τέχνη. Την πραγματική τέχνη που σκοπό έχει να διδάξει και οχι να αποχαυνώσει. Πρόκειται για δύο τελείως διαφορετικές ομάδες ανθρώπων που δεν υπάρχει καμια συζευξη μεταξύ τους.
Πραγματική τέχνη είναι το "κοπέλες του Άουσβιτς πού είναι η αγάπη μου" πρωτοχρονιάτικα; Δίδαγμα: έπρεπε να ήσασταν στο Άουσβιτς να ψάχνετε την αγάπη σας; Δεν είναι αποχαυνωση αυτό;
Χέστηκα αν ήταν η Φαραντούρη στη θέση του Ρουβά. Τα 200 χιλιάρικα μπορούμε να τα πάρουμε πίσω?
Φαντάζομαι ότι το άρθρο θέλει να πει πως η Φαραντούρη δε θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο γιατί αποτελεί κομμάτι της εργατικής τάξης (Πάντα θα υπάρχουν δύο κόσμοι. Κοινωνικά, πολιτικά και σε όλα τα επίπεδα ο κόσμος είναι ταξικός.) και αυτό είναι ενάντια στην κοσμοθεωρία της.
Πώς ακριβώς αποτελεί η Φαραντούρη κομμάτι της εργατικής τάξης? Με το Χυτήρη είναι παντρεμένη. Στη χλιδή ζεί! Δεν νομίζω ότι εννοεί κάτι τέτοιο η αρθρογράφος και αν το εννοεί μου φαίνεται κουτό! Ο διαχωρισμός γίνεται νομίζω στο τι αποτελεί ποιότητα και τι όχι για εκείνη. Κάτι που πάλι δεν έχει νόημα. Αν είχε θα έπρεπε να μπαίνουμε συνεχώς σε τέτοιες αντιπαραθέσεις. Γιατί να ακούσουμε Φαραντούρη και όχι την ένατη του Μπετόβεν σου λέω εγώ σύμφωνα με τη δική μου κρίση? Δεν με ενοχλεί που ένα κωλοκαναλο επέλεξε τον κοκακια το Ρουβά να μου βάλει να δω πρωτοχρονιά. Δεν τον είδα γιατί δεν με ενδιαφέρει. Δεν έχω τηλεόραση και έχω καλύτερα πράγματα να κάνω. Δεν θα είχε καμμιά απολύτως διαφορά αν στη θέση του ήταν η Φαραντούρη. Ισχύει το ίδιο για μένα. Θέλω να πιστεύω για αρκετό κόσμο. Η κοστολόγηση έπαιζε ρόλο σε μένα. Τα χρήματα που κόστισε ο Ρουβάς. Αν η Φαραντούρη κόστιζε τα ίδια θα ειμασταν χαρούμενοι?
Αυτό που έβαλα στην παρένθεση είναι απόσπασμα από το κείμενο.
Αν η Φαραντούρη κόστιζε περισσότερα, πάλι δε θα θέλανε Άουσβιτς πρωτοχρονιάτικα;
Η Φαραντούρη μένει στο Κολωνάκι. Άντρας της ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ Χυτηρης και τα παιδιά -μεγάλα πια- σε ιδιωτικό
Ε, ας μας πει η Κριεμπάρδη τι εννοούσε λοιπόν όταν έγραφε για ταξικό διαχωρισμό, δεν είμαι στο μυαλό της. Αν και πολύ αμφιβάλλω, το πιθανότερο να βάλει την ουρά στα σκέλια και να πεταχτεί κανένας simp και να σε πει ΝΔ τρολ.
Το ΠΑΣΟΚ έχει και "αγωνιστές". Ο σύντροφος Σημίτης, ναι, ο πρώην πρωθυπουργός, ήταν ελασιτης και στη Χούντα έβαζε βόμβες, τον κυνηγαγαν και είχαν βάλει σε απομόνωση τη Δάφνη, την τότε γκόμενα και μετά σύζυγο πρωθυπουργού, για να τον εκβιάσουν να παραδοθεί. Ο Ρουβάς, δεν ξέρω πόσους φανς έχει, ήταν ελασιτης στον Συμμοριτοπόλεμο, να κλαίει που τον πούλησαν οι φίλοι του οι Βρετανοί που τον πλήρωναν αδρά πριν;
ΕΛΑΣιτης γεννημενος το '36; Δυσκολο.
δικαιολογεισαι για τον σημιτη δεν χρειαζεται να ξερεις την ιστορια του ελας. τουλαχιστον ας γνωριζεις την ιστορια της ημετερης παραταξης
Ποια ειναι η ημετερη παράταξη που επίσης δεν ξέρω;
αν ξερεις ποιος εισαι ξερεις και την παραταξη σου. καλυτερα απο οποιον αλλο
Επιτρέπεται να μην έχω παράταξη ή πρέπει να μπω στο μαντρί να μη με φάει ο λύκος;
παραταξη με την πλατια εννοια οχι πολιτικο κομμα
Λίγο δύσκολο να ήταν ΕΛΑΣίτης γιατί δεν πρέπει να είχε γεννηθεί. Όσο για τον Σημίτη, τα στερνά τιμούν τα πρώτα.
Α, συγγνώμη λάθος για τον Σημίτη, οι γονείς του ήταν στο ΕΑΜ και τον ΕΛΑΣ. Ο πατέρας του ήταν γενικός διοικητής Ρούμελης στην κυβέρνηση της ΠΕΕΑ. Ο ίδιος στη Χούντα κατηγορήθηκε ερήμην για εκρηκτικά ενώ είχε φύγει παράνομα στο εξωτερικό, όπως το κωλοσογο. Πορεία, σαν τον Άκη, Γερμανίες και Ελβετιες μέχρι την ίδρυση του ΠΑΣΟΚ. Είναι και αυτό στα αριστερά που δήθεν μισεί ο Κούλης μεταπολιτευτικά υποθέτω, αλλά μια χαρά έβαλε τόσους πασοκους και κομμουνιστές μεγαλοστελεχη στο επιτελικό του κράτος.
Και τα στέρνα και τα πρώτα ίδια είναι, άλλο τα ψέματα που λένε. Κι ο Θοδωράκης ήταν στο ΠΑΣΟΚ και μετά Μακεδονομάχος, όπως τους λέτε. Και λοιπόν; Και στον ΕΛΑΣ έτσι μπήκε.
Διόρθωση: ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΝΔ. Πολύ εμετικοτερα.
Ετσι έιναι τύπε οι σοβαροί αριστεροί: αμερικάνικο κολλέγιο για τα παιδιά, βιλάρες, κουρσάρες και αγώνας κατά του καπιταλισμού!
Οι αριστεροι πρεπει να ειναι φτωχοι;
Όχι, αλλά καλό θα ήταν οι εκπρόσωποι να προέρχονται από την ίδια την εργατική τάξη και όχι να βρίσκονται πάνω από αυτή. Ένας εξωτερικός παρατηρητής δεν είναι σε θέση να αποφανθεί για κάτι που δεν έχει βιώσει.
Καλο θα ηταν, αλλα δε θα μας πειραξει κιολας που η Φαραντουρη εβγαλε λεφτα στη ζωη της.
Έτσι είναι οι φτωχοί, ζηλεύουν τους πετυχημένους που κάνουν την περιουσία τους με σκληρή δουλειά, kappa. Όπως και να έχει, το σχόλιο μου έγινε με αφορμή την αναφορά σε ταξικό διαχωρισμό στο άρθρο της Κριεμπάρδη και την προσπάθεια ερμηνείας με πολιτικούς όρους. Αν περιοριζόταν απλά στο καλλιτεχνικό κομμάτι, δε θα έγραφα κάτι. Ενδεχομένως βέβαια κάποιους να τους συμφέρει να γίνει έτσι ο διαχωρισμός γιατί το burn the rich, αυτομάτως χτυπάει και κάποιους αγαπημένους τους.
Εξωτερικός παρατηρητής είναι κι ο Κούλης με τη Siemens και τη CVC. Δεν διέφερε σε τίποτα από τη δεξιά η διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, για αυτό όλοι βρίζουν το ΣΥΡΙΖΑ πλέον.
Όχι απαραίτητα. Αυτό που ισχύει όμως στην προκειμένη είναι ότι είναι παντρεμένη με πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ και φραγκατη. Αυτός ο συνδιασμός μπορεί να ισχύσει σε άτομο που δεν είναι αριστερό και αν το δηλώνει μάλλον δεν έχει ταξική συνείδηση. Και ας μη γελιομαστε ρε παιδιά. Το τι δηλώνει ο καθένας γιατί πρέπει να το θεωρήσουμε δεδομένο? Όποιος δηλώσει αριστερός σημαίνει ότι είναι? Σιγά μη πάρει και κουβά και κάνει αφισοκολληση στο Κολωνάκι δηλαδή.
Το λέμε στη βάση του ετεροκαθορισμού. Οι όροι είναι αυτοί που προσαρμόζονται στα πραγματικά δεδομένα, όχι το ανάποδο. Είναι πιθανότερο λοιπόν να μιλήσουμε για αναπροσαρμογή της έννοιας "αριστερός" παρά να μη συμπεριλάβουμε τη Φαραντούρη σε αυτή την κατηγορία. Ο ταξικός διαχωρισμός πάντως είναι ανεξάρτητος από τις πολιτικές ιδεολογίες. Όποιος το αμφισβητεί είτε το κάνει εσκεμμένα είτε εξαιτίας περιορισμένης κοινωνικοποίησης λόγω ηλικίας, τόπου διαμονής ή άλλων παραγόντων. Μπορεί να το διαπιστώσει ο ίδιος αν πάει και μια βόλτα στις πιο φτωχικές γειτονιές και να τους μιλήσει για την ταξική πάλη, την πατριαρχία, τον ιμπεριαλισμό και χίλια άλλα δυο για να λάβει την απάντηση του.
Οχι. Αλλά, τότε δεν πρέπει να κατηγορούν το ΄συστημα, που τους επέτρεψε να απολαμβάνουν τα πλούτη!
Στην Γελιάδα, προφανώς κονομημένοι με μέσον, γλύψιμο, ρουσφετια, αυθαίρετα και τέτοια!
Αν μισείς την ΕΕ και τους Γερμανούς γιατί δε φεύγεις από τις Βρυξέλλες Παπαδημούλη, Κούλογλου, Αρβανίτη, Γεωργούλη με τις εκπομπές στην Ελλάδα; Άμα θέλετε να λέτε μαρτυρησατε στον Αη Στράτη από τη δεξιά, πηγαίνετε στο Ουζμπεκιστάν μόνιμα, που έχει καθεστώς της αρεσκειας σας και πολέμησε τους Γερμανούς του Άουσβιτς σας. Πρέπει να τελειώνουμε κάποια στιγμή με αυτά. Αν ο Τσίπρας και ο Βαρουφάκης θέλανε να αλλάξουν την ΕΕ γιατί είναι διεφθαρμένη, έξω. Απλά.
Όχι, πρέπει να ζουν στο Άουσβιτς και να ψάχνουν την αγάπη τους. Το λιγότερο.
Η Φαραντούρη ίσως να ζήτησε παραπάνω!
Μην κρίνεις εξ ιδίων τ'αλλότρια ρε καραγκιόζη...είπαμε, δεν είμαστε ίδιοι!
Ισχύει, κι εγώ δεν πρέπει να τσουβαλιάζω. Εσύ είσαι λιγάκι πιο μαλάκας από τους περισσότερους εδώ μέσα.
Εγώ πάλι πιστεύω πως οι προοδευτικοί καλλιτέχνες (και τηλεθεατές) δεν πρέπει να στηρίζουν την ΕΡΤ αυτή την εποχή, επί αυτής της κυβέρνησης.
Δεν νομίζω πως έχουμε μια κεντροδεξιά κυβέρνηση του εκλογικού κύκλου τέλος πάντων, της ομαλής κοινοβουλευτικής εναλλαγής.
Ζούμε ότι πιο βρώμικο και αυταρχικό από το 74, ένας τραγουδοποιός παίρνει εκπομπή γιατι για χρόνια λιβάνιζε τα μητσοτακικά ακροδεξιά νεοφιλελέδικα αντιαριστερά κλισέ (Μεταπολίτευση ως καταστροφή γιατί καθιέρωσε την αριστερή ηγεμονία, καταπίεση κάθε μη αριστερού καλλιτέχνη, ως και φιλοτροικανικό τραγούδι το 15, νομίζω) και σε αυτή την εκπομπή κάνει παρέλαση όλη η μουσική αριστερά. Και ξετρελαίνεται όλη η αριστερά και την κάνει viral.Με τον πολιτικό τους λόγο, υποθέτω για τους καλεσμένους, αυτολογοκριμένο διότι ξέρουν που πάνε και εντάξει, δεν θα τον φέρουν σε δύσκολη θέση, άσε που θα τα κόψουν στο μοντάζ. Δηλ εσείς θέλετε τον κάθε Πορτοκάλογλου να υποκρίνεται πως συγκινείται με τα τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη ? Θέλετε όλο αυτό το μάρκετινγκ της ΕΡΤ που δήθεν έχει αλλάξει προς το καλύτερο ενώ είναι χειρότερη απο ποτέ ? Χωρίς πολιτικές εκπομπές, χωρίς έρευνα, χωρίς ενημέρωση ? Να μην πιάσω τώρα την περίφημη μυθοπλασία γιατί θα μιλήσω άσχημα για τις σειρές της ΕΡΤ, ειδικά για μια με αριστερό σεναριογράφο που, για μένα, ξεφτιλίστηκε και δεν διάβασα καν μια κριτική σε ένα έντυπο της αριστεράς
Κατά τα άλλα είναι καλαίσθητη η εκπομπή αλλά νομίζω δεν αρκεί. Νομίζω πρέπει να σπάμε την κανονικότητα, ζούμε ένα δολοφονικό καθεστώς κατά της δημοκρατίας και της επιβίωσης μας και όχι δεν είναι όλα καπιταλισμός άρα το ίδιο
Συμφωνώ απόλυτα και αναρωτιέμαι γιατί πήρα -7 points στο σχόλιο ότι δεν ακούς κοπέλες του Άουσβιτς πρωτοχρονιάτικα, γιατί τον υπόλοιπο καιρό θα έχεις ήδη κόψει τις φλέβες σου και δεν το λέω για το πόσο καλή τραγουδίστρια είναι η Φαραντούρη. Εγώ δε βλέπω τίποτα από ΕΡΤ και τίποτα ελληνικό γενικά. Ούτε ελληνικό ραδιόφωνο ακούω, γιατί ο συνδυασμός γυφτιας, ξερολιασης και πανηλιθιοτητας σε συνδυασμό με τα ίδια τραγούδια συνέχεια σε κάνει να φεύγεις τρέχοντας. Ούτε οι ελληνικές ταινίες βλέπονται με τίποτα, για τον ίδιο παραπάνω λόγο. Αλλά αυτοί νομίζουν ότι είναι "καλλιτέχνες" και ζητάνε λεφτά από αυτά που πετάνε αβερτα και για τους άλλους. Δεν έχουν την παραμικρή αίσθηση ότι είναι εμετικοι.
"...τον Νερούδα, τον Πάμπλο Γκαρθία Λόρκα,...", κάπου μπλέξαν τα ονόματα. Διορθώστε.
Ο ταξικός διαχωρισμός και οι δυο κόσμοι για τους οποίους γίνεται λόγος στο άρθρο αφορούν το καλλιτεχνικό γούστο του καθενός; Ας πούμε οι φτωχοί ακούνε Αλκίνοο Ιωαννίδη και Μποφίλιου και οι πλούσιοι τραπ και Ρουβά;
Πάντα θα υπάρχουν δύο κόσμοι. Υπάρχει τέχνη που σε διασκεδάζει / εκτονωνει. Υπάρχει τέχνη που σε ψυχαγωγεί, σου προκαλεί βαθειά συναισθήματα, διευρύνει τους συναισθηματικους άρα πνευματικούς ορίζοντες. Η αξία του κάθε καλλιτέχνη κρίνεται από το ποιου είδους τέχνη θα υπηρετήσει και το γενικότερο ήθους του. Μόνο αυτό
Οι δύο κόσμοι που περιγράφεις συχνά ταυτίζονται και τότε η τέχνη σε εξανθρωπίζει. Υπάρχει όμως και μια άλλη «τέχνη» που σε παραπλανεί και σε αποπροσανατολίζει.
SkipIt παρότι αντιεμβολιαστής είσαι μία από τις πολύ μικρές οάσεις εδώ μέσα. Ξανασκέψου το λίγο κι αυτό, εσύ μπορείς σίγουρα.
ΑΣ, το ίδιο μπορώ να πω και για σένα, χωρίς βέβαια το αντιεπιστημονικότατο «αντί»:))
Δεύτερη φορά που τρώω καθρεπτάκι σήμερα, υπάρχει κοινή γραμμή; :)
Α, δεν ξέρω, δώσε λινκ:)))
Και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων: Το δικό μου «καθρεφτάκι αναφέρεται στην «όαση»
Οκ, σε προειδοποιώ ομως ότι είναι σκότωμα χρόνου:
https://thepressproject.gr/na-paremvoun-esr-kai-esiea-gia-tin-provoli-vinteo-kakopoiisis-gynaikas/#commento
Η μόνη "κακή" τέχνη για εμένα είναι η στρατευμένη γιατί στερείται προσωπικού αποτυπώματος και έμπνευσης, συνεπώς δεν μπορούμε να την αποδώσουμε σε καμία κουλτούρα, ούτε να τη θεωρήσουμε αποτέλεσμα κοινωνικών τριβών και επιρροών ώστε να αποτελέσει αντικείμενο μελέτης για τον τρόπο σκέψης και διαβίωσης των λαών και των υποκουλτούρων που συμπεριλαμβάνονται σε αυτούς. Δεν είναι ανάγκη οι καλλιτέχνες να το παίζουν φιλόσοφοι (έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι από αυτούς δεν και τίποτα διάνοιες, γι' αυτό εξάλλου βλέπεις πολλούς να εκπλήσσονται- αρνητικά- με διάφορες δημόσιες τοποθετήσεις τους που λαμβάνουν χώρα κατά καιρούς... θεατρικές σπουδές έβγαλαν, όχι κοινωνικές επιστήμες), πολλές φορές αρκεί η παρουσίαση του απλού και ανθρώπινου που μάλιστα είναι πολύ πιο αντιπροσωπευτικό και εποικοδομητικό από βαθυστόχαστες θεωρητικές αναλύσεις που αγγίζουν μόνο τον δημιουργό και ένα περιορισμένο ακροατήριο που σκέφτεται σαν κι αυτόν.
Αυτά για τη στρατευμένη τέχνη μην το λες σε μένα. Πες το στον Μπρεχτ, στο Ρίτσο, στον Γκάθρυ, σε πολλούς σουρεαλιστές (εκτός Νταλί) κτλ., έτσι για να πιάσουμε μερικούς, γιατί ο κατάλογος είναι ατέλειωτος.
Τώρα θα τους πάρω τηλέφωνο.
Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, πρέπει να παραδεχτούμε ότι ο Σάκης είναι κλάσεις ανώτερος από τον Ατάλαντο Κλαψομουνίδη.
Κοπέλες του Άουσβιτς πρωτοχρονιάτικα; Εκτός του οτι τα λεφτά που έφαγαν για μπουζούκια και σαπουνόπερες είναι πάρα πολλά και δε βλέπονται ούτε σαν βασανιστήριο, θέλετε σοβαρά Άουσβιτς πρωτοχρονιάτικα; Πάω να ξεράσω.
Να σου δώσουμε σακούλα.
Προς το σχόλιο του Nikolaos Karavidas που εξαφανίστηκε: σε πείραξε το να τους πάρουμε το Ταμείο Ανάκαμψης; Ψηφίσαμε με 61% grexit, δημοκρατία είναι να πάρετε τους ευρωβουλευτές σας και να φύγετε αυτή τη στιγμή από το ευρώ. Αν επειδή τα καίτε σας ξαναφτυσουν οι αγορές, ευχής έργο για να μη δανειζεστε. Έχετε το υψηλότερο χρέος στην ευρωζώνη πάλι. Αν θέλετε πάλι να ζείτε με τα κλεμμένα δανεικά, όπως κάνετε τώρα, ΔΝΤ και θα τα βρει ο λαός με τους Αμερικανούς πόσο αγαπάνε τους επενδυτές που φέρνει το ΔΝΤ.
Να τους πάρουμε τα Ταμεία Ανάκαμψης να τους βάλουμε και καμιά φωτιά να ξανακλεισει η ΕΡΤ.
Εξαφανίστηκαν 2 σχόλια; Γιατί λέει 8 και βλέπω 6 και είναι ένα σκουπιδενιο από κάποιον που μου απάντησε και κρύφτηκε στον ίσκιο που ανήκει από τον φόβο του. Κρυφτείτε, παράσιτα, γελάμε.
Παιζει ενα ωραιο αρθρακι στο ΜΑΚΕΛΕΙΟ, πηγαινε ρε συ μια βολτα να διαβασεις απο εκει.
"Αυτό δεν είναι ένα κείμενο δημοσιογραφικό. Είναι σκέψεις."
Oύτε και τα κείμενα περί "γυναικοκτονιών" ήταν βασισμένα σε λογικό υπόβαθρο! Απλές, αφελείς "σκέψεις", μακριά απο κάθε λογική και ενταγμένες σε προπαγάνδα, ωστε να συντηρείται fake πολεμικό κλίμα κατά των γυναικών απο επίβουλους άνδρες!
Καθυστερημενοι πιθηκοι σαν εσενα ειναι πεταμενα λεφτα στο θεμα της ισοτητας των φυλων. Κουραδας εισαι, κουραδας θα πεθανεις.
Εδώ βλέπουμε σε εκκωφαντικό βαθμό πως γίνετε η προπαγάνδα...
Το αριστερό άρθρο προσπαθεί να διχάσει να χωρίσει λέγοντας "Πάντα θα υπάρχουν δύο κόσμοι. "
Εχετε ακούσει άλλους να εκφράζονται έτσι εκτός από ακραίους ; ΠΟΤΕ.
Τέλος, 1) οι τραγουδιστές που αναφέρονται στο άρθρο σε σχέση με τον Ρουβά, είναι μία τελείως άκυρη σύγκριση. Λένε τελείως διαφορετικά τραγούδια. 2) το ποιος είναι καλός ή όχι το κρίνει ο κόσμος το κρίνει ο λαός. Ο λαός λέει πως ο Ρουβάς έχει 1 εκατομμύριο κόσμο που τον ακολουθεί και αυτό δείχνει την αγάπη που έχει ο κόσμος στο πρόσωπο του. Συνεπώς, σωστή η απόφαση του δήμου να βάλει την Πρωτοχρονιά τον Σάκη Ρουβά ο οποίος έκανε την ΕΡΤ να πάει για πρώτη φορά στην πρώτη θέση !!