Μείωση της τάξης του 20% κατέγραψαν τα έξοδα για το σούπερ μάρκετ στη διετία, σε μία ακόμα ένδειξη του αντίκτυπου της κρίσης στα νοικοκυριά
Σύμφωνα με την έρευνα, το 65,8% αγοράζει φθηνότερα προϊόντα, το 72% αγοράζει λιγότερα προϊόντα, το 75,9% συγκρίνει τιμές σε προϊόντα και καταστήματα και το 61,7% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα.
Η μέση μηνιαία δαπάνη έπεσε στα 262 ευρώ από 332 που ήταν το 2012, ενώ πέρυσι ήταν 290 ευρώ. Επίσης, το 31% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ψωνίζουν από πολλά σούπερ μάρκετ προκειμένου να αξιοποιήσουν τις μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές με μέση δαπάνη ανά επίσκεψη τα 46,8 ευρώ παρουσιάζοντας σημαντική μείωση από πέρυσι που ήταν 53,1 ευρώ.