Σύμφωνα με την Hellastat, οι καταναλωτές στρέφονται σταδιακά στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (κυρίως στα εμφιαλωμένα νερά και τους χυμούς ραφιού), τα οποία το 2011 εμφάνισαν σημαντική άνοδο πωλήσεων, αλλά και…
Μείωση της κατανάλωσης μη αλκοολούχων ποτών και εμφιαλωμένου νερού
Σε χρειαζόμαστε
Το ThePressProject είναι το μοναδικό μέσο ανεξάρτητης, ερευνητικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις μικρο-δωρεές των επισκεπτών του. Πιστεύουμε ότι η πληροφορία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και για αυτό δεν κλειδώνουμε κανένα κομμάτι της ύλης αλλά για να παραχθεί το πρωτογενές υλικό που θα βρείτε εδώ χρειαζόμαστε την υποστήριξή σου. Αν δεν πληρώσουμε εμείς για την ενημέρωσή μας, θα την πληρώσει κάποιος άλλος (και αν δεν είσαι ο Μαρινάκης μάλλον δεν έχεις τα ίδια συμφέροντα). Μάθε πώς
- Κάνε κλικ για να σχολιάσεις
Πολιτική Σχολιασμού