
«Τα εν λόγω ναυπηγεία είναι πλήρως ενταγμένα στον στρατιωτικό σχεδιασμό του γενοκτονικού Ισραηλινού κράτους, κατασκευάζοντας σκάφη για το ισραηλινό ναυτικό» εξηγεί το ΜέΡΑ25 και προσθέτει:
«Είναι σαφές, ότι η διεκδίκηση του λιμανιού του Λαυρίου σχετίζεται, μεταξύ άλλων, με τη δυνατότητα για logistics υποστήριξη ναυτικών και στρατιωτικών αποστολών στην περιοχή και την ενίσχυση της συνεργασίας Ισραήλ–Ελλάδας σε θέματα θαλάσσιας επιτήρησης.
Από τη μία λοιπόν έχουμε τους κρατικοδίαιτους εθνικούς εργολάβους που σφετερίζονται τη χώρα και από την άλλη ένα παρακλάδι της Ισραηλινής γενοκτονικής μηχανής. Μπροστά σε αυτό το ψευτοδίλημμα, εμείς ως ΜέΡΑ25 είμαστε ξεκάθαροι: Ούτε στους εθνικούς νταβατζήδες, ούτε στους γενοκτόνους το λιμάνι του Λαυρίου. Η υποδομή πρέπει να παραμείνει δημόσια και να λειτουργεί με μόνο σκοπό τη μεγιστοποίηση της κοινωνικής ευημερίας και όχι για τα κέρδη των νταβατζήδων ή για τα εγκλήματα του Ισραηλινού κράτους.
Οι κυβερνήσεις και τα κόμματα που εισήγαγαν στην Ελλάδα, τόσο το Υπερταμείο όσο και τη συμμαχία με το γενοκτονικό Ισραήλ, ας αναλογιστούν την καταστροφή που έχουν προκαλέσει στη χώρα».
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπερταμείου, δεσμευτικές προσφορές υπέβαλαν τα εξής επενδυτικά σχήματα (με αλφαβητική σειρά):
1. Κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – CELESTYAL.
2. Κοινοπραξία ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε. – BEAUFORT SEA SHIPPING CORPORATION – NEWSPHONE HELLAS S.A.
3. Κοινοπραξία OLYMPIC MARINE S.A. – CRUISE TERMINAL INVESTMENT LIMITED SARL.
4. ISRAEL SHIPYARDS INDUSTRIES LTD.
5. JET PLAN SHIPPING CΟ LTD.
Το Υπεραταμείο υποστηρίζει πως η υποβολή των προσφορών «αποτελεί σημαντικό βήμα στη διαγωνιστική διαδικασία για την αξιοποίηση του τρίτου μεγαλύτερου λιμένα της Αττικής, με στόχο την ενίσχυση της αναπτυξιακής του προοπτικής και την αναβάθμιση των υποδομών του, με πολλαπλά οφέλη για την τοπική οικονομία και το δημόσιο συμφέρον».