Αυτό ανακοίνωσαν ερευνητές από την Αυστραλία.
 
«Μπορούμε πλέον να βεβαιώσουμε ότι η περιοχή αυτή δεν είναι το σημείο όπου κατέληξε η πτήση ΜΗ370», αναφέρει η ανακοίνωση του Κέντρου Συντονισμού (JACC). Επισημαίνεται μάλιστα ότι  η έρευνα στον βυθό από το υποβρύχιο ρομπότ Bluefin-21 στο σημείο όπου είχαν καταγραφεί ηχητικά σήματα, τα οποία υποτίθεται ότι προέρχονταν από μαύρα κουτιά, αποδείχτηκε άκαρπη.
 
Το αυστραλιανό πλοίο Ocean Shield που μετέφερε το ρομπότ Bluefin-21 αναχώρησε από την περιοχή αφού «χτένισε» 850 τετραγωνικά χιλιόμετρα του ωκεανού σε μια προσπάθεια να εντοπίσει την άτρακτο του Μπόινγκ 777. Η ανακοίνωση αυτή επιβεβαιώνει τις δηλώσεις που έκανε στο CNN ο υποδιευθυντής Θαλασσίων Μέσων του αμερικανικού Ναυτικού Μάικλ Ντιν, σύμφωνα με τον οποίο οι ήχοι που εντοπίστηκαν προφανώς δεν προέρχονταν από μαύρα κουτιά.
 
«Σύμφωνα με τα δεδομένα που έχουμε συγκεντρώσει, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι αν τα μαύρα κουτιά βρίσκονταν στην περιοχή θα τα είχαμε περισυλλέξει. Μάλλον ψάχναμε στο λάθος σημείο», πρόσθεσε ο Μάικλ Ντιν, ενώ επικαλούμενο δηλώσεις του, το CNN, ανέφερε ότι τα ηχητικά σήματα ενδέχεται να προήλθαν από το ίδιο το πλοίο που συμμετείχε στις έρευνες ή από υποβρύχιο μικρόφωνο.
 
Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα οι έρευνες για το Μπόινγκ αναβάλλονται για περίπου τρεις μήνες, μέχρι οι ερευνητές να καταφέρουν να χαρτογραφήσουν μια μεγαλύτερη επιφάνεια του βυθού στην περιοχή που βρίσκεται σε απόσταση περίπου 1.670 χιλιομέτρων βορειοδυτικά του Περθ στην Αυστραλία.
Τα ηχητικά σήματα που εντοπίστηκαν στο νότιο Ινδικό Ωκεανό στις αρχές Απριλίου με υποβρύχιες συσκευές κατά πάσα πιθανότητα δεν προήλθαν από τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους των Μαλαισιανών Αερογραμμών, δήλωσε την Πέμπτη στο CNN ο Μάικλ Ντιν στέλεχος του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ που συμμετέχει στην έρευνα.

Σύμφωνα με τον ίδιο, έχει πλέον αποδειχθεί ότι αυτά τα σήματα εστάλησαν από άλλη πηγή, άσχετη με το αεροπλάνο που εξαφανίστηκε λίγο μετά την απογείωσή του από την Κουάλα Λουμπούρ με 239 επιβάτες και πλήρωμα. Πλέον πιθανότητα η λειτουργία των μπαταριών των μαύρων κουτιών, έχει πάψει και κανένα νέο στοιχείο δεν είναι δυνατόν να περιορίσει την ευρεία περιοχή αναζήτησης.

Το κέντρο συντονισμού (JACC) που αναζητά το MH370 ανακοίνωσε στις 22 Μαΐου την επανάληψη της έρευνας στα νερά του νοτίου Ινδικού Ωκεανού, εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τη δυτική ακτή της Αυστραλίας, με τη βοήθεια ενός αμερικάνικου υποβρύχιου ρομπότ του Bluefin – 2. Όμως το αυστραλιανό πλοίο που μετέφερε το υποβρύχιο ρομπότ, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την αποστολή αναζήτησης στις 28 Μαΐου παρότι δεν είχε ολοκληρωθεί η έρευνα.

Η πτήση MH370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου, λίγο μετά την απογείωσή της από την πρωτεύουσα της Μαλαισίας. Από την ανάλυση των στοιχείων των ραντάρ και των δορυφορικών δεδομένων το πιθανό σημείο της συντριβής του αεροσκάφους στο νότιο Ινδικό Ωκεανό, είναι πάνω από χίλια χιλιόμετρα μακριά από τις δυτικές ακτές της Αυστραλίας.