Συγκεκριμένα, ενώ αρχικά ο Μεγάλος Περίπατος αφορούσε 6 χιλιόμετρα, με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου απελευθερώνονται οι παρακάτω δρόμοι:  Αθηνάς, Ερμού,  Πεσμαζόγλου,  Σοφοκλέους  Ευριπίδου, καθώς και οι δρόμοι των Αγίων Θεοδώρων, Δραγατσανίου Παπαρηγοπούλου κ.α

Επίσης απελευθερώνονται οι οδοί Αριστείδου, Χρήστου Λαδά, έως την Πλατέια Καρύτση, Καραγεώργη Σερβίας από την πλατεία Συντάγματος έως την οδό Βουλής.

Στην περιοχή της Πλάκας η κυκλοφορία των οχημάτων, θα συνεχιστεί στις οδούς Ξενοφώντος, Νίκης, Απόλλωνος. Σκούφου και Ναυάρχου Νικοδήμου.

Σημειώνεται επίσης ότι η δημοτική αρχή έχει προμηθευτεί εξοπλισμό για την υλοποίηση του σχεδίου, υπέρογκης αξίας, που τώρα δεν μοιάζει απαραίτητος στο σύνολό του.

Μάλιστα, σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της «Εφημερίδα των Συντακτών». μεγάλο μέρος της συγκοινωνιακής μελέτης του έργου έχει ανατεθεί σε μεγάλη ιδιωτική εταιρεία -στην οποία εταίρος είναι ο Χρ. Ακριτίδης, επί χρόνια στέλεχος της Ν.Δ., διευθύνων σύμβουλος της «Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε.» και αντιδήμαρχος επί Ντόρας Μπακογιάννη.