Ο στόχος ήταν να βρίσκονται σε ετοιμότητα για την άμεση μεταφορά Ισραηλινών, μόλις άνοιγε ξανά ο εναέριος χώρος της χώρας. Όπως αναφέρει η Jerusalem Post, η επιχείρηση οργανώθηκε από την Υπουργό Μεταφορών Μίρι Ρεγκέβ και τον διευθυντή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ταξίαρχο ε.α. Σμουέλ Ζακάι, και σχεδιάστηκε με άκρα μυστικότητα, σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες El Al, Arkia, Israir και Air Haifa.

Η Maariv επισημαίνει ότι η απομάκρυνση των αεροσκαφών και των πληρωμάτων δεν είχε μόνο επιχειρησιακό χαρακτήρα για μελλοντικές αποστολές διάσωσης Ισραηλινών στο εξωτερικό, αλλά στόχευε και στην προστασία των αεροσκαφών από πιθανή ιρανική πυραυλική επίθεση.

Η επιχείρηση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής προετοιμασίας του Ισραήλ απέναντι σε ενδεχόμενο χτύπημα από το Ιράν, ειδικά μετά την πυραυλική επίθεση των Ανσάρ Αλλάχ (Χούθι) στο Μπεν Γκουριόν στις 4 Μαΐου 2025, η οποία είχε προκαλέσει υλικές ζημιές και τραυματισμούς. Η μεταφορά των αεροσκαφών κρίθηκε απαραίτητη καθώς τα ισραηλινά αμυντικά συστήματα Arrow και THAAD απέτυχαν τότε να αναχαιτίσουν τον πύραυλο, γεγονός που αύξησε την ανησυχία για την ασφάλεια των βασικών υποδομών του Ισραήλ.

Σύμφωνα με τη Maariv, δόθηκε εντολή στις ισραηλινές αεροπορικές εταιρείες El Al, Arkia, Israir και Air Haifa να απομακρύνουν τα αεροσκάφη τους προς αεροδρόμια στην Κύπρο, την Ελλάδα και τις ΗΠΑ. Η υπηρεσία εσωτερικής ασφάλειας Shin Bet ενίσχυσε τα μέτρα ασφαλείας στις χώρες όπου στάθμευαν τα αεροσκάφη Σύμφωνα, με την Israel Hayom, οι ελληνικές και κυπριακές αρχές φέρεται να μην είχαν ενημερωθεί εκ των προτέρων για τον πραγματικό σκοπό της μετακίνησης, αλλά επέτρεψαν την προσγείωση των ισραηλινών αεροσκαφών