Συμπλήρωσε πως αυτό που απαιτείται είναι «αναθεώρηση της κατεύθυνσης των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης, γενναίες ρυθμίσεις για το ιδιωτικό χρέος και να μη θεωρούμε επιθυμητή και αναγκαία την υπερσυγκέντρωση έργων στον κλάδο».

Ο ίδιος επεσήμανε πως «ο τομέας των υποδομών μπορεί να παίξει τον ρόλο του αμυντικού τείχους στον καιρό της ύφεσης και της αιχμής του δόρατος στην προσπάθεια ανάκαμψης» και ότι «υπάρχει έδαφος για να οικοδομήσουμε μέτωπο λογικής απέναντι σε όσους θεωρούν ότι στον κλάδο αρμόζει μια δημιουργική καταστροφή». Υπενθύμισε, ακόμα, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία έχει ζητήσει τη σύγκληση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ώστε, με τη συμμετοχή των φορέων του τεχνικού κόσμου, να συζητηθούν όλα τα πιθανά μέτρα ενίσχυσης του κλάδου στην παρούσα δύσκολη συγκυρία και να ληφθούν οι κατάλληλες αποφάσεις.

«Επί τρία χρόνια οι υποδομές πλήττονται από την κυβερνητική αδράνεια. Μεγάλα έργα, όπως το μετρό Θεσσαλονίκης, η Πατρών – Πύργου, ο ΒΟΑΚ, που είχαν εκκινήσει επί ΣΥΡΙΖΑ, εκτελούνται με καθυστέρηση. Την ίδια στιγμή, οι μικρές και μεσαίες τεχνικές εταιρείες αντιμετωπίζονται από την κυβέρνηση Μητσοτάκη ως επιχειρήσεις – “ζόμπι”», κατέληξε ο Νίκος Παππάς.