«Το ψηφιακό άλμα που έχει συντελεστεί στα σχολεία μας, με αφορμή την πανδημία του κορωνοϊού, βοηθά στο να μη χάνεται καμία ώρα μαθήματος, ακόμη και για λόγους ακραίων καιρικών φαινομένων» αναφέρει στην ανάρτηση με τίτλο «το πρωί παιχνίδι στο χιόνι, το μεσημέρι τηλεκπαίδευση» που έσπευσε να δημοσιεύσει το πρωί της Τρίτης η υπουργός Παιδείας.
Η υπουργός Κεραμέως δημοσίευσε φωτογραφίες της από την «επίσκεψή» της στην ψηφιακή τάξη του Δημοτικού Σχολείου Ριζωμάτων, ενός ορεινού χωριού έξω από την πόλη της Βέροιας, σημειώνοντας πως «μιλήσαμε με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς για τις ιδιαίτερες συνθήκες της φετινής σχολικής χρονιάς και για την εμπειρία της τηλεκπαίδευσης».
«Είμαστε υπερήφανοι για τα παιδιά μας, τους εκπαιδευτικούς μας, τους Διευθυντές μας για την προσαρμοστικότητα που έχουν επιδείξει και τη μεγάλη προσπάθεια που έχουν καταβάλει για να συνεχιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία παρά τις δύσκολες συνθήκες» κατέληξε, παρά τα έντονα προβλήματα που ίσχυαν και εκτός κακοκαιρίας.
Ωστόσο, λίγη ώρα αργότερα, αναγκάστηκε να επανέλθει με νέα ανάρτησή της, ξεκαθαρίζοντας πως «σε περίπτωση διακοπής ηλεκτροδότησης, αυτονοήτως δεν προσμετρώνται απουσίες στην τηλεκπαίδευση». Ακόμα, σημειώνει πως «αντιστοίχως, στο πλαίσιο προγραμματισμένων εξετάσεων εξ αποστάσεως χειμερινού εξαμήνου στα ΑΕΙ, οι φοιτητές καλούνται να ακολουθούν τις οδηγίες των Πανεπιστημίων».