X
Πατήστε εδώ για να γίνετε συνδρομητής! Αν είστε ήδη Συνδεθείτε για να μη βλέπετε αυτό το μήνυμα
X

Συνδεθείτε μέσω TPP Community

Έχετε συνδεθεί επιτυχώς

Να βάλουμε κάμερες στο σχολείο όλες τις ημέρες, όλες τις ώρες. Γιατί, όχι;

Η διαμάχη μεταξύ της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κυβέρνησης για τις μεθοδεύσεις σε βάρος της εκπαίδευσης με αφορμή τη διάταξη για ζωντανή μετάδοση των μαθημάτων καλά κρατεί, με τη μία μετά την άλλη τις εκπαιδευτικές ενώσεις να ζητούν επιτακτικά την απόσυρση της ντροπιαστικής τροπολογίας του υπουργείου Παιδείας. Την κατάσταση που αντιμετωπίζει η πλειοψηφία των δασκάλων και των διευθυντών των δημόσιων σχολείων σε όλη τη χώρα περιγράφει εύγλωττα ο δάσκαλος και διευθυντής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καρπάθου «Ποτίδαιον», Γιώργος Μάρκου, σκιαγραφόντας με τα πιο μελανά χρώματα το σχολείο του 2020, και εκθέτοντας έτη περαιτέρω την κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας για την αναλγησία τους σε μία σειρά κρίσιμων ζητημάτων.
Να βάλουμε κάμερες στο σχολείο όλες τις ημέρες, όλες τις ώρες. Γιατί, όχι;
Alexandros Michailidis / SOOC
|

γράφει ο Γιώργος Μάρκου*

Να βάλουμε κάμερες στο σχολείο όλες τις ημέρες, όλες τις ώρες. Γιατί, όχι; Να δείχνουν:

Την 1η κάθε Σεπτέμβρη που στο σχολείο στην Κάρπαθο είμαστε 4 και όχι 18.

Τις ημέρες που χάνονται μαθήματα, γιατί δεν έχουμε εκπαιδευτικούς. Που οι λίγοι δουλεύουν και για τους υπόλοιπους. Αυτούς που θα έρθουν δύο μήνες μετά.

Τους εκπαιδευτικούς που αλλάζουν κάθε χρόνο, γιατί δεν είναι μόνιμοι και πάει περίπατο η παιδαγωγική και εκπαιδευτική συνέχεια.

Το ολοήμερο τμήμα που ξεκινά ένα μήνα αργότερα.

Την ημέρα που έρχονται τα βιβλία και τα ξεφορτώνουμε από το φορτηγό.

Να αρθεί το απόρρητο στα τηλέφωνα και να μάθει ο κόσμος την κοροϊδία που εισπράττουμε από όσους πρέπει να συντηρούν τα σχολεία.

Να βλέπουν οι γονείς τους εκπαιδευτικούς που σκουπίζουν, καθαρίζουν, παίρνουν τηλέφωνο άλλους γονείς που στέλνουν παιδιά άρρωστα στο σχολείο.

Τις παράλογες απαιτήσεις που ακούμε. Τον παραλογισμό που ζούμε.

Το δάσκαλο που ζεσταίνει το φαγητό, που σερβίρει, που καθαρίζει τα τραπέζια και κάνει και μάθημα στο ολοήμερο.

Να δουν όλοι πώς παίζουμε κορώνα γράμματα με τη φυλακή τις ώρες των εφημεριών.

Να δούν τι σημαίνει εργασιακό και τι διδακτικό ωράριο.

Τη δασκάλα με το παιδάκι στην παράλληλη στήριξη.

Την κοινωνική ανισότητα, τη φτώχεια αλλά και την αξιοπρέπεια.

Να δουν όλοι τις εργατοώρες έξω από την τάξη, μέσα όμως στο σχολείο.

Να δείξουν οι κάμερες τις αίθουσες με τις λιμνούλες της βροχής. Τα ταβάνια με τους σοβάδες. Το επικίνδυνο προαύλιο.

Να δουν όλοι το σύγχρονο εποπτικό υλικό, τα φθαρμένα θρανία, τις δαπάνες για την παιδεία.

Τι σημαίνει μάθημα το χειμώνα με κρύο και το καλοκαίρι με τη ζέστη.

Τα παιδιά που σε λίγο θα κάθονται στα θρανία όχι δύο δύο, αλλά τρία τρία.

Να αποκτήσουν όλοι πρόσβαση στα έγγραφα που στέλνουμε στους αρμόδιους για τη λειτουργία των σχολείων και τις απαντήσεις που μας δίνουν.

Να δουν εκπαιδευτικούς στα σχολεία Σάββατα, Κυριακές.

Να δουν την καθημερινή αγωνία μας. Και τον αγώνα που δίνουμε για τα παιδιά μας.

Την ευθύνη που βαραίνει το Διευθυντή.

Να δουν το δημόσιο σχολείο του 2020.

Να δουν όλοι 2020 λόγους που τα σχολεία μερικοί τα πάνε πίσω με τα έργα τους και μπροστά στα λόγια.

Να δουν επιτέλους σε ποιων το φιλότιμο στηρίζεται.

Το σχολείο μας.

Υ.Γ. Και debate στα κανάλια, κανένα πρόβλημα.

*Το άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση από τη σελίδα της Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Α/θμιας 

*Ο Γιώργος Μάρκου είναι δάσκαλος και Διευθυντής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καρπάθου «Ποτίδαιον» από το 2011. Σύμφωνα με την «Καρπαθιακή», στην Κάρπαθο έχει εργαστεί 16 χρόνια στο 1/θ Δ.Σ. Βωλάδας και 8 στο 1ο Δ.Σ. Καρπάθου «Ποτίδαιον». Διετέλεσε κατά καιρούς μέλος διαφόρων επιτροπών και φορέων της Καρπάθου (Δήμου, Επαρχείου, Πολιτιστικών κ.α.). Τώρα είναι γραμματέας και υπεύθυνος οικονομικών της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. Δήμου Καρπάθου, συμμετέχει στο Δ.Σ. της Ομόνοιας Απερίου και αντιπρόεδρος της Τοπικής Επιτροπής του Ινστιτούτου Λαϊκού Πολιτισμού Καρπάθου της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι πτυχιούχος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λάρισας και του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Αιγαίου (Ρόδος). Επίσης έχει λάβει επιμορφώσεις και πιστοποιήσεις σε θέματα Παιδαγωγικής, Εκπαίδευσης, Σχολικού Εκφοβισμού και Πληροφορικής.


Σε χρειαζόμαστε

Το ThePressProject είναι το μοναδικό μέσο ανεξάρτητης, ερευνητικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις μικρο-δωρεές των επισκεπτών του. Πιστεύουμε ότι η πληροφορία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και για αυτό δεν κλειδώνουμε κανένα κομμάτι της ύλης αλλά για να παραχθεί το πρωτογενές υλικό που θα βρείτε εδώ χρειαζόμαστε την υποστήριξή σου. Αν δεν πληρώσουμε εμείς για την ενημέρωσή μας, θα την πληρώσει κάποιος άλλος (και αν δεν είσαι ο Μαρινάκης μάλλον δεν έχεις τα ίδια συμφέροντα). Μάθε πώς
- Κάνε κλικ για να σχολιάσεις