Η ατζέντα της συνάντησης είναι η επίμαχη ΚΥΑ για το συγκεκριμένο επίδομα, το οποίο ως φαίνεται δεν πρόκειται για γίνει αποδεκτό από το υπουργείο Οικονομικών, παρόλο που προβλέπεται από πρόσφατο νόμο, η  αναστολή των διαπραγματεύσεων για την υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων και η αποκρατικοποίηση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ROSCO, που τίθεται από την πλευρά των σιδηροδρομικών.
 
Ήδη, το προσωπικό έλξης του σιδηροδρόμου πραγματοποιεί κυλιόμενες στάσεις εργασίας που πρακτικά καθηλώνουν τα εμπορευματικά δρομολόγια.
 
Παράλληλα, για τον ίδιο λόγο οι Ηλεκτροδηγοί του Μετρό προσανατολίζονται στην αναστολή των δοκιμών για τους νέους σταθμούς της γραμμής 2.
 
Στο μεταξύ, το συνδικάτο του ΟΑΣΑ ζητά από τους οδηγούς να μην παράλαβουν πινακίδες για την επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα και να «σαμποτάρουν» το μέτρο, καθώς θεωρεί ότι αποτελεί απόφαση που είναι σε βάρος των επιβατών και των εργαζομένων.