Στο σχέδιο νόμου υπάρχει διάταξη για την ενίσχυση της διαφάνειας στις αποφάσεις που λαμβάνουν οι διοικήσεις των τραπεζών για τις πληρωμές για σκοπούς εμπορικής διαφήμισης, καθώς και των ποσών που καταβάλλονται για πάσης φύσεως χορηγίες.
 
Η διάταξη αυτή έχει ως στόχο να αποφευχθούν περιπτώσεις προνομιακής μεταχείρισης ή αποκλεισμών συγκεκριμένων μέσων ενημέρωσης από το προϊόν της εμπορικής διαφήμισης, διάταξη που είναι συμβατή με τις προβλέψεις της συμφωνίας μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και των θεσμών για αποπολιτικοποίηση και αποφυγή κυβερνητικών παρεμβάσεων στο έργο των τραπεζών, στο βαθμό που ενδεχομένως μπορεί να υπάρξει αθέμιτη διασύνδεση μεταξύ πιστωτικών ιδρυμάτων, Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, κυβέρνησης ή άλλων φορέων.
 
Με το ίδιο νομοσχέδιο θεσμοθετείται η υποχρέωση των εισηγμένων εταιρειών να καταρτίζουν εξαμηνιαίες και ετήσιες οικονομικές καταστάσεις αντί για τριμηνιαίες και εννεαμηνιαίες, ενώ παρατείνεται και η προθεσμία για τη δημοσίευση των οικονομικών καταστάσεων, από τη λήξη περιόδου αναφοράς, σε τέσσερις μήνες για τις ετήσιες καταστάσεις και σε τρεις μήνες για τις εξαμηνιαίες.
 
Κατά τη συζήτηση στην Επιτροπή, υπέρ του σχεδίου νόμου τάχθηκαν ο ΣΥΡΙΖΑ, η Νέα Δημοκρατία, η Δημοκρατική Συμπαράταξη και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες ενώ κατά του νομοσχεδίου ήταν το ΚΚΕ Επιφυλακτικοί ήταν ο Λαϊκός Σύνδεσμος Χρυσή Αυγή και η Ένωση Κεντρώων.