Τη θέση ότι η Ελλάδα πρέπει πρώτα να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της και μετά να απασχολήσει τους εταίρους της το ζήτημα μιας παράτασης του χρόνου της δημοσιονομικής της προσαρμογής, διατυπώνει ο Εβαλντ Νοβότνι, διοικητής της Αυστριακής Κεντρικής Τράπεζας
Στη συνέντευξή του στην αυστριακή εφημερίδα Der Standard, επισημαίνει ακόμη πως σε χώρες με πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής, όπως η Ελλάδα, θα πρέπει να υπάρξει εμπλοκή και των εύπορων πολιτών στη διαδικασία εξυγίανσης, οι οποίοι μέχρι τώρα αυτοεξαιρούνταν. Ο τρόπος με τον οποίο θα επιτευχθεί αυτό αποτελεί, κατά την άποψή του, πολιτική απόφαση και μια ενδεχόμενη επιλογή θα ήταν τα αποκαλούμενα «υποχρεωτικά ομόλογα».