X
Πατήστε εδώ για να γίνετε συνδρομητής! Αν είστε ήδη Συνδεθείτε για να μη βλέπετε αυτό το μήνυμα
X

Συνδεθείτε μέσω TPP Community

Έχετε συνδεθεί επιτυχώς

Νομική συνέχεια «υπόσχονται» στην κυβέρνηση η Αυγή και το «Κόκκινο» για τη λίστα Πέτσα

Εξώδικο στο υπουργείο Οικονομικών, τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και την εταιρεία «Initative» απευθύνουν η εφημερίδα Αυγή και ο ραδιοφωνικός σταθμός «Στο Κόκκινο», ζητώντας επίσημη και τεκμηριωμένη ενημέρωση για τα κριτήρια με τα οποία μοιράστηκαν στα ΜΜΕ τα 20 εκατ. ευρώ της καμπάνιας ενημέρωσης για τον κορονοϊό.
|

Όπως αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους τα δύο μέσα ενημέρωσης της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ζητούν επισήμως απαντήσεις για τα κριτήρια με τα οποία μοιράστηκαν στα μέσα ενημέρωσης τα χρήματα της καμπάνιας ενημέρωσης για τον κορονοϊό, προειδοποιώντας πως «το θέμα δεν πρόκειται να τελειώσει εδώ».

«Η διαχείριση δημοσίου χρήματος με αδιαφανή και αυθαίρετο τρόπο συνιστά παραβίαση της ελληνικής και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας» υπογραμμίζεται ακόμα στην ανακοίνωση, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως σε εξώδικη διαμαρτυρία έχουν προχωρήσει από τις 18 Ιουνίου το Documento και τα documentonews.gr και koutipandoras.gr για τον αποκλεισμό τους από την καμπάνια των 20 εκατ. ευρώ, με αποδέκτες την εταιρεία αλλά και τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Στέλιο Πέτσα.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση της εφημερίδας και του ραδιοσταθμού:

Το σκάνδαλο της διανομής κρατικού χρήματος σε φιλικά προς την κυβέρνηση ΜΜΕ, με πρόσχημα την ενημέρωση για τον κορονοϊό, εκτός από τις πολιτικές έχει και νομικές διαστάσεις, με τις οποίες η κυβέρνηση θα αναγκαστεί να ασχοληθεί σύντομα.

Στην ανακοίνωσή του ο κ. Πέτσας απέφυγε να αναφερθεί στα κριτήρια με τα οποία κατευθύνθηκαν συγκεκριμένα ποσά σε συγκεκριμένα ΜΜΕ.

Από μια απλή ανάγνωση της λίστας, όμως, όπου ανύπαρκτες ιστοσελίδες, εφημερίδες μηδενικής κυκλοφορίας και σταθμοί ελάχιστης ακροαματικότητας εμφανίζονται να έχουν εισπράξει προκλητικά μεγάλα ποσά, καθίσταται εμφανές ότι το κριτήριο ήταν ένα και μοναδικό: η ενίσχυση των φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ και η ταχτοποίηση «κολλητών» της ενημέρωσης.

Η «Αυγή» και ο ραδιοφωνικός σταθμός 105.5 Στο Κόκκινο ήδη απευθύνονται με εξώδικο στο υπουργείο Οικονομικών, τη Γ.Γ. Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και την εταιρεία «Initative» και ζητούν να υπάρξει επίσημη και τεκμηριωμένη ενημέρωση για τα κριτήρια με τα οποία μοιράστηκαν στα ΜΜΕ τα 20 εκατομμύρια της ενημερωτικής καμπάνιας για τον κορονοϊό

Η διαχείριση δημοσίου χρήματος με αδιαφανή και αυθαίρετο τρόπο συνιστά παραβίαση της ελληνικής και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Γι’ αυτό προειδοποιούμε κάθε υπεύθυνο ότι το θέμα δεν πρόκειται να τελειώσει εδώ.

Διαβάστε ακόμα:

Ο Μαρινάκης δηλώνει «ανεξαρτησία από κρατικούς πόρους» και επιστρέφει την κρατική ενίσχυση της Άλτερ Έγκο


Σε χρειαζόμαστε

Το ThePressProject είναι το μοναδικό μέσο ανεξάρτητης, ερευνητικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις μικρο-δωρεές των επισκεπτών του. Πιστεύουμε ότι η πληροφορία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και για αυτό δεν κλειδώνουμε κανένα κομμάτι της ύλης αλλά για να παραχθεί το πρωτογενές υλικό που θα βρείτε εδώ χρειαζόμαστε την υποστήριξή σου. Αν δεν πληρώσουμε εμείς για την ενημέρωσή μας, θα την πληρώσει κάποιος άλλος (και αν δεν είσαι ο Μαρινάκης μάλλον δεν έχεις τα ίδια συμφέροντα). Μάθε πώς
- Κάνε κλικ για να σχολιάσεις