Η ύφεση  του Μνημονίου πλήττει  άμεσα την τηλεόραση. Το Mega ο μεγαλύτερος ιδιωτικός  τηλεοπτικός σταθμός της χώρας  παρουσίασε, το 2011, ζημίες  21,7 εκατ. ευρώ, έναντι ζημίων 4,6 εκατ. ευρώ το 2010. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας μειώθηκε στα 89,1 εκατ. ευρώ, έναντι 112 εκατ. ευρώ το 2010. Η ραγδαία πτώση της διαφήμισης, συμπαρασύρει προς τα κάτω την τηλεόραση, χωρίς στο ορατό μέλλον να υπάρχει περιθώριο ανάκαμψης.
 
Τα ίδια κεφάλαια του Mega το 2011 μειώθηκαν κατά  22 εκατ. ευρώ, στα 53, εκατ. ευρώ εξαιτίας των ζημιών των 21 εκατ. ευρώ του ομίλου το 2010.  Την ίδια ώρα το σύνολο των υποχρεώσεων της εταιρείας ανήλθε σε 112 εκατ. ευρώ, παραμένοντας επί της ουσίας στα ίδια επίπεδα.
 
 Το Mega όπως και η υπόλοιπη αγορά πλήττεται  από την κατακόρυφη  πτώση της διαφήμισης. Μέσα σε 4 χρόνια  τα έσοδα από τη διαφήμιση  μειώθηκαν κατά 50%, με προφανείς επιπτώσεις στη δραματική μείωση των ελληνικών τηλεοπτικών σειρών, την αύξηση των τουρκικών και των επαναλήψεων και  την απώλεια των θέσεων εργασίας. Είναι ενδεικτικό πως  το Mega, όπως προκύπτει από την ετήσια έκθεση μείωσε το κόστος προγράμματός του κατά 32,7%, από 87,5 εκατ. ευρώ το 2010, σε 58,9 εκατ. ευρώ το 2011.  Παρά τις μεγάλες προσπάθειες που έκανε η εταιρεία οι ζημίες της παραμένουν υψηλές, αν και το Mega διατήρησε την πρώτη θέση στην  διαφημιστική αγορά με μικρή αύξηση, από το 30,1% το 2010, σε 31,6% το 2011.
 
Βασίλης Κουφόπουλος