Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Τάσος Ταστάνης, αναφέρθηκε σε μία σειρά αλλαγών που σχεδιάζονται για τα ΜΜΜ το επόμενο χρονικό διάστημα. 
 
Συγκεκριμένα, για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου υποστήριξε ότι «στόχος του ΟΑΣΑ είναι ως το τέλος του χρόνου ή το πολύ στις αρχές του επόμενου, να καταργηθούν πλήρως τα σημερινά χάρτινα εισιτήρια». Όπως σημειώνει «εκείνο που θα καταργήσει εντελώς το έξυπνο εισιτήριο είναι η διακίνηση πλαστών εισιτηρίων οποιασδήποτε μορφής από διάφορα κυκλώματα που αποτελούσαν ένα διαρκές καρκίνωμα όσον αφορά τα έσοδα του Οργανισμού».

Για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, αναφέρει ότι ο ΟΑΣΑ εξασφάλισε από την Περιφέρεια 30 εκατ. ευρώ και μέχρι το τέλος του έτους θα προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό για την προμήθεια 92 λεωφορείων νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Αναζητά, επίσης, κι άλλες χρηματοδοτικές πηγές, ώστε μέχρι το 2022 να προμηθευτεί άλλα 500 λεωφορεία.


Για την ομαλή λειτουργία απαιτείται η πρόσληψη 700 ατόμων

 
Ο ΟΑΣΑ, σύμφωνα με τον ίδιο, υπολογίζει ότι για την ομαλή λειτουργία των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας απαιτείται η πρόσληψη 700 τουλάχιστον τεχνικών και οδηγών. Δηλώνει, επίσης, ότι φέτος το έλλειμμα του ΟΑΣΑ θα είναι μειωμένο κατά 19,34 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προβλεπόμενο, ενώ απαντώντας στην κριτική της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης για το συγκεκριμένο θέμα τονίζει ότι «η ΝΔ προκειμένου να φορτώσει τα ελλείμματα στην πολιτική της σημερινής κυβέρνησης, παραβλέπει τις μαύρες τρύπες των οφειλών (χρέη προς ιδιώτες και άλλους οργανισμούς) που άφησαν οι δικές της διοικήσεις και ξεπερνούσαν στο τέλος του 2015 τα 190 εκατ. ευρώ συνολικά στην ΟΣΥ και τη ΣΤΑΣΥ».

Τέλος, σημείωσε ότι πρόθεση τόσο της κυβέρνησης, όσο και της διοίκησης του ΟΑΣΑ, είναι με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου να υπάρξει δικαιότερη και αναλογικότερη χρέωση στο επιβατικό κοινό. «Αυτό θα γίνει πράξη μόλις ολοκληρωθεί ένα πρόγραμμα συγκέντρωσης στοιχείων που ήδη τρέχει. Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος εξετάζεται πραγματικά η χαμηλότερη χρέωση των εισιτηρίων το τρίωρο 6 – 9 π.μ. που θα ωφελήσει κυρίως τους πολίτες που πηγαίνουν στην εργασία τους, αλλά και η μειωμένη χρέωση για όσους κάνουν μικρές μετακινήσεις με τα ΜΜΜ, όπως για διαδρομές, παραδείγματος χάριν, μέχρι πέντε στάσεις».