Συγκεκριμένα, το πρώτο τμήμα της σύμβασης αφορά την Ανατολική Αττική και περιλαμβάνει 25 λεωφορειακές γραμμές για την λειτουργία των οποίων προγραμματίζονται 1.188 δρομολόγια (κατά τις τυπικές καθημερινές ημέρες) και απαιτούνται 96 οχήματα εκ των οποίων τα 61 πρέπει να είναι 12 μέτρων, τα 30 να είναι 18 μέτρων και τα 5 να είναι 8 μέτρων. Το σύνολο των οχηματοχιλιομέτρων που θα εκτελούνται ετησίως θα ανέρχεται σε 9.564.731,35 και η συνολική εκτιμώμενη αξία της σύμβασης για αυτό το Τμήμα ανέρχεται στο ποσό των 152.796.583,32 ευρώ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, εκ των οποίων περίπου τα 102 εκ. αφορούν την αρχική διάρκεια της προκηρυσσόμενης σύμβασης.

Το δεύτερο τμήμα του διαγωνισμού αφορά τη Δυτική Αττική και περιλαμβάνει 38 λεωφορειακές γραμμές για τη λειτουργία των οποίων προγραμματίζονται 1.757 δρομολόγια, κατά τις τυπικές καθημερινές ημέρες, και απαιτούνται 115 οχήματα εκ των οποίων τα 112 πρέπει να είναι 12 μέτρων και τα 3 να είναι 8 μέτρων.

Συνολικά, το σύνολο των οχηματοχιλιομέτρων που θα εκτελούνται ετησίως θα είναι 9.971.214,21. Η -συνολική- εκτιμώμενη αξία της σύμβασης για το συγκεκριμένο τμήμα ανέρχεται στο ποσό των 159.290.147 ευρώ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ εκ των οποίων τα 106 εκ. αφορούν την αρχική διάρκεια.

Υπενθυμίζεται ότι η σύμβαση που έχει υπογράψει ο ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ Αττικής λήγει ύστερα από τις παρατάσεις που έλαβε, τον προσεχή Οκτώβριο. Το Ελεγκτικό Συνέδριο έχει διαμηνύσει ότι δεν πρόκειται να δεχτεί νέα απευθείας ανάθεση συγκοινωνιακού έργου, παρά μόνο κανονική διαγωνιστική διαδικασία.