Όπως σημειώνουν, το κείμενο επιδόθηκε εν όψει της συνεδρίασης της Πολιτικής Γραμματείας, σήμερα Πέμπτη 11/7.

Αναλυτικά:

Κρίση του Τύπου και πολιτικό πλαίσιο

Είναι γνωστό πως εν συνόλω ο Τύπος (στην παραδοσιακή, έντυπη μορφή του) έχει εισέλθει εδώ και χρόνια παγκοσμίως σε κρίση· και πως οι τρόποι προσωρινής διαχείρισης της κρίσης είναι αμφίβολοι, εφόσον δεν διαθέτεις άδηλες πηγές ή δεν διαπλέκεσαι. Αν συνυπολογίσουμε ότι οι παραδοσιακοί πόροι στήριξης των εφημερίδων ένας-ένας έχουν εκλείψει (η δημοσίευση ισολογισμών, το αγγελιόσημο, κλπ), με επάλληλο αποτέλεσμα να εκχωρούνται εφημερίδες σε μεγιστάνες, μεγαλομαφιόζους, –ή αχυράνθρωπους-, μια εφημερίδα χωρίς άδηλους πόρους και χωρίς να γίνεται αποδέκτης λιστών “Πέτσα” καταλήγει ανά περιόδους ν’ ασφυκτιά οικονομικά· η Αυγή είναι τέτοια περίπτωση· ωστόσο η δική της περίπτωση έχει και ιδιομορφίες.

Η Αυγή είναι κομμάτι της ιστορίας της Αριστεράς αναντικατάστατο κι αναπαλλοτρίωτο· αυτό σημαίνει πως παρακολούθησε πάντοτε τις πολιτικές περιπέτειες του χώρου στον οποίο εγγράφεται, έζησε τις κρίσεις, τις διασπάσεις, τις μεταλλάξεις, τα λάθη, τις πτώσεις, τις ανόδους και τη μετάβαση στην εποχή της “κυβερνητικής αριστεράς”– και πάντοτε επέζησε. Όχι, χωρίς κόστος ειδικά πάνω στους εργαζόμενους της, οι οποίοι μέχρι σήμερα έχουν “βάλει πλάτη” με δύο διαδοχικές μειώσεις μισθών και οφειλές 300.000 ευρώ προς αυτούς από δεδουλευμένα προηγούμενων ετών. Την ίδια στιγμή, έχουν χαθεί δεκάδες θέσεις εργασίας (από 102 που εργάζονταν το 2014, σήμερα απασχολούνται 63)

Οικονομική ενίσχυση

Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι, βάσει καταστατικού, ο ισχυρός μέτοχος· ωστόσο η εκ μέρους του στήριξη δεν είναι υποχρεωτικό, ούτε καν λογικό, να περιορίζεται στην οικονομική συμβολή την οποία επιβάλλει ο ρόλος του. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε:

● Να αναλάβει η διοίκηση να οργανώσει και να συντονίσει μια μεγάλη κεντρική πολιτική και κοινωνική καμπάνια προσέλκυσης κι εγγραφής συνδρομητών. Σε αυτό μπορούν να συμβάλλουν και οι εργαζόμενοι, ενώ το κόμμα καλείται να αποδείξει την πραγματική πολιτική του βούληση τη στιγμή που διαθέτει πλέον πολλαπλάσια μέλη και επαγγελματικά στελέχη τα οποία θα κληθούν να εγγραφούν.

● Οι ηλεκτρονικές συνδρομές αυτή τη στιγμή αγγίζουν τις 1000 και αφορούν προφανώς και στα 6 φύλλα. Το πρωτοσέλιδο και τα υπόλοιπα θέματα της Αυγής παρέχονται στους αναγνώστες στo περιβάλλον του press-reader (εμφανίζεται δηλαδή σαν pdf χωρίς τη δυνατότητα να το κάνει κάποιος download και να το διαμοιράζει). Η ψηφιακή έκδοση της Αυγής χωρεί πολλή βελτίωση ακόμη προκειμένου να γίνει ελκυστικότερο το προϊόν για τον δυνητικό συνδρομητή. Κι συνιστά εκ των ων ουκ ανευ ότι για να αξίξει τα χρήματά του και να σέβεται τον αναγνώστη πρέπει να παρέχεται και στις 6 εκδόσεις. Το περιβάλλον του press-reader με μια μικρή τεχνική αναβάθμιση μπορεί να ενσωματώσει εντος των άρθρων και των φωτογραφιών βίντεο και ήχο.

Με απλά λόγια, ο αναγνώστης σε ένα ρεπορτάζ για τον ΣΥΡΙΖΑ θα μπορεί να πατάει πάνω στη φωτογραφία της σελίδας και να παραπέμπεται στο βίντεο με τις δηλώσεις προέδρου, βουλευτών, κλπ.

● Η συνδρομή αυτή τη στιγμή προσφέρεται μηνιαία, τριμηνιαία, εξαμηνιαία και ετήσια. Σε ενδεχόμενη επαναλειτουργία της καθημερινής έκδοσης ηλεκτρονικά προτείνουμε να δίνεται η δυνατότητα μιας και μοναδικής αγοράς του ημερήσιου φύλλου

● Η καμπάνια προσέλκυσης συνδρομητών σε σύζευξη με την πλατφόρμα του isyrira (έκπτωση στη μηνιαία συνδρομή για τον εορτασμό ενός χρόνου λειτουργίας της πλατφόρμας) που ξεκίνησε μετά από πρόταση των εργαζομένων ήταν μια εύστοχη πρωτοβουλία η οποία όμως έμεινε στη μέση χωρίς επαρκή χρόνο ανάπτυξής λόγω της αναστολής έκδοσης του ημερήσιου φύλλου. Πρέπει να επανεκκινήσει

● Την ίδια στιγμή, μια πρόταση που θα μπορούσε να έχει άμεσα αποτελέσματα είναι η σύνδεση της ηλεκτρονικής κάρτας μέλους του ΣΥΡΙΖΑ με τη συνδρομή στην ΑΥΓΗ. Ακόμη κι ένα μικρό ποσό (2 ή 3 ευρώ μηνιαίως) το οποίο θα δίνουν υποχρεωτικά εφάπαξ όσοι αποκτούν την κάρτα είναι σημαντική ενίσχυση η οποία δύναται να συνοδεύεται με προνόμια, όπως η πρόσβαση σε premium content (οι συντάκτες μπορούν να αναλάβουν τη δημιουργία podcast πάνω σε ειδικές θεματικές, οπως κάνει ηδη πχ η ΕφΣυν), η παροχή εισιτηρίων σε πολιτιστικές εκδηλώσεις (συναυλίες, σινεμά, θέατρο) και εκπτωτικά κουπόνια σε βιβλία εκδοτικών οίκων οι οποίοι προβάλλονται στην εφημερίδα. Σε ένα υποθετικό σενάριο ενός τέλους των 30 ευρώ ετησίως στην ηλεκτρονική κάρτα, μπορεί να αποφέρει έσοδα της τάξεως των 300.000 με τον χαμηλότερο στόχο των 10.000 καρτών μεταξύ των μελών

● Επιπρόσθετα, ο ΣΥΡΙΖΑ οφείλει να αναλάβει πολιτική πρωτοβουλία (κατάθεση πρότασης νόμου) με αντικείμενο την ενίσχυση του Τύπου με καθαρά, διαφανή και αξιοκρατικά κριτήρια, όπως πράττουν άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία, προστατεύοντας και προωθώντας το συνταγματικό δικαίωμα των πολιτών στην πλουραλιστική ενημέρωση. To 2021 το γαλλικό κράτος στο πλαίσιο προγράμματος ενίσχυσης των έντυπων εφημερίδων και περιοδικών προκειμένου να συνεχίσουν να κυκλοφορούν με φόντο την ψηφιακή μετάβαση έδωσε οικονομική βοήθεια σε 431 τίτλους. Μεταξύ αυτών, και στη χρεωκοπημένη ιστορική L’Humanite που έλαβε 5,1 εκ ευρώ. Το πολιτικό αντεπιχείρημα ότι μια τέτοια κρατική βοήθεια πάει αναπόφευκτα και στις τσέπες πλούσιων ιδιοκτητών-εφοπλιστών Μέσων αντισταθμίζεται από την πραγματική συμβολή στη διάσωση ιστορικών και ποιοτικών εντύπων, όπως η ΑΥΓΗ, ο Ριζοσπάστης, η ΕφΣυν, η KontraNews, κλπ. Διαφορετικά η προέκταση του αντεπιχείρηματος αυτού καταλήγει απλά στο ότι όλες οι εφημερίδες στο τέλος θα βγαίνουν από εφοπλιστές

● Μεταξύ των μέτρων ενίσχυσης του Τύπου που θα μπορούσαν να προταθούν είναι η χρηματοδότηση των εισφορών των νέων εργαζόμενων-ασφαλισμένων ή η επιχορήγηση των εισφορών στους άνω των 50-55 ετών ως κατηγορίας εργαζομένων που δυσκολεύονται λόγω ηλικίας να έχουν ισότιμη πρόσβαση στην αγορά εργασίας.

● Στο ίδιο πλαίσιο, ο ΣΥΡΙΖΑ οφείλει ακόμη να διεκδικήσει την επέκταση της εν εξελίξει επιχορήγησης του χαρτιού, η οποία βασίζεται σε ευρωπαϊκά κονδύλια (“Προσωρινό πλαίσιο κρίσης και μετάβασης για τη λήψη μέτρων κρατικής ενίσχυσης με σκοπό τη στήριξη της οικονομίας μετά την επίθεση της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας το οποίο ανανεώθηκε με την 2023/C 101/03 ανακοίνωση της Κομισιόν. Η πρωτοβουλία ξεκίνησε κατόπιν πιέσεως της ΕΣΗΕΑ προς την κυβέρνηση προκειμένου να αξιοποιηθούν κονδύλια από το παραπάνω πλαίσιο και εκ τότε έχουν αποφασιστεί δύο δόσεις (με τελευταία στις 19 Ιουνίου λίγες μέρες πριν το κλείσιμο του ημερήσιου φύλλο) για το επιπλέον κόστος που έχουν υποστεί σε σχέση με το 2021.

● Εφόσον επανακυκλοφορήσει το έντυπο, να εξεταστεί η λελογισμένη αύξηση της τιμής πώλησης του ημερήσιου φύλλου κατά 0,50 λεπτά. Προσφάτως αναγκάστηκε λόγω σοβαρών οικονομικών προβλημάτων να προχωρήσει σε αύξηση της τιμής πώλησης και η Εφσυν στα 2 ευρώ (και 2,5 το Σαββατιάτικο φύλλο), χωρίς μέχρι στιγμής να έχει αντίκτυπο στις πωλήσεις της

● Να ενσωματωθεί στην ιστοσελίδα της ΑΥΓΗΣ η λειτουργία κατάθεσης δωρεών οικονομικής ενίσχυσης από αναγνώστες και πολίτες. Η διαδικασία είναι απλή ενσωματώνοντας ένα κουμπί δωρεών (donation button) και το εφαρμόζουν ήδη μικρά και μεγάλα μέσα ανα τον κόσμο (The Guardian, Εφσυν, κλπ)

● Μέχρι σήμερα, δεν έχει υλοποιηθεί μια συντεταγμένη και με διάρκεια προσπάθεια προσέλκυσης διαφημίσεων. Σχεδόν πάντα το εμπορικό τμήμα ήταν υποστελεχωμένο με αλληλεπικαλυπτόμενες αρμοδιότητες και με αποσπασματική στρατηγική. Η οικονομική επιτροπή που συστάθηκε πρόσφατα στην οποία συμμετέχουν και πρώην μέλη του ΔΣ της ΑΥΓΗΣ θα μπορούσε να αναλάβει την εκπόνηση σχεδίου εμπορικής στρατηγικής.

● Υπάρχουν ανείσπρακτα χρέη προς την εφημερίδα πολλών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Ας εξεταστούν κίνητρα αποπληρωμής προς την πλευρά των οφειλετών, όπως η παροχή μικρής έκπτωσης για την εξόφλησή τους.

Δομικοί άξονες ανάπτυξης:

1. Η πάγια θέση μας είναι ότι η Αυγή πρέπει να διατηρήσει την έντυπη εκδοχή της, και μάλιστα με έξι φύλλα εβδομαδιαίως· ειδάλλως χάνει τη δυνατότητα να επεμβαίνει δραστικά, να παράγει πολιτική καθημερινά συμβάλλοντας στη διαμόρφωση της κοινωνικής και πολιτικής ατζέντας της χώρας (η καθημερινή προώθηση της ειδησεογραφίας ξεκινάει ακόμη στην Ελλάδα από τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων). Εναλλακτικά, προσωρινά και μόνο μπροστά στο τείχος αδιαλλαξίας του ισχυρού μετόχου να ανοίξει ξανά το έντυπο ημερήσιο φύλλο, θα μπορούσε να επανέλθει και να επαναλειτουργήσει το καθημερινό ηλεκτρονικό φύλλο με μηδενικό κόστος. Η επαναλειτουργία θα επιτελεσει εμπράκτως και τη δομική/οργανική διασφάλιση των θέσεων εργασίας

2. Πάγια επίσης θέση μας ήταν ότι Η Αυγή πρέπει να ανασχεδιαστεί έτσι ώστε να συναρθρώνεται ενιαία με την on line διαδικτυακή εκδοχή της, αντλώντας θεματολογία την οποία θα εμπλουτίζει με εξειδικευμένη ειδησεογραφία και τεκμήρια, αλλά και αντίστροφα, η διαδικτυακή εκδοχή της να παραπέμπει στην έντυπη έκδοση της. Η σχέση έντυπης και ψηφιακής έκδοσης δεν είναι ανταγωνιστική, το αντίθετο τα παγκόσμια παραδείγματα διαχείρισης της εξέλιξης της διείσδυσης της τεχνολογίας στα ΜΜΕ δείχνουν την προσέγγιση δημιουργικής συναρμογής.
Μια σχέση δηλαδή αλληλο-τροφοδοτούμενη, στο πλαίσιο της οποίας η αναδιάταξη της ύλης/περιεχομένου προτρέπει τον αναγνώστη να προεκτείνει την ανάγνωση στην έντυπη εκδοχή η οποία μιλάει και βαθύτερα και αναλυτικότερα, με διασταυρωμένο πρωτογενές ρεπορτάζ και έρευνα. Οι περισσότερες εφημερίδες εφαρμόζουν ήδη τη δημοσίευση μιας συντομευμένης εκδοχής των ρεπορτάζ των εξειδικευμένων συντακτών στο σάιτ, πχ μετά από μια συνέντευξη τύπου Υπουργού, παραπέμποντας ταυτόχρονα στην έντυπη εκδοχή για το αναλυτικότερο διασταυρωμένο ρεπορτάζ.

Η αξιοπιστία και η τεκμηρίωση συνιστούν μια πολύ κρίσιμη παράμετρο, σε αντιδιαστολή με μια κυρίαρχη διαδικτυακή fast-track πληροφόρηση, που συχνά αναπαράγεται με τη μορφή των πανομοιότυπων, ξεπατικωμένων (copy-paste) ειδήσεων, χάνοντας το πολιτικό και κοινωνικό πλαίσιο, το περιεχόμενο, και όπως έχει υποδείξει ο παγκόσμιος πλέον διάλογος για την επιρροή εκλογικών και μη συνειδήσεων και τα fake news, χάνοντας την αξιοπιστία.

Mοντέλο εργασίας

Oι εργαζόμενοι να αποκτήσουν ενεργότερη συμμετοχή στην οργάνωση και τον έλεγχο της καθημερινής παραγωγής. Η συνέλευση των εργαζομένων να έχει στιβαρό λόγο στη Συντακτική Ομάδα της εφημερίδας με εκ περιτροπής και κυκλικές συμμετοχές.

Συχνότερες συσκέψεις, να απομακρυνθούμε από τη λογική που συχνά ελλοχεύει στην καθημερινή ρουτίνα να συμπληρώνονται απλά οι σελίδες όπως – όπως. Επιπλέον χρειάζονται καθορισμένα –όχι όμως ασφυκτικά για τη δημιουργικότητα και πρωτοβουλία του συντάκτη – οργανογράμματα και προγραμματισμός σε βάθος χρόνου. Να τίθεται σε επεξεργασία παράλληλα θέματα, άμεσα και μακροπρόθεσμα, ώστε να υπάρχει ταυτόχρονη παραγωγή θεμάτων που θα απαντούν στη συγκυρία αλλά και θέματα που θα ξεχωρίζουν ως προς την ποιότητα, το βάθος έρευνας αλλά και τη διαδοχικότητα του περιεχομένου τους (long-tail effect).

Χρειαζόμαστε επίσης καλύτερη συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων, να δουλεύονται συνεργατικά θέματα, τα οποία πλην των παραδοσιακών μεθόδων έρευνας να περιλαμβάνουν συλλογή και επεξεργασία βάσεων δεδομένων (data driven stories), αιτήματα πρόσβασης στη δημόσια πληροφορία (FOI requests), αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων αναζήτησης και πρόσβασης σε ανοιχτές πηγές πληροφόρησης (Open Source Investigative Techniques-OSINT) αλλά και την οπτικοποίηση των ρεπορτάζ με γραφήματα και χάρτες (visualization) για να γίνονται κατανοητά στο ευρύ κοινό

Θεματολογία

Η εφημερίδα είναι βασικό αρχικά να αποκτήσει μεγαλύτερη δημοσιογραφική αυτοτέλεια. Να μην ετεροπροσδιορίζεται άνισα από την πολιτική δραστηριότητα του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι προτιμότερο να πάμε σε λιγότερα πρώτα θέματα από τα πολιτικά πεπραγμένα του κόμματος, και σε περισσότερα που θα έχουν στον πυρήνα τους την επαφή με την κοινωνία και την εργασία.

Από εκεί κι έπειτα, η εφημερίδα στα ρεπορτάζ της πρέπει επιδιώκει να φιλοξενεί το βήμα παραπέρα, την ανάλυση δηλαδή σε ένα θέμα, αλλά και το επόμενο βήμα αυτού, το νέο ρεπορτάζ δηλαδή που θα δίνει το κάτι επιπλέον σε συνέχεια της θεματολογίας (follow up). Ειδικά από τη στιγμή που οι πολίτες κατακλύζονται καθημερινά από χιλιάδες πληροφορίες, καθιστώντας δυσκολότερη την πρόσληψη των θεμάτων

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης του δημοσιογραφικού μας προϊόντος, προτείνουμε ακόμη τα εξής:

1. Ενδυνάμωση του κοινωνικού (παιδεία, μεταναστευτικό), ελεύθερου και ερευνητικού ρεπορτάζ με ανθρώπους, ιδέες και προώθηση συνεργατικών projects με δημοσιογράφους του εξωτερικού (cross border) ή ερευνητικούς οργανισμούς (πχ Ινστιτούτο Πουλαντζάς). Προτείνεται ακόμη η καθιέρωση μόνιμων σελίδων (εως 4) μια φορά τον μήνα με θέματα ερευνητικής δημοσιογραφίας, θέματα δηλαδή μεγάλης έκτασης (long form) που χρειάζεται χρόνο να διερευνηθούν και αξιοποιούν καινοτόμα εργαλεία έρευνας και παρουσίασης. Σκοπός η δημιουργία σταθερής ερευνητικής ομάδας κατά τα πρότυπα του Ιού της Ελευθεροτυπίας.

2. Μεταβολή του χαρακτήρα των αθλητικών από αγωνιστική αμιγώς σε κοινωνική και πολιτική (π.χ αντιφασιστικές κερκίδες, η ιστορία πρόσφυγα που έγινε ποδοσφαιριστής στην Πεσκάρα, αφιέρωμα στην πολιτική ιστορία του Πανιωνίου, κτλ)

3. Προσθήκη μόνιμης στήλης ιστορικών – κινηματικών «Σαν Σήμερα» σε Συνεργασία με τα ΑΣΚΙ.

4.Τα ιστορικά-πολιτιστικά ένθετα της ΑΥΓΗΣ που έχουν κυκλοφορήσει ανα διαστήματα είναι πραγματικά διαμάντια και πρέπει να αυξηθούν. Το ένθετο που κυκλοφόρησε για τα 50 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου τον Νοέμβριο του 2023 αύξησε τις πωλήσεις μας κατά 6500 φύλλα. Επίσης, η εφημερίδα έχει στην κατοχή της υλικό από αρθρογράφους και συνεργάτες της ορόσημα του παγκόσμιου πολιτισμού, όπως ο Κώστας Βάρναλης, ο Τάσος Λειβαδίτης, η Έλλη Αλεξίου, ο Άρης Αλεξάνδρου, κα., το οποίο πρέπει να αξιοποιηθεί

5 .Δημιουργία σελίδας με φωτογραφίες δρόμου με εναλλασσόμενα themes (περιβάλλον, αστικός ιστός, κινήματα αντίστασης), εγκαινιάζοντας σταθερή σχέση με αναγνώστες προκειμένου να μας στέλνουν υλικό

6. Αξιοποίηση ποιητικού ανθολόγιου, με την ανάρτηση και αναπαραγωγή του στο site και στα social media.

7. Άνοιγμα διαλόγων για κρίσιμα κοινωνικά και πολιτικά θέματα: -ο διάλογος γύρω από την κλιματική κρίση και τις υποδομές, -η συζήτηση για την Κεντροαριστερά στην Ελλάδα, -η επικινδυνότητα της ανόδου της ακροδεξιάς παγκοσμίως και της alt-right εκδοχής της -Κοινή Αγροτική Πολιτική, -συνεργατική οικονομία, -περιβάλλον και μέσα μετακίνησης, έμφυλες διακρίσεις -το δημογραφικό ως πρόσχημα για την περιστολή του δικαιώματος στην έκτρωση και την αυτοδιάθεση του σώματος

8. Αυτό-βελτίωση εργαζομένων-Εκπαίδευση: υλοποίηση περιοδικών επισκέψεων εργαζομένων σε διεθνή δημοσιογραφικά συνέδρια και φόρα, ή ανταλλαγές επισκέψεων με δημοσιογράφους από κοντινά μας έντυπα ή συνεργαζόμενα του εξωτερικού (Il Manifesto, Le Monde), προκειμένου να λαμβάνουμε γνώση για τις νέες εξελίξεις και την οργάνωση της δουλειάς στα Media στο εξωτερικό. ]

Social Media

Η προώθηση στα social media είναι, σταθερά, απλά στοιχειώδης, καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας της ιστοσελίδας μας, καθώς δεν υπάρχει προσωπικό που να απασχολείται αποκλειστικά με αυτή τη δουλειά, όπως συμβαίνει στα περισσότερα άλλα μέσα. Η μέχρι σήμερα κινητικότητα της Αυγής στα social βασίζεται στις φιλότιμες προσπάθειες εργαζομένων που εμπλέκονται στο πεδίο, μεταξύ πολλών άλλων διαφορετικών εργασιών. Απαραίτητα είναι τα εξής:

– Να αναρτώνται σe facebook, twitter και instagram τα κείμενα και των 6 εκδοσεων, με προτεραιότητα στα ελεύθερα θέματα, τα θέματα αναλύσεων και πρωτογενούς ρεπορτάζ.

– Τα ένθετα να προπαγανδίζονται στα social media πριν την έκδοσή τους, με ανάρτηση της πρώτης σελίδας τους και περιγραφή των θεμάτων

– Τα κείμενα της εφημερίδας που συνοδεύονται από πίνακες και γραφιστικά, να αναρτώνται στην ιστοσελίδα και τα social media με αυτό το οπτικό υλικό και όχι με άσχετες φωτογραφίες.

– Κάθε ανάρτηση σε facebook, twitter, instagram να συνοδεύεται από σύντομα περιεκτικά lead, καθώς και από συγκεκριμένα tags, που θα υποβοηθούν τη διασπορά της είδησης.

Επαφή με την κοινωνία (community engagement):

1. Στο πλαίσιο σύσφιξης των σχέσεων με τους αναγνώστες και φίλους της εφημερίδας προτείνουμε την καθιέρωση ενός μεγάλου ετήσιου 2ήμερου Φεστιβάλ της Αυγής. Όπως έχει υλοποιηθεί από τους εργαζομένους και στο παρελθόν, όμως πλέον έχουν ατονήσει τέτοιες πρωτοβουλίες

2. Να διοργανωθεί μια μεγάλη δημόσια συζήτηση με συμμετοχή Αυγής / Κόκκινου, με θέμα “Τι ΜΜΕ θέλουμε / Η Αριστερά σε κρίσιμα σταυροδρόμια”. Στο πλαίσιο αυτό να δώσουμε παράλληλα το βήμα στους αναγνώστες μας σε ειδική πλατφόρμα, προκειμένου να εκφράσουν τις παρατηρήσεις τους για το περιεχόμενο και να καταθέσουν τις προτάσεις τους για το τι σύγχρονα αριστερά Μέσα ενημέρωσης θέλουμε.

3. Την ίδια στιγμή, να εγκαινιάσουμε καμπάνια ενημέρωσης με το σύνθημα “οι πολίτες να γίνουν η πηγή μας” καλώντας τους ενδιαφερόμενους να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία παραγωγής δημοσιογραφικού περιεχομένου με την παροχή πληροφοριών, στοιχείων, κλπ για κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα στους τόπους που ζουν και εργάζονται

4. Να συσταθεί ειδική ομάδα εργασίας από τους εργαζόμενους προκειμένου να έρθει σε επαφή με όλες τις τοπικές οργανώσεις και σε συνεργασία με αυτές να υλοποιηθούν θεματικές συναντήσεις στις 13 Περιφέρειες της χώρας προκειμένου να διερευνηθούν τρόποι ενίσχυσης της κυκλοφορίας, ειδικά στην επαρχία.

Η Γενική Συνέλευση των εργαζομένων της ΑΥΓΗΣ