Ο ίδιος έκανε λόγο για στοχοποίηση του νεκρού μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας, ενώ κάλεσε και τη Hellenic Τrain «να βγει και να μιλήσει επιτέλους».

Ειδικότερα, ο κ. Γενιδούνιας σημείωσε: «Συνεχίζεται η επιλεκτική διαρροή εγγράφων της δικογραφίας που στοχοποιούν τον νεκρό μηχανοδηγό της Intercity 62 για πρόβλημα υγείας. Ο συνάδελφος είχε περάσει ιατρικές εξετάσεις στις 15 Νοεμβρίου 2022 από πιστοποιημένο ιατρικό κέντρο από τη ΡΑΣ. Αρκετά ως εδώ!»

Νωρίτερα, το πρωί της Πέμπτης μιλώντας στο Mega ο πρόεδρος των μηχανοδηγών αναφερόμενος στους διαλόγους εκείνης της νύχτας που έχουν δει το φως της δημοσιότητας είχε κάνει λόγο για «κοπτοραπτική».

«Ακούγεται από χθες το βράδυ ότι ο συνάδελφός μας ο Γιώργος είχε προσπαθήσει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τους άλλους μηχανοδηγούς στην περιοχή. Αν αυτό ισχύει αυτό σημαίνει ότι έχει κάνει και άλλη προσπάθεια να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη αφού έχει φύγει από τη Λάρισα.

Επειδή εδώ έχουμε κανονική κοπτορραπτική στα ηχητικά που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα. Ο μοναδικός που έχει αυτά τα ηχητικά είτε στο GSMR που κάνει την επικοινωνία μεταξύ των σταθμαρχών είτε την ώρα που φεύγει το τρένο από τη Λάρισα είναι ο ΟΣΕ. Αν ο Γιώργος προσπαθούσε να επικοινωνήσει με άλλο τρένο σημαίνει ότι έχει ξαναμιλήσει και δεν το ακούμε. Εμείς οι μηχανοδηγοί απορούμε…», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σε ερώτηση γιατί να υπάρχουν λόγοι παρέμβασης στα ηχητικά, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ απάντησε: «Για να ενοχοποιήσουν τους ανθρώπους. Για να πουν ότι “φταίτε εσείς”. Είναι δυνατόν μερικές ώρες μετά το τραγικό δυστύχημα να υπάρχει συνομιλία σταθμάρχη – μηχανοδηγού που αποτελεί αντικείμενο προανακριτικής ανάκρισης στο Youtube; Την επόμενη ημέρα από το δυστύχημα, για το ηχητικό που φεύγει το τρένο από τη Λάρισα. Από εκεί αρχίσαμε να εξυφαίνουμε σενάρια και να κάνουμε πορίσματα…»

Σχετικά με το σημείο της κατάθεσης του 59χρονου σταθμάρχη της Λάρισας, όπου λέει ότι άλλαξαν τα κλειδιά μόνα τους, καθώς ο ίδιος τα είχε γυρίσει στην γραμμή ανόδου, ο κ. Γενηδούνιας είπε: «Αν αλλάξουν τα κλειδιά, τότε το τρένο θα εκτροχιαζόταν την ώρα που θα πέρναγε από αυτά».