Για την υπόθεση θα διερευνηθεί αν ο ρυθμιστής κυκλοφορίας είχε ειδοποιήσει έγκαιρα τους μηχανοδηγούς της αμαξοστοιχίας σχετικά με την πτώση του δέντρου στη σιδηροδρομική γραμμή, προκειμένου να διαπιστωθεί ποιος έχει την ευθύνη του ατυχήματος.

Σε περίπτωση που ο ρυθμιστής είχε ενημερώσει, τότε υπόλογος είναι ο μηχανοδηγός που δεν έλαβε υπόψη του την ειδοποίηση. Αν δεν είχε δοθεί η σχετική ενημέρωση, τότε την ευθύνη φέρει ο ρυθμιστής κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Hellenic Train που επικαλείται η «Καθημερινή», η αμαξοστοιχία κινούνταν με χαμηλές ταχύτητες λόγω των διαβάσεων, αλλά και της κατάστασης της υποδομής.