Σε συνέχεια των προηγούμενων δηλώσεων του περί «κακομαθημένων» μαθητών, ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στον ΑΝΤ1 το Σάββατο σχολίασε ότι οι μαθητικές καταλήψεις στην Ελλάδα «είναι μία μόδα της Αριστεράς», και αμέσως εξήγησε το σκεπτικό του:
«Οι καταλήψεις είναι χαβαλές της κακιάς ώρας. Αποτελεί μια μόδα. Βλέπετε σε σχολεία να μεθάνε, να έχουν χυδαία πανό και να πλακώνονται μεταξύ τους» είπε χαρακτηριστικά, ενώ έκανε λόγο και για «συνειδητοποιημένα παιδιά» τα οποία «δεν κάνουν κατάληψη. Τα συνειδητοποιημένα παιδιά διαβάζουν για να περάσουν στο πανεπιστήμιο».
Ο Γεωργιάδης δεν δέχεται αντίλογο και βλέπει κακομαθημένους μαθητές πίσω από τις καταλήψεις
Υπενθυμίζεται ότι σε δηλώσεις του την Παρασκευή είχε ζητήσει να μην έρθει σε αντιπαράθεση με μαθήτρια που θα έβγαινε σε διπλανό τηλεοπτικό παράθυρο, ενώ επιπλέον είδε αναρχικούς και όχι μαθητές για τα μικρής έκτασης επεισόδια στη μαθητική πορεία της Πέμπτης, είπε ότι οι καταλήψεις εκφράζουν κάποιες «θορυβώδεις μειοψηφίες» μιλώντας για «εποχικό φαινόμενο», και εξέφρασε την πλήρη στήριξη του στο σχέδιο Κεραμέως που αποκλείει τιμωρητικά τους μαθητές που συμμετέχουν στις καταλήψεις από την τηλεκπαίδευση.
Μεγάλη εντύπωση προκάλεσαν οι παραινέσεις που έκανε ο υπουργός προς τους δημοσιογράφους της εκπομπής λέγοντας τους ότι «έχουν ευθύνη» και ότι ντρέπεται «για αυτούς» με αφορμή το γεγονός ότι κατέθεσαν αντίλογο για τα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό στα σχολεία. Άξιο σημασίας είναι ότι οι δημοσιογράφοι δεν αντέδρασαν στα προσβλητικά σχόλια του υπουργού.
Μάλιστα, όταν ο ένας εκ των δύο δημοσιογράφων της εκπομπής επικαλέστηκε την έκκληση των επιστημόνων για μικρότερα τμήματα στα σχολεία, ο Γεωργιάδης αρνήθηκε ότι κάποιος επιστήμονας έχει κάνει τέτοιου είδους έκκληση επικαλούμενος με τη σειρά του τις δηλώσεις -προ ημερών- του καθηγητή Γενετικής του Πανεπιστημίου της Γενεύης Μανώλη Δερμιτζάκη.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τις δηλώσεις που έκανε ο καθηγητής σε εκπομπή του ΣΚΑΙ, απαντώντας στον Άρη Πορτοσάλτε.
Η ερώτηση είχε να κάνει με το πόσα παιδιά βρίσκονται «στο κρατικό σχολείο της Ελβετίας» σε αντιπαραβολή με αυτά της Ελλάδας, με τον καθηγητή να απαντά ότι ο αριθμός είναι «γύρω στους 25 μαθητές», ενώ στη συνέχεια σχολίασε ότι «δεν πρέπει να συγκρίνουμε ένα μέτρο με ένα άλλο μέτρο» καθώς -όπως υποστήριξε- γίνεται προσπάθεια να υπάρξει μια ισορροπία (για παράδειγμα με τις μάσκες εκεί που υπάρχει συγχρωτισμός).
Σημειώνεται ωστόσο ότι ο καθηγητής λίγα λεπτά νωρίτερα είχε ταχθεί υπέρ της μείωσης του αριθμού ανά τάξη και ότι όσο λιγότεροι μαθητές είναι, τόσο το καλύτερο.