Ο Π. Μαρινάκης υπενθύμισε ότι το «Ψηφιακό Σχολείο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και θα τεθεί σε πιλοτική εφαρμογή από τη νέα σχολική χρονιά, δηλαδή τον προσεχή Σεπτέμβριο»

Οι δηλώσεις του Π. Μαρινάκη, σήμερα:

«Το Ψηφιακό Σχολείο αποτελεί μια νέα, δωρεάν, ψηφιακή πύλη με ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό υλικό μέσω της οποίας μαθητές όλων των τάξεων θα μπορούν να παρακολουθούν πρότυπες φροντιστηριακές παραδόσεις, θα γίνονται ψηφιακά μαθήματα σε μαθητές που βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές, ενώ τα παιδιά θα μπορούν να επικοινωνούν με τους εκπαιδευτικούς τους σε πραγματικό χρόνο, όπως άλλωστε και οι γονείς θα έχουν την δυνατότητα να ενημερώνονται για την πρόοδο των παιδιών τους.

Το Ψηφιακό Σχολείο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και θα τεθεί σε πιλοτική εφαρμογή από τη νέα σχολική χρονιά, δηλαδή τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Το Ψηφιακό Φροντιστήριο θα ενδυναμώσει την εκπαιδευτική διαδικασία σε όλες τις τάξεις και θα δώσει ίσες δυνατότητες στην εκπαίδευση για κάθε μαθητή, μειώνοντας τις αποκλίσεις ανάμεσα στα αστικά κέντρα και την περιφέρεια. Ειδικά για τη Γ΄ Λυκείου θα υπάρχει ζωντανή και δωρεάν διδασκαλία για όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, με στόχο να αφαιρεθεί ένα σημαντικό βάρος για κάθε οικογένεια.

Παράλληλα, με τις διατάξεις του νομοσχεδίου ενισχύεται ο επαγγελματικός προσανατολισμός εισάγοντας στο Λύκειο ερωτηματολόγιο και δωρεάν ατομική διαδικτυακή συνεδρία από σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού, με στόχο οι μαθητές να ανακαλύψουν τις επαγγελματικές προοπτικές που τους ταιριάζουν.

Ενώ, με τις αυτόνομες τάξεις, από τη νέα χρονιά, περιοχές της χώρας μας όπως η Γαύδος θα διαθέτουν τρεις εκπαιδευτικούς με φυσική παρουσία με την προσθήκη ψηφιακού μαθήματος, ώστε τα παιδιά που ζουν εκεί να έχουν καλύτερες συνθήκες εκπαίδευσης».

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του TPP, με τις ψηφιακές τάξεις, «για πρώτη φορά» το Υπουργείο Παιδείας «εντάσσει μέσα σε ένα νομοθετικό πλαίσιο στα πλαίσια του κανονικού σχολείου την κατά αποκλειστικότητα διδασκαλία τηλε μαθημάτων».

Για το ζήτημα αυτό, η Ντίνα Ρέππα, εκπαιδευτικός και συνδικαλίστρια, ανέλυσε στο TPP ότι ο υπουργός Παιδείας «βρίσκει την ευκαιρία να περάσει το ψηφιακό και στο κανονικό σχολείο. Σε περιοχές που θεωρεί, δηλαδή, ότι είναι απομακρυσμένες και ότι δεν μπορεί να φτιάξει συνολικό σχολείο πχ. ένα νησί η ένα ορεινό μέρος, θα φτιάξει τις αυτόνομες τάξεις. Αυτές θα συνδέονται με ένα σχολείο της ευρύτερης περιοχής. Εκεί, θα έχει τη δυνατότητα να στείλει δια ζώσης εκπαιδευτικούς περιορισμένα». Δηλαδή, εξήγησε ότι «τα παιδιά αυτά δεν θα κάνουν όλα τα μαθήματα δια ζώσης, δεν θα στείλει εκπαιδευτικούς για όλα τα μαθήματα, αλλά με τέσσερις ιδιότητες (φιλολόγους, μαθηματικούς,φυσικές επιστήμες και πληροφορική) και όλα τα υπόλοιπα μαθήματα διαδικτυακά», ενώ τόνισε επανειλημμένα ότι «για εμάς η τηλεκπαίδευση αποτελεί απουσία εκπαίδευσης»