Ο ΣΕΥΤΠΕ καταγγέλλει ότι «πίσω από τη βιτρίνα του rebranding και του ψηφιακού μετασχηματισμού, βρίσκονται οι για πάνω από μία 10ετία μισθολογικά καθηλωμένοι εργαζόμενοι που αδυνατούν πια να βγάλουν το μήνα. Εκείνοι που συνεχίζουν ακόμη και σήμερα να καταβάλλουν φιλότιμες προσπάθειες να κρατήσουν όρθιο τον πελατοκεντρικό χαρακτήρα της Τράπεζας με πλεόνασμα ανθρωπιάς και επαγγελματισμού, κάτω από πραγματικά αντίξοες συνθήκες.

Είναι ήδη γνωστό ότι παράλληλα με τη συρρίκνωση του δικτύου, η Διοίκηση της Τράπεζας οδήγησε σε «εθελούσια» έξοδο χιλιάδες εργαζόμενους, με αποτέλεσμα η υποστελέχωση να έχει οδηγήσει σε ψυχολογική και σωματική εξουθένωση τους εναπομείναντες εργαζόμενους, την ίδια ώρα που οι πελάτες διαμαρτύρονται εύλογα γιατί καλούνται να κλείσουν ραντεβού μετά από βδομάδες, για την πραγματοποίηση ακόμη και της πιο απλής τραπεζικής εργασίας.»

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, οι εργαζόμενοι διεκδικούν:

⦁ Μισθολογική αναπροσαρμογή 10% κατ’ ελάχιστον των αποδοχών του συνόλου του προσωπικού

⦁ Άμεση στελέχωση όλων των καταστημάτων και υπηρεσιών με το απαραίτητο προσωπικό.

⦁ Υπογραφή επιχειρησιακής σύμβασης που θα βάζει τέλος στην εργοδοτική αυθαιρεσία και την προκλητική καταστρατήγηση του ισχύοντος Κανονισμού Εργασίας.

«Απέναντι στο success story της Τράπεζας Πειραιώς που υποβαθμίζει τους εργαζόμενους και περιορίζει την πρόσβαση των πελατών σε ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα, αγωνιζόμαστε για την εργασιακή μας αξιοπρέπεια και μια Τράπεζα που να υπηρετεί τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας και της οικονομίας» τονίζει ο ΣΕΥΤΠΕ.