«Το σύστημα ασφαλείας ERTMS έχει εγκατασταθεί μόλις στο 14% του σιδηροδρομικού δικτύου γιατί οι όμιλοι αντιμετωπίζουν τα συστήματα ασφαλείας στο σιδηρόδρομο ως κόστος. Επίσης ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Σιδηροδρόμων (ERA) είχε αδειοδοτήσει αμαξοστοιχίες τριακονταετίας χωρίς πυρασφάλεια. Κύριε Επίτροπε στην “επί παραβάσει” τοποθέτηση της Κομισιόν προς την Ελλάδα δίνονται ως και εύσημα στην κυβέρνηση της ΝΔ με τον ισχυρισμό περί “ικανοποιητικών βημάτων προόδου”» προσέθεσε, ρωτώντας τον Τζιτζικώστα «πού βλέπετε αυτά τα “ικανοποιητικά βήματα”:

– όταν μετά τα Τέμπη έχουν σημειωθεί πάνω από 11 ατυχήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο, δύο εκ των οποίων αφορούσαν συρμούς στις ίδιες ράγες και άλλα δύο που θα μπορούσαν να είχαν οδηγήσει σε μετωπική σύγκρουση;

– ενώ ο ελληνικός λαός, οι εργαζόμενοι με διαρκείς ογκώδεις διαδηλώσεις δύο χρόνια τώρα και προετοιμάζοντας μεγάλη πανελλαδική απεργία στις 28 Φλεβάρη, απαιτούν να πληρώσουν όλοι όσοι ευθύνονται για το έγκλημα να μη συγκαλυφθούν, οι πραγματικές αιτίες που οδήγησαν σε αυτό, που παραμένουν και προετοιμάζουν νέα “Τέμπη”»;