Υπενθυμίζεται ότι η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) καταγγέλλει σε ανακοίνωσή της πως ο βουλευτής της ΝΔ, Γιάννης Καλλιάνος «έχει στην ιδιοκτησία του και διαφημίζει ανερυθρίαστα ένα Κέντρο Μελέτης που αποτελεί παράνομη εκπαιδευτική δομή». Όπως αναφέρει, πρόκειται «για ένα πολλαπλό σκάνδαλο, εκπαιδευτικό, εργασιακό, φορολογικό και ασφαλιστικό που ίσως δεν έχει προηγούμενο για εκπρόσωπο της Βουλής και μάλιστα εκπαιδευτικό», ενώ ζητά τη διαγραφή του βουλευτή από την Κ.Ο. της ΝΔ και τη διενέργεια όλων των σχετικών κτιριακών και εργασιακών ελέγχων.

Ο βουλευτής της ΝΔ από την πλευρά του, απειλεί με εξώδικο την Ομοσπονδία, τονίζοντας ότι «η επιχείρηση δεν είναι φροντιστήριο» αλλά Κέντρο Μελέτης

«Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ομολογεί ένα πρωτοφανές θεσμικό κενό το οποίο επί πέντε χρόνια διακυβερνήσεως της Νέας Δημοκρατίας  δεν φρόντισε να καλύψει, παρότι έχουν προηγηθεί πληθώρα δημοσιευμένων εκθέσεων και καταγγελιών. Μεταξύ αυτών και έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη σχετικά με τα Κέντρα Μελέτης, που αποκαλύπτει ένα καθεστώς ζούγκλας σε ό,τι αφορά την τήρηση στοιχειωδών όρων ασφαλείας, υγειονομικών προδιαγραφών, κτηριοδομικών προϋποθέσεων και εργασιακών δικαιωμάτων» τονίζει ο Τομεάρχης Παιδείας του ΠΑΣΟΚ και τονίζει πως «η προσπάθεια ενός βουλευτή της κυβερνώσας παράταξης να καλυφθεί πίσω από ένα νομοθετικό κενό προκαλεί θλίψη».

«Ο κ. Καλιάνος είναι βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου, δεν γίνεται να κρύβεται πίσω από την γενική εικόνα» δηλώνει ο κ.Παραστατίδης.

«Φραστικές επινοήσεις του τύπου: “το κέντρο μελέτης δεν είναι φροντιστήριο”, “στο κέντρο διαβάζουν τα παιδιά και δεν κάνουν φροντιστήριο” και “τα παιδιά τα βοηθούν οι εξειδικευμένοι καθηγητές μας για τη μελέτη τους για την επόμενη μέρα” δεν αντέχουν σε σοβαρή κριτική. Αποτελούν τεκμήρια ηθικής και πολιτικής έκθεσης και όχι ελαφρυντικά.

Στα έωλα επιχειρήματα του κ. Καλλιάνου αλλά και στην προκλητική μέχρι σήμερα αφωνία της κυβέρνησης αντιπαραβάλουμε τα εξής ερωτήματα: Αποτελούν ή όχι τα κέντρα μελέτης μορφή φροντιστηριακής υποστήριξης; Είναι τυπική ή έστω άτυπη εκπαίδευση; Σε ποιο νομοθετικό πλαίσιο έχει στηριχτεί; Ποιοι έλεγχοι έχουν γίνει μέχρι σήμερα όσον αφορά στο διδακτικό προσωπικό, την ασφάλεια και την υγειονομική κατάσταση των χώρων;  Οι «εξειδικευμένοι καθηγητές» κάνουν ή όχι μάθημα και σε παιδιά του Δημοτικού;»

Καταλήγει λέγοντας πως:

«Το πολιτικό θέμα που προκύπτει είναι αδιαμφισβήτητο.Ο κ. Καλλιάνος οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες του.

Η κυβέρνηση και η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας οφείλουν να λογοδοτήσουν απαντώντας στο ερώτημα: γιατί επί 5 χρόνια εθελοτυφλούσαν και “ξαφνικά” όταν ένας βουλευτής τους πιάστηκε με τη γίδα στην πλάτη σπεύδει να ρυθμίσει το θέμα; »