Φτιάξε και εσύ μια Μύκονο…
Θες να δεις και τον δικό σου τόπο σε λίγα χρόνια… Μύκονο και Σαντορίνη; Κάντο όπως στην Αμοργό. Σε ένα μικρό λιμάνι, που όντως θέλει βελτιώσεις, μην αρκεστείς σε αυτές. Φύτεψε ένα μεγαθήριο, κάνε και τις διπλανές παραλίες λιμάνι, κάνε και χώρο για τα κρουαζιερόπλοια, κάνε και μεγάλο δρόμο μέσα από τα αρχαία για να πηγαινοέρχονται οι τουρίστες. Και σε λίγα χρόνια θα ακούσεις και εσύ τις ίδιες συστάσεις από τον δήμαρχο. «Καλύτερα μην κυκλοφορήσετε σήμερα που θα έχουμε κρουαζιερόπλοιο». Όλα είναι θέμα ανταγωνισμού. Μεγαλύτερο λιμάνι, μεγαλύτερα πλοία, μεγαλύτερα έσοδα σε σχέση με το διπλανό νησί.
Εξάλλου για τον… ανταγωνισμό εργάζεται και η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή. Αν είναι λίγα παιδιά στην τάξη δεν δουλεύει καλά ο ανταγωνισμός, μας είπε. Για αυτό βάζει 27 και πάλι καλά να λέτε γιατί μπορούσε και περισσότερα…
Καλή (και ανταγωνιστική) σχολική χρονιά.
Στις Πίσω Σελίδες μιλούν:
—–
Ελευθερία Ψυχογιού, δημοτική σύμβουλος της παράταξης «Νέα Πνοή» του Δήμου Αμοργού: «ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΕΝΑ ΦΑΡΑΩΝΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΑ ΚΑΤΑΠΟΛΑ»
Η Ελευθερία Ψυχογιού, δημοτική σύμβουλος της παράταξης «Νέα Πνοή» του Δήμου Αμοργού, μιλά για το φαραωνικό σχέδιο επέκτασης του λιμανιού στα Κατάπολα το οποίο έχει προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία.
Η ίδια υποστηρίζει ότι το σχέδιο είναι ασύμβατο με τις διαστάσεις του παραδοσιακού οικισμού, ωστόσο, ΥΠΕΝ και δήμος προχωρούν τον σχεδιασμό μέσω του ΤΑΙΠΕΔ και για ακόμη μία φορά, προωθείται μια επένδυση χωρίς σεβασμό του τόπου.
Όπως υποστηρίζει, όσοι αντιδρούν δεν αρνούνται την αναβάθμισης του λιμανιού όμως όλο αυτό το σχέδιο δεν είναι σε αρμονία με το μέγεθος του οικισμού καθώς προβλέπεται η τσιμεντοποίηση μεγάλης έκτασης ενώ το έργο δεν γίνεται προς όφελος των κατοίκων, αλλά για να εξυπηρετήσει την κρουαζιέρα.
Η ίδια χαρακτηρίζει οξύμωρο το γεγονός ότι ο δήμαρχος επικαλείται ότι έγινε διαβούλευση για το έργο, καθώς το αποτέλεσμά της ήταν συντριπτικά αρνητικό για το σχέδιο και ο ίδιος δεν έλαβε υπόψη του καμία από τις σοβαρές ενστάσεις που διατυπώθηκαν. Πάντως, σημειώνει ότι ούτως ή άλλως οι υποδομές υποστηρίζουν κρουαζιέρες μικρού μεγέθους, ενώ υπογραμμίζει ότι τα κέρδη στις τοπικές κοινωνίες από τα κρουαζιερόπλοια, δεν είναι μεγάλα.
Τέλος κάνει λόγο για προώθηση σχεδίων που παραπέμπουν σε μια μορφή τουριστικής ανάπτυξης που είναι αποτυχημένη ενώ ταυτόχρονα δεν απευθύνονται στις ανάγκες των κατοίκων.