Μίλα!
Ε όχι και να μαθαίνουμε στα παιδιά μας για την Παλαιστίνη. Σε γραπτές εξηγήσεις και σε πειθαρχικό έλεγχο καλείται η δασκάλα Ελευθερία Παλαιστίδου, από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου, επειδή οι μαθητές της την διεθνή Ημέρα της Ειρήνης έφτιαξαν πανό με το σύνθημα “Λευτεριά στην Παλαιστίνη” (φωτ). Ενώ αν έγραφαν κάτι για τη νόμιμη άμυνα του Ισραήλ ή για το δίκιο του Ουκρανικού λαού με λίγο από Αζόφ θα ήταν πιο αποδεκτό.
Στα σχολεία οι δάσκαλοι δίνουν πραγματικές μάχες με ένα σύστημα που πλέον γίνεται Κέρβερος, που λειτουργεί καθεστωτικά και που σε λίγο μπορεί να τιμωρεί και τη σκέψη εκτός από την έκφραση και τις κινητοποιήσεις. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί που αντιστέκονται, αρκετοί που ακόμα μιλάνε.
Στις Πίσω Σελίδες μιλούν:
—–
Βιολέτα Γαλανοπούλου, πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Ο Παρθενώνας»: «ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ»
Η Βιολέτα Γαλανοπούλου, πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Ο Παρθενώνας», μιλά για τις διώξεις εκπαιδευτικών, με την τελευταία περίπτωση μιας εκπαιδευτικού που διοργάνωσε εικαστική δράση για την Ειρήνη και την Παλαιστίνη στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου και τώρα καλείται σε απολογία από τον διευθυντή της ΠΕ Δ’ Αθήνας, για το παράπτωμα της “παράβασης υπαλληλικού καθήκοντος”.
Η ίδια τονίζει ότι η δράση πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Ειρήνης στις 21 Σεπτέμβρη, με τα παιδιά να ζωγραφίζουν γύρω από το σύνθημα «Λευτεριά στην Παλαιστίνη» και ως εργασία των μαθητών, αναρτήθηκε στο σχολείο. Μάλιστα υπογραμμίζει ότι η παρέμβαση του διευθυντή Εκπαίδευσης ήταν άμεση και κατέβασε την εργασία από το σχολείο.
Όπως υποστηρίζει, οι συνεχείς πειθαρχικές διώξεις εκπαιδευτικών έχουν ως στόχο τον εκφοβισμό τους, επειδή αντιδρούν στην κατάσταση που έχει περιέλει η δημόσια εκπαίδευση με τα δεκάδες προβλήματα και ελλείψεις ενώ αναφέρεται και στις συνθήκες που επικρατούν στα σχολεία, λέγοντας πως οι εκπαιδευτικοί «αγωνίζονται και κρατάνε τα σχολεία όρθια».
Κλείνοντας επισημαίνει ότι γίνεται μια προσπάθεια φίμωσης και ελλιπούς εκμάθησης της ιστορίας στα παιδιά, σημειώνοντας ότι πολλοί εκπαιδευτικοί κάνουν ό,τι μπορούν για να διδάξουν στους μαθητές την αλήθεια και την πραγματική ιστορία ενώ τέλος αναφέρεται και στην προσπάθεια του κράτους να τρομοκρατήσει και να περιορίσει τα δικαιώματα, όχι μόνο των εκπαιδευτικών, αλλά και όλων των εργαζομένων.