«Η επένδυση της Fraport αποτελεί ένα συμβολικό μήνυμα σε όλους ότι η Ελλάδα έχει αφήσει πίσω τη φημολογία περί Grexit και μπαίνει στο δρόμο της ανάπτυξης», σημείωσε ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιος Πιτσιόρλας.
Ο κ. Πιτσιόρλας υπεραμύνθηκε της συμφωνίας, σημειώνοντας πως το 1,2 δισ. ευρώ που θα εισπράξει η Ελλάδα είναι «πολύ υψηλό τίμημα». Πρόσθεσε ότι τα οφέλη θα συνεχίσουν να φαίνονται σε βάθος χρόνου, καθώς το Δημόσιο θα εισπράττει ενοίκιο 23 εκατομμυρίων ευρώ κάθε χρόνο, ενώ παράλληλα το 50% των κερδών θα επιστρέφει στα κρατικά ταμεία.
Την αισιοδοξία του εξέφρασε παράλληλα για τις επόμενες αποκρατικοποιήσεις, συγκεκριμένα του ΟΛΠ και του ΟΛΘ. Αναφέρθηκε ειδικά στους διαγωνισμούς για την πώληση των μετοχικών πακέτων στα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, λέγοντας ότι συγκεκριμένα για τον ΟΛΘ υπάρχουν οκτώ διεκδικητές.
Ο κ. Πιτσιόρλας στάθηκε ακόμα στα οφέλη που θα αποκομίσει ο ελληνικός τουρισμός, αναφερόμενος ειδικά στο αεροδρόμιο της Σαντορίνης, που ενώ αποτελεί κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως έχει ένα από χειρότερα αεροδρόμια για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών.
Αναφερόμενος στον λόγο που καθυστέρησε η αποκρατικοποίηση, σημείωσε πως ευθύνεται η ελληνική κυβέρνηση, η οποία δεν προσαρμόστηκε εύκολα από τον Ιανουάριο καθώς το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ δεν περιείχε προτάσεις για αποκρατικοποιήσεις.
Αντίθετα, συνέχισε, μετά τις εκλογές του Σεπτεμβρίου, όπου ο ελληνικός λαός ψήφισε την προοπτική ιδιωτικοποιήσεων, το ΤΑΙΠΕΔ είχε την «πλήρη στήριξη» του πρωθυπουργού.
Αναφερόμενος στις αντιδράσεις του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, ο οποίος δήλωσε επί της αρχής αντίθετος στην παραχώρηση των αεροδρομίων, ο κ. Πιτσιόρλας δήλωσε ότι σέβεται την πολιτική διαφωνία και εκτιμά το γεγονός ότι ο υπουργός δεν στάθηκε εμπόδιο στην υλοποίηση μίας κυβερνητικής απόφασης.