Ο Σπύρος, από την μπάντα του Σπύρου του Γραμμένου, μαζί σας όπως κάθε Τρίτη, με πολλή ποιοτική μουσική σε μία κάποια ποιότητα.

Ο Σπύρος, από την μπάντα του Σπύρου του Γραμμένου, μαζί σας όπως κάθε Τρίτη, με πολλή ποιοτική μουσική σε μία κάποια ποιότητα.
Ο ελέφαντας στο δωμάτιο, για όσ@ ενδιαφέρονται όντως για την εκπαίδευση κι όχι για να ικανοποιήσουν την κοινωνική τους επιθετικότητα, είναι το αν αποδεχόμαστε πως το κριτήριο της εκπαίδευσης είναι η παραγωγή αριστείας κι αν οι αντικειμενικές επιδόσεις των μαθητών αντανακλούν το έργο των εκπαιδευτικών. Μου φαίνεται ότι υπάρχει η αιωρούμενη εντύπωση πως αν όλες οι συνθήκες είναι οι καλύτερες δυνατές κι αν υπάρχει χρηματοδότηση και εργασιακή ειρήνη κι όλα τα καλά, τότε οι μαθητές θα εξισωθούν και θα έχουμε εκπαιδευτικό σύστημα που θα παράγει αριστεία και θα τρίβουν τα μάτια τους όλοι με τις επιδόσεις των μαθητών μας. Εγώ ισχυρίζομαι ότι αυτό είναι πλάνη. Έχω ακούσει τον Πουλή να λέει παλιότερα ότι τα σχολεία μας και τα πανεπιστήμιά μας δεν κάνουν μάθημα και το κριτήριο είναι αποκλειστικά το αν οι μαθητές μαθαίνουν. Βέβαια, ο ίδιος έγραψε και εναντίον της αριστείας. Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι αντιφατικό και υποδηλώνει μια αναποφασιστικότητα στην προσέγγιση. Οι γονείς και οι μαθητές δεν ενδιαφέρονται για τη γνώση. Οι μεταπτυχιακοί και οι διδακτορικοί, δε δίνουν δεκάρα για τη γνώση. Δεν έχει υπάρξει εποχή με τέτοια αδιαφορία για τη γνώση, για τη μάθηση και η αίσθηση ματαιότητας που διακατέχει τους πάντες είναι πρωτόγνωρη και προηγείται της κρίσης. Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Ο λόγος που η αξιολόγηση σαγηνεύει πολλ@ είναι ότι συντονίζεται με αυτόν τον μηδενισμό και την ικανοποίηση της κοινωνικής επιθετικότητας. Δεν αποσκοπεί να βελτιώσει, αποσκοπεί στην καταστροφή. Ένα είδος εξισωτισμού στον πόνο και την ανασφάλεια, την ώρα που πιο ευκατάστατα στρώματα θεωρούν σκανδαλώδες ότι πρέπει να πληρώνουν για δημόσια εκπαίδευση, υγεία, ασφάλεια κι ότι τα αγγελούδια τους θα συγχρωτίζονται με τον λαουτζίκο, με μεταναστόπουλα, γύφτους και αριστερούς δασκάλους με μαλλιά και τατουάζ.
Κανείς δεν νομίζω πως βρίσκεται σε τέτοια πλάνη. Είναι όμως αυτονόητο ότι καλύτερη χρηματοδότηση, καλύτερα μέσα διδασκαλίας και γενικά καλύτερες συνθήκες θα κάνουν καλό στην παιδεία. Όσον αφορά το θέμα της αριστείας, προσωπικά το βαρέθηκα, δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει αριστεία κι ούτε και με πολυενδιαφέρει να μάθω. Είναι κατά τη γνώμη μου μια σχετική έννοια. Είναι άριστος ένας κοινωνιοπαθής μάνατζερ που απολύσει στη μιζέρια εκατοντάδες εργάτες για να αυξήσει την αξία των μετοχών της επιχείρησης και το μέρισμα των αφεντικών του κι αν ναι, για ποιόν είναι άριστος; Διαφωνώ επίσης εν μέρει με αυτά που γράφεις για τη γνώση. Ένα παιδί που πάει στο δημοτικό δεν απορρίπτει τη γνώση, μαθαίνει με ευχαρίστηση να γράφει και να διαβάζει. Αυτό μπορεί να αλλάξει με το χρόνο, αλλά εκεί υπάρχουν άλλοι λόγοι κι όχι απλή αδιαφορία. Όταν πχ. υπουργός παιδείας σε χώρα της ΕΕ, και μάλιστα σοσιαλδημοκράτισσα (Claudia Schmied, αν θυμάμαι ), δηλώνει δημόσια ότι δουλειά της παιδείας είναι η προετοιμασία των παιδιών για την οικονομία για ποια γνώση μιλάμε; Κι αν είναι έτσι, όπως είπε η κυρία, τότε δεν μιλάμε καν για εκπαιδευτικά ιδρύματα, αλλά για πειθαρχικά ιδρύματα ή ακόμα χειρότερα για ιδρύματα σωφρονισμού. Και δε μιλάμε και για γνώση. Γιατί σε τελική ανάλυση τα ιδρύματα προετοιμάζουν παιδιά για ένα μέλλον που δεν γνωρίζουν μεν, αλλά θα ήθελαν να υπάρξει όπως το φαντάζονται και το επιθυμούν.
Το ακριβώς αντίθετο θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να επιδιώκει η παιδεία και οι δάσκαλοι: Να καθορίσουν ποιες δυνατότητες, δεξιότητες, κτλ, θα πρέπει να καλλιεργηθούν στον μαθητή για να μπορεί κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες να ζήσει μια αξιοπρεπή ζωή. Προσωπικά αξιοπρέπεια, κριτική σκέψη, αυτοσεβασμός και σεβασμός κι αλληλεγγύη στους συνανθρώπους και μετά έρχονται και οι επιστημονικές γνώσεις. Κι εδώ δεν υπάρχει καμιά αριστεία, υπάρχει μόνο σεβασμός σε κάθε άτομο με τις ξεχωριστές ιδιότητες του. Θυμάμαι, νεαρός, είχε πέσει στα χέρια μου ένα φυλλάδιο «οι λανθασμένες αρχές της παιδείας μας» ή κάπως έτσι του Μαξ Στίρνερ. Από τα λίγα που θυμάμαι οι ιδέες του για την παιδεία ήταν αιώνες μπροστά από τη σημερινή.:)
Εφαρμόζεις την αξιολόγηση, καταργείς την μονιμότητα για να αναβαθμιστεί όλος ο δημόσιος τομέας και σε ευγνωμονούν όλοι οι πολίτες!
Αρκετά με τους συνδικαλιστές που νομίζουν ότι το δημόσιο είναι το τσιφλίκι τους!
Εφαρμόζεις τη αξιολόγηση και παρακολουθείς στενά τους εκπαιδευτικούς αν κάνουν σωστά πλύση εγκεφάλου στα παιδιά, αν, δηλαδή, τα κατηχούν σωστά για να υπηρετήσουν πιστά και υπάκουα στο μέλλον τις αγορές και τους πλούσιους, όπως συμβουλεύει άλλωστε και o Ο.Ο.Σ.Α. με τη νεοφιλελεύθερη μανία για μετρήσεις, ταξινομήσεις και ιεραρχήσεις.
Και όταν οι πολίτες συνέλθουν και σας πάρουν χαμπάρι και καταλάβουν ότι η τυποποίηση των εκπαιδευτικών σημαίνει και τυποποίηση των μαθητών, τυποποίηση των παιδιών τους, λες και είναι αγελάδες και πρόβατα με το τσιπάκι στο αυτί, τότε να δεις ευγνωμοσύνη. Θα σας βρίζουν όλο σας το σόι. Θα το περνάνε γενεές 14..
αγόρια γτ τσακώνεστε ; στο τέλος ξέρετε ποιός θα κερδίσει
βλεπω η ΝΔ ΑΕ βγαζει νεα φυντανια στα σχολια, γεια σου Νικο Ι (το Ι θα ειναι απο το Ιδιωτης ή Idiot) μαλλον σημερα φοβαται η θειτσα η Νικη το κλιμα που ηδη εχει δημιουργηθει και τη συσπείρωση
προς εντεταλμενους Τζολακηδες Χριστινες και λοιπα φασιστοσουργελα. Η Κεραμεως πριν βαλει αξιολόγηση περασε νομο που αλλαζει ο τροπος που οριζονται οι διευθυντες και εχουνε υπερεξουσιες ακομα και για προσληψεις. επισης, στις εκλογες παρωδια με αποχη 91% βγηκανε 'εκπρόσωποι' που δεν παραιτηθηκαν και τους αναγνωριζει οπως ο Μητσοτακης τον Γκουαιδο. Οπως λενε και παρακάτω αυτα γινοτανε επι Θατσερ και παντου κατεληξαν σε σχολεια με ταξικες διαφορες. Πως θα αξιολογηθει ενας εκπαιδευτικος και απο ποιον; η ο πεμπτουσια της δημοκρατίας είναι να κατσουνε πλευρες νε αντιθετες γνωμες και να βρεθουν κοινα σημεια. Οταν εχεις μια βαλτη υπουργο που βγηκε απο το πουθενα, την σμπρωξανε να βγει βουλευτης και δεν εχει κανει ΚΑΜΙΑ φορα διαλογο για τίποτα με εκπαιδευτικους, λογικοτατο να αντιδρουν. Η συμπεριφορά της είναι αυταρχικη, και ειναι προφανες ποια συμφεροντα ηρθε να στηριξει
Η Χριστίνα και ο Χριστίνος διαβάζουν αυτά που λες και χαμογελούν.
Πάλι καλά που δεν είχαμε Θάτσερ εδώ και δεν πάνε όλοι φροντιστήρια από Α Λυκείου δηλαδη
Το οτι η παιδεια ειναι αστεια στην Ελλάδα και εχει πληθος παθογενειων ειναι αποδειξη ο, τι οι κυβερνήσεις δεν νοιαζοτανε να αλλαξει κατι. Παντα κανανε 'αλλαγες' και παντα γινιτανε χειρότερο. Αυτη ειναι η χειρότερη υπουργός της μεταπολιτευσης καθ ομολογια εκπαιδευτικών (που δεν είναι ολοι αριστεροι) με δεκαετειες υπηρεσιας. Η Σουηδια εφτασε να έχει ισως το καλυτερο εκπαιδευτικο συστημα γιατί καποια στιγμη κατσανε και το φτιαξανε με οριζοντα 20ετιας και με βαση παιδαγωγικα προτυπα, οχι πιο αρχιδι με ιδιωτικο σχολειο και κολλεγιο τα εχει πλακακια η Κεραμεως
Η αξιολόγηση αυτή δεν αφορά καν τους εκπαιδευτικούς αλλά τις σχολικές μονάδες, πράγμα το οποίο σημαίνει σχολεία-επιχειρήσεις, τα οποία λόγω της απόσυρσης του κράτους από την χρηματοδότηση, θα τρέχουν να βρούνε χορηγούς και στο τέλος τα "κακά", δηλαδή όσα έχουν μαθητές προερχόμενους από τα πιο φτωχά στρώματα, θα υποβαθμίζονται και θα μαραζώνουν. Μαθητές- πελάτες, διαλυμένες εργασιακές σχέσεις σε ένα περιβάλλον χειραγώγησης και πειθάρχησης, "μόρφωση" που θα αφορά κατακερματισμένες δεξιότητες για τους μελλοντικούς εργαζόμενους των 400 ευρώ...Φυσικά το εκπαιδευτικό κίνημα θα στείλει στα σκουπίδια της Κεραμέως και την ίδια την κυβέρνηση των ακροδεξιών τσαρλατάνων.
Η αντιμετώπιση των Συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ από την Νίκη Κεραμέως είναι από τις μεγαλύτερες νίκες της ιστορίας κατά του κακώς εννοουμένου Συνδικαλισμού. Αντί να μάχονται για το πώς θα γίνουν τα Σχολεία μας καλύτερα μάχονται για το πώς θα γλιτώσουν την Αξιολόγηση. Μπράβο της!
η Κεραμεως πως μαχεται να γινουν τα σχολεια καλυτερα ρε ντουγανι; με συμβασεις με σισκο που παραβιαζανε προσωπικά δεδομενα; με τηλεεκπαιδευση που εκανε ενα χρονο να λειτουργήσει; που στιβαζει 25+ μαθητες και κλεινει σχολεια αντι να παρει αναπληρωτες; ή που αφησε χιλιάδες εκτος τριτοβαθμιας με την ΕΒΕ; χωρια τα νηπιαγωγεια κονταινερς και το ανοιγμα οπως οπως φετος χωρις μετρα αλλα με αγιασμο και θεε μου βοηθα. ελπιζω μονο να μην εχεις παιδια γιατι ειναι κριμα οταν σταματησει το μαρουλι απο τη ΝΔ να γραφεις μαλακιες να τα βγαλεις στο μεροκαματο απο τα 15 οπως σχεδιαζει η αγαπημένη σου Κεραμεως
τα μετρα του ιου δεν καλυτερεύουν την παιδεια πλην απο αυτο της μειωσης των ταξεων (που οντως θα κανει μεγαλη διαφορα)...
μαλιστα με αυτο το προσχημα ξεκινησαν ολα αυτα...
και τα παιδια δεν κινδυνευουν ουτως η αλλως...
σοβαρευτητε...
Πιο χαζός και από τα λάχανα.
Μη βρίζεις τα λάχανα! Έχουν αξιοπρέπεια, ο τζογλάκοις όχι!
Oτι εχει αποτυχει επι Θατσερ στην Αγγλία εφαρμόζεται από το ακροδεξιό τσίρκο στην Ελλάδα Ειμαστε με τους εκπαιδευτικούς, με τους γιατρους/νοσηλευτές σε αναστολή και με όσους σηκώνουν το αναστημα ενάντια. Η γελοία χουντα του Μιζοτακη θα πεσει. Το θεμα ειναι την επόμενη μέρα να τους πατήσεις στο κεφάλι και να μην ξαναθηκωθούν
Τελευταία φορά που πήγες να επιχειρήσεις κάτι ανάλογο βρέθηκες θαμμένος κάτω από τα βουνά του Γράμμου για λίπασμα.
Και τρολλ και φασιστας, εκτος απο φρεγατες ο κουλης ταιζει και ερπετα
Εσύ που γράφεις για "Βροντερό «όχι»" πρέπει να 'σαι εντελώς σφυριγμένος
Κάτσε λίγο να καταλάβω, συνοψίζοντας την επιστολή που έστειλαν στους καθηγητές, δε δέχονται την αξιολόγηση γιατί:
... και αυτό εχει σχέση με την αξιολόγηση των σχολείων πώς ακριβώς;
Το μέγεθος της τάξης δεν παίζει ρόλο στην μαθησιακή διαδικασία; Σε μια μεγάλη τάξη 25+ ατόμων περιορίζεται η ενεργή συμμετοχή του κάθε μαθητή (ασκήσεις στον πίνακα, συμμετοχή στην παράδοση με ερωταπαντήσεις που βοηθούν την ανάπτυξη κριτικής σκέψης και διατηρούν το ενδιαφέρον για το μάθημα κλπ), καθώς και αυξάνεται ο φόρτος εργασίας του εκπαιδευτικού που δυσκολεύεται να προσαρμόσει τη διδασκαλία του στις όποιες δυσκολίες των μαθητών του. Παράλληλα, ο υπερπληθυσμός δυσκολεύει την διάταξη των θρανίων (ειδικά όταν μιλάμε για μικρές αίθουσες) με τρόπο που να αποτρέπει να σχηματιστούν "πηγαδάκια" και να γίνεται φασαρία. Αν θες να αξιολογήσεις τον εκπαιδευτικό, διασφαλίζεις πως θα μπορεί να κάνει τη δουλειά του σε νορμάλ-ισότιμες συνθήκες. Εκεί κολλάνε οι κτηριακές ελλείψεις. Όπως επίσης και η έλλειψη χρηματοδότησης για εργαστηριακό εξοπλισμό και εκπαιδευτικές εκδρομές που είναι σημαντικές για κάποια μαθήματα.
Τι είναι αυτά που λες; Επιτρέπεται κριτική σκέψη; Θες να καταλαβαίνουν οι μαθητές τι είναι αυτά που "μαθαίνουν"; Θα πέσει φωτιά να μας κάψει! Ευτυχώς που καταργήσαμε την κοινωνιολογία, δίνοντας καίριο πλήγμα στους κομμουνιστάς!
Πάρα πολύ ωραία τα περιγράφεις. Πες μας τώρα πως θα μπορέσεις να εντοπίσεις ποιά σχολεία έχουν αυτό το πρόβλημα και χρειάζονται ενίσχυση/βελτίωση/επιπλέον στελέχωση; Γιατί το να φωνάζεις "θέλουμε καθηγητές" και να πετάς την μπάλα στην εξέδρα το ξέρουμε ... ΠΟΥ ακριβώς τους θέλουμε περισσότερο ή/και πιο άμεσα ξέρουμε; Εχεις καμία λιστούλα πρόχειρη που θα ήθελες να μοιραστείς;
Και εφ' όσον δε θέλεις την αξιολόγηση, ως μέσο να μπορέσεις να εντοπίσεις τα προβλήματα, ΠΩΣ προτίνεις εσύ να εντοπίσουμε αυτά τα προβλήματα;
Πως θα εντοπίσεις;;;; δεν ξέρουν τα κενά;; δεν ξέρουν πως είναι τα κτίρια;;; το νομοσχέδιο προβλεπει βαθμολογία σχολείων για να κλείσουν και να ψάξουν χορηγίες!!!! Αυτοί δεν διορίζουν λες να μη ξέρουν τα κενά;;;;
Σοβαρολογείς;! Το γράφει στο νομοσχέδιο;;; Για δείξε;
Ωραία, κάλυψες τα κενά στους εκπαιδευτικούς βάση πχ. πληθυσμιακής πυκνότητας (γιατί αυτό είναι το μόνο που "ξέρουν"). Για πες μου που ξέρεις που υπάρχουν προβλήματα στα κτίρια; Που υπάρχουν προβλήματα στις υποδομές; Και για πες μου ποιά είναι τα σημαντικότερα προβλήματα για να ξεκινήσεις από εκεί;
Πρώτον είσαι γκαγκασχετος. Υπάρχουν τοπικές Διεθυνσεις Β' βαθμιας εκπαίδευσης που ξέρουν όλα όσα χρειάζεται να ξέρουν για κτίρια πχ. Κάνουν συνεχώς εκθέσεις και αναφορές. Δευτερον όλη η συζήτηση που κάνεις είναι σε λάθος βάση. Η κυβέρνηση θέλει να διαλυσει τη δημόσια παιδεια και η κατηγοριοποίηση των σχολείων δεν είναι πάρα η μέθοδος. Το είδαμε ήδη με το κλείσιμο τμημάτων. Χθες έγινε. Είναι γεγονός. Σπρώχνουν για τμήματα 30 άρια. Θα έχουν σχολεια για φτωχους και σχολεια για πλουσιους. Και σχολεια για επαρχία που θα είναι ίσα ίσα για να μιλάς και να γράφεις ( αν υπάρχουν). Ξέρουμε καλά τι παει να κάνει. Ασε λοιπόν τις αηδίες γτ θα μας βγει ο εμετος από τα μάτια
Ναι, η υποχρηματοδότηση είναι το βασικό πρόβλημα της παιδείας. Αλλά το Stroumfaki εξακολουθεί να έχει ένα point.
Για να αξιολογηθεί η ποιότητα της δουλειάς ενός εργαζομένου, δεν είναι απαραίτητο να του εξασφαλίσεις πρώτα τις τέλειες συνθήκες εργασίας γι' αυτόν. Απλά αρκεί να λάβεις υπόψη αυτές τις συνθήκες εργασίας του.
Αν και πιστεύω ότι οι ανησυχία, για τους σκοπούς και τον τρόπο χρήσης της "αξιολόγησης" από την κυβέρνηση, είναι απόλυτα δικαιολογημένη, ένα καλά σχεδιασμένο σύστημα αξιολόγησης είναι απαραίτητο για τον έλεγχο της ποιότητας των εργαζομένων σε κάθε κλάδο και θα πρέπει να συνδέεται και με αντίστοιχα (θετικά κυρίως) κίνητρα. Διαφορετικά, ακόμα και οι πιο ευσυνείδητοι εργαζόμενοι, τείνουν μακροχρόνια να επαναπαύονται εκμεταλλευόμενοι το σύστημα, αντί να "χαλάν την πιάτσα" στους συναδέλφους τους καταβάλλοντας προσπάθειες βελτίωσης. Για πόσο καιρό είναι διατεθειμένος κάποιος να προσπαθεί για το καλύτερο, όταν βλέπει τον διπλανό του (έστω και έναν) να επαναπαύεται, απολαμβάνοντας τα ίδια ακριβώς κίνητρα;
Συνεπώς, θεωρώ ότι τα εκπαιδευτικά συνδικάτα, θα πρέπει τουλάχιστον να παρουσιάσουν την πρόταση τους για ένα δικό τους, αποτελεσματικό σύστημα αξιολόγησης, προς αντικατάσταση του επιβαλλόμενου από την κυβέρνηση, πριν το απορρίψουν ως ακατάλληλο. Την πλήρη άρνηση οποιουδήποτε συστήματος αξιολόγησης, αν δεν υπάρξουν αποδεκτές από τους εκπαιδευτικούς συνθήκες εργασίας, δεν μπορώ να τη δεχθώ, γιατί φυσικά οι αποδεκτές συνθήκες μπορεί να μην υπάρξουν ποτέ.
Κενά φέτος ξανά, αίθουσες με πολύ περισσότερα παιδιά, μάσκες αλεξίπτωτα. Που μπορώ να αξιολογήσω την υπεύθυνη θεούσα Κεραμέως για όλα αυτά τα χάλια ?
Α, δηλαδή αξιολόγησε εσύ τον εαυτό σου και μετά βλέπουμε αν θα δεχτώ να με αξιολογήσεις. Άρα δεν έχεις κάποιο επιχείρημα να μου πείς, αλλά επαναλαμβάνεις ό,τι ακούγεται από τις διάφορες αντιπολιτευτικές κομματικές γραμμές αμάσητο.... κάτι του στύλ "ναι αλλά με ΠΑΣΟΚ δεν μας αξιολογούσατε" δηλαδή...
https://m.youtube.com/watch?v=Zaj63f7JKIY
Χώρια του ότι η δήθεν αξιολόγηση ευνοεί περισσότερο αυτούς που υπερτερούν στα λεγόμενα soft skills (επικοινωνία, δυνατότητα διαχείρισης χρόνου και πίεσης κλπ), κάτι ιδιαίτερα άδικο (ειδικά για τους νέους εκπαιδευτικούς με μικρή εμπειρία στον χώρο) γιατί παραμερίζονται άνθρωποι με γνώσεις πάνω στο αντικείμενο τους αλλά και στο παιδαγωγικό κομμάτι, άνθρωποι που με λίγη βοήθεια και καθοδήγηση από τους συναδέλφους τους (μεταξύ των οποίων καλλιεργείται πλέον ένα κλίμα ανταγωνισμού) θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους και τη διατριβή τους προκειμένου να προσφέρουν πολλά πράγματα στη δημόσια εκπαίδευση.
Η αξιολογηση είναι η λέξη που χρησιμοποιούν αντι για ιδιωτικοποίηση. Ξερά και στυγνά αυτό θέλουν Είναι ακροδεξιοί καπιταλιστές με μοναδικό σκοπό την μάσα των ημετέρων. Τα ίδια έκανε και η Θατσερ
Η αξιολόγηση είναι το πιο δύσκολο στοίχημα που έχει βάλει η κυβέρνηση. Τούρκοι, πανδημία, οικονομία, πρόσφυγες είναι παιχνιδάκι μπροστά στη γάγγραινα του Δημοσίου. Εάν πετύχει την αξιολόγηση, η χώρα θα κάνει άλμα μπροστά…
Είσαι και αστοιχείωτος: σε όσες χώρες εφαρμόστηκε η "αξιολόγηση" (ΗΠΑ, Βρετανία κλπ) οι εκπαιδευτικοί παραιτούνται μαζικά, καθώς περισσότερο χρόνο αφιερώνουν στο να συμπληρώνουν φόρμες και χαρτιά, παρά στο εκπαιδευτικό τους έργο - κι αν θέλουν να κάνουν και τα δύο όπως πρέπει, δεν αρκούν οι ώρες του 24ώρου! Σκοπός της "αξιολόγησης" (όπως και σε όλες τις χώρες που εφαρμόστηκε) είναι η κατηγοριοποίηση των σχολείων σε "καλά" και "κακά", ώστε τα δεύτερα να προσελκύουν μαθητές (τους οποίους, αναγκαστικά, θα επιλέγουν) και τα πρώτα θα εγκαταλείπονται στην τύχη τους ή θα κλείνουν, καταδικάζοντας τα παιδιά που φοιτούν εκεί σε εκπαιδευτική υποβάθμιση! Δεν είναι καινούρια όλα αυτά, οι τραγικές τους συνέπειες είναι γνωστές εδώ και χρόνια, σε μια σειρά χώρες! Αλλά θα μου πεις, αν είχες ιδέα τι συμβαίνει γύρω σου στον κόσμο, Μητσοτάκη θα στήριζες?
Σωστό αυτό περί σχολείων δυο κατηγοριών, α' κατηγορία σχολεία βορείων/νοτίων/ανατολικών προαστίων με α ρ ί σ τ ο υ ς και β' κατηγορία, σχολεία δυτικών προαστείων με ψ υ κ τ ι κ ο υ ς , φυσικά και μια γ' κατηγορία επαρχίας που θα βγαίνουν μαθητές απλά να ξέρουν να διαβάζουν και να γράφουν, το κραυγαλέο παράδειγμα με την β' περίπτωση είναι από δηλώσεις του ίδιου του Μητσοτάκη.
Και η γ κατηγορία πάλι βιωματική του μητσοτάκη είναι.
Αν και καταλαβαίνω ότι κάνεις χιούμορ όμως μη ρίχνουμε το επίπεδο στο Μητσοτάκη γιατί έτσι του δίνουμε άθελά μας άλλοθι, μια χαρά γνώσεις έχει και μια χαρά τζιμάνι είναι, (μπορεί να μην του φαίνεται μ αυτό το βλέμμα της αγελάδας αλλά έτσι ειναι) την πολιτική του εφαρμόζει, τη πολιτική του νεοφιλελε που χάραξε ο Μητσοτάκης ο πρεσβύτερος και τη συνέχισαν με μεγάλή η λιγότερη επιτυχία οι επόμενοι, εκείνη τη πολιτική λοιπόν που εξυπηρετεί τους λίγους και χαντακώνει τους πολλούς, εκείνη την πολιτική ιδιωτικοποιήσεων των πάντων μαζί της υγείας, της παιδείας και σαν συνέχεια αυτής της πολιτικής την καταστρατήγηση όλων των δικαιωμάτων της εργασίας.