«Μας είχαν σε αναμονή και δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα. Παρόλα αυτά οι χρεώσεις προχωρούσαν κανονικά και δεν θεωρώ ότι ανταποκρίνονταν και στην κανονική τιμολόγηση» κατήγγειλε πολίτης στο Open. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του καναλιού, υπήρξε και περίπτωση καταναλωτή, που έμεινε χωρίς ρεύμα για 30 ώρες και από τον λογαριασμό της κινητής του τηλεφωνίας φαίνεται ότι πραγματοποίησε κλήσεις στο 11500, τη γραμμή πληροφοριών του ΔΕΔΔΗΕ. Χρεώθηκε 25 ευρώ τα οποία με τον ΦΠΑ έφτασαν τα 32 ευρώ.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Βριλησσίων, Ξένος Μανιατογιάννης, προανήγγειλε ότι θα υπάρξει αγωγή για την ταλαιπωρία των πολιτών αλλά και για τις υπέρογκες χρεώσεις του ΔΕΔΔΗΕ. «Διεκδικούμε με την αγωγή την οποία ετοιμάζουμε, υλική και ηθική αποζημίωση και του δήμου και των δημοτών για την ταλαιπωρία που υπέστησαν. Ένα κομμάτι της προσπάθειας μας θα είναι να μην υπάρχουν και αυτές οι άδικες χρεώσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος.
Πάντως, σε σημερινή της ανακοίνωση η ΔΕΔΔΗΕ υποστηρίζει ότι δεν θα επιβαρυνθούν με τη χρέωση για τις κλήσεις που έγιναν στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτηση και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Μήδεια» από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου οι πολίτες. Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις στους αριθμούς 11500 και 2111900500 για αυτό το διάστημα σε όλες τις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές πανελλαδικά. Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα πιστώσουν τους πολίτες που χρεώθηκαν για τις κλήσεις αυτές.