X
Πατήστε εδώ για να γίνετε συνδρομητής! Αν είστε ήδη Συνδεθείτε για να μη βλέπετε αυτό το μήνυμα
X

Συνδεθείτε μέσω TPP Community

Έχετε συνδεθεί επιτυχώς

Πολίτες που έμειναν χωρίς ρεύμα καταγγέλλουν υπέρογκες χρεώσεις για κλήσεις στο πενταψήφιο της ΔΕΔΔΗΕ

Πολίτες οι οποίοι έμειναν για πολλές ώρες αποκλεισμένοι εξαιτίας της κακοκαιρίας «Μήδεια» και καλούσαν τον ΔΕΔΔΗΕ για να ενημερωθούν πότε θα επανέλθει η ηλεκτροδότηση στην περιοχή τους, καταγγέλλουν ότι χρεώθηκαν κανονικά τις κλήσεις στο 5ψηφιο αριθμό. Μάλιστα, η αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ ήταν τεράστια με αποτέλεσμα οι τηλεφωνικές χρεώσεις να αντιστοιχούν, σε ορισμένες περιπτώσεις, σε υπέρογκα ποσά. Σε ανακοίνωση της η ΔΕΔΔΗΕ υποστηρίζει ότι δε θα χρεωθούν τα ποσά οι πολίτες.
Nick Paleologos / SOOC


«Μας είχαν σε αναμονή και δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα. Παρόλα αυτά οι χρεώσεις προχωρούσαν κανονικά και δεν θεωρώ ότι ανταποκρίνονταν και στην κανονική τιμολόγηση» κατήγγειλε πολίτης στο Open. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του καναλιού, υπήρξε και περίπτωση καταναλωτή, που έμεινε χωρίς ρεύμα για 30 ώρες και από τον λογαριασμό της κινητής του τηλεφωνίας φαίνεται ότι πραγματοποίησε κλήσεις στο 11500, τη γραμμή πληροφοριών του ΔΕΔΔΗΕ. Χρεώθηκε 25 ευρώ τα οποία με τον ΦΠΑ έφτασαν τα 32 ευρώ.

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Βριλησσίων, Ξένος Μανιατογιάννης, προανήγγειλε ότι θα υπάρξει αγωγή για την ταλαιπωρία των πολιτών αλλά και για τις υπέρογκες χρεώσεις του ΔΕΔΔΗΕ. «Διεκδικούμε με την αγωγή την οποία ετοιμάζουμε, υλική και ηθική αποζημίωση και του δήμου και των δημοτών για την ταλαιπωρία που υπέστησαν. Ένα κομμάτι της προσπάθειας μας θα είναι να μην υπάρχουν και αυτές οι άδικες χρεώσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Πάντως, σε σημερινή της ανακοίνωση η ΔΕΔΔΗΕ υποστηρίζει ότι δεν θα επιβαρυνθούν με τη χρέωση για τις κλήσεις που έγιναν στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτηση και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Μήδεια» από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου οι πολίτες.  Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις στους αριθμούς 11500 και 2111900500 για αυτό το διάστημα σε όλες τις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές πανελλαδικά. Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα πιστώσουν τους πολίτες που χρεώθηκαν για τις κλήσεις αυτές.


Σε χρειαζόμαστε

Το ThePressProject είναι το μοναδικό μέσο ανεξάρτητης, ερευνητικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις μικρο-δωρεές των επισκεπτών του. Πιστεύουμε ότι η πληροφορία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και για αυτό δεν κλειδώνουμε κανένα κομμάτι της ύλης αλλά για να παραχθεί το πρωτογενές υλικό που θα βρείτε εδώ χρειαζόμαστε την υποστήριξή σου. Αν δεν πληρώσουμε εμείς για την ενημέρωσή μας, θα την πληρώσει κάποιος άλλος (και αν δεν είσαι ο Μαρινάκης μάλλον δεν έχεις τα ίδια συμφέροντα). Μάθε πώς
- Κάνε κλικ για να σχολιάσεις