
Η πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, Ιωάννα Τσιαπαρίκου, προχώρησε σε σοβαρές αποκαλύψεις σχετικά με τις προειδοποιήσεις της ΡΑΣ για τα ζητήματα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, παρουσιάζοντας έγγραφα που είχαν αποσταλεί και κοινοποιηθεί στους πολιτικούς προϊστάμενους. Το τελευταίο έγγραφο, που παρουσίασε, ήταν μόλις τέσσερις μέρες πριν την τραγωδία στα Τέμπη, όπου γινόταν λόγος για «μη ορθή διευθέτηση αλλαγής τροχιάς».
«Πάντα όταν είχαμε υπόνοια ότι υπάρχει κάποιος κίνδυνος ενημερώναμε και το κοινοποιούσαμε και στο υπουργείο. Έχω μαζί μου σειρά εγγράφων στα οποία χτυπάμε τα καμπανάκια για τα οποία κατηγορηθήκαμε ότι ερχόμαστε εκ των υστέρων να τα χτυπήσουμε. Από το 2018 το κάναμε με όλες τις διοικήσεις ΟΣΕ. Λέγαμε ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρούμε την αύξηση της συχνότητας ατυχημάτων και εφιστούμε την προσοχή σας για την τήρηση των κανόνων και των διαδικασιών. Αυτό το έγγραφο είναι κοινοποιημένο, όχι μόνο στη διοίκηση του ΟΣΕ, αλλά και στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών» ανέφερε, μιλώντας στο Kontra24, με την Αναστασία Γιάμαλη.
Μεταξύ των εγγράφων, που παρουσίασε η πρόεδρος της ΡΑΣ, είναι αυτό της 13ης Δεκεμβρίου του 2021 με τίτλο «συστάσεις για τη βελτίωση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων» προς ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΣΤΑΣΥ, Γραφείο Υπουργού και Υφυπουργού, Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, Γενικού Διευθυντή Μεταφορών του Υπουργείου. Παρουσίασε επίσης έγγραφο, μόλις τέσσερις μέρες πριν την τραγωδία, με το οποίο η ΡΑΣ όπου ζητούσε ενημέρωση σχετικά με το το προσωπικό του ΟΣΕ και για το αν λήφθηκαν ή πρόκειται να ληφθούν μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, καθώς είχαν προηγηθεί εκτροχιασμοί τον Οκτώβριο του 2022 σε Λιανοκλάδι και Τιθορέα. Στο έγγραφο αυτό μάλιστα γινόταν λόγος για «μη ορθή διευθέτηση αλλαγής τροχιάς».
Εγώ είμαι πεπεισμένος ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν γνώριζε. Αποκλείεται να γνώριζε και να μην είχε κάνει ό,τι περνούσε από το χέρι του. Έτσι δεν είναι βρε παιδιά;
Tonyμ, όλη την ώρα τριήμερα που να τον πετύχουν να τον ενημερώσουν οι μ@λ@κες.
ποιους ρωτάς το tzolakis και mikis;
Έτσι είναι. Και εγώ είμαι πεπεισμένος.
Ποινικές ευθύνες ο Καραμανλής δεν έχει;
απαλλάσσεται λόγω επιθέτου
Ότι γίνεται προσπάθεια για να αποδειχθεί το αυτονόητο με ξεπερνάει.
Έτσι είναι. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη επικοινωνιακή επιτυχία. Η πραγματικότητα είναι μετά το ωμέγα αλλά η συζήτηση έχει μεταφερθεί πριν από το άλφα. Δηλαδή, στην πράξη, εξουδετερωθεί...
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/σε-νέα-διαδικτυακή-ανάρτηση-προχώρησ/
Η αμαρτωλη και ανευθυνο-υπευθυνη ΡΑΣ ή ειναι ή ΔΕΝ ειναι αρχη, αλλα ενα μορφωμα για συμμορφωση με Ευρωπαικες οδηγιες. στη παραπανω αναρτηση απαντα στο fb 3 ψεμματα (κατ αυτη) περι του αντιθετου, θολωνοντας τα νερα περισσοτερο.
1.Η ΡΑΣ είναι υπεύθυνη για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών
2.Η ΡΑΣ είναι υπεύθυνη για την εκπαίδευση των Σταθμαρχών
3.Η ΡΑΣ έπρεπε να εποπτεύει και να «χτυπήσει καμπανάκια»
Εχουμε και λεμε:
2.ΕΙναι εμμεσα, αφου πρεπει να εγκρινει το προγραμμα εκπαιδευσης ΟΛΙΚΑ του ΟΣΕ, τις προυποθεσεις / απαιτησεις για τα πτυχια, και πολυ περισσοτερο για να εχει ο ελεγχομενος ΟΣΕ ποιοτικο ελεγχο και συστημα παρακολουθησης ασφαλειας (Safety Monitoring System) στα προτυπα των αεροπορικων εταιρειων, ουσιαστικο και οχι "στα χαρτια" Αν δεν υπαρχει ευρωπαικη απαιτηση θα πρεπει να την ιδρυσουμε αφ εαυτου για να δημιουργηθει στο τομεα αυτο "κουλτουρα ασφαλειας".
3.Απλα email και αλληλογραφια ΔΕΝ συνιστουν ουτε εποπτεια ουτε "καμπανακια". Υποδειγμα για "καμπανακια" τα εξωδικα των εργαζομενων.
Στα Τεμπη κατερρευσαν ολα τα ψευδεπιγραφα "ασφαλειας" τοσο του ΟΣΕ , της ΡΑΣ αλλα και του αμαρτωλου Υπουργειου Μεταφορων.
Πολύ σωστά τα λες.