Από τις ευρωπαϊκές αρχές διαπιστώθηκε ότι μέσα από ειδικές ρυθμίσεις, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης γίνονταν υποχρεωτικά αποδέκτες προσωποποιημένων διαφημίσεων.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θεσπίσει νόμο από το 2018 περί απορρήτου δεδομένων με στόχο να περιορίσει τη δυνατότητα του Facebook και των άλλων εταιρειών να συλλέγουν πληροφορίες για χρήστες χωρίς την προηγούμενη συγκατάθεσή τους.

Ο Επίτροπος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Προσωπικού της Ιρλανδίας έδωσε εντολή στη Meta να συμμορφωθεί με τα ευρωπαϊκά πρότυπα επεξεργασίας δεδομένων εντός 3 μηνών.

Το πρόστιμο των 390 εκατ. ευρώ που επεβλήθη από τις ευρωπαϊκές αρχές έρχεται σε αντίθεση με την πολιτική που υιοθετούν οι ΗΠΑ σε αυτές τις περιπτώσεις.