Μετά τη συγκρότηση σε σώμα του νέου διοικητικού συμβουλίου του Ταμείου, σε συνέχεια της σχετικής απόφασης της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ), οι τρεις διαγωνισμοί αναμένεται να προκηρυχθούν εντός του Νοεμβρίου και οι ιδιωτικοποιήσεις να τρέξουν άμεσα, καθώς οι δανειστές επιμένουν ιδιαίτερα στο θέμα των ιδιωτικοποιήσεων.
Η διαδικασία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την «αξιοποίηση» του αυτοκινητόδρομου Εγνατία Οδός μέσω Σύμβασης Παραχώρησης έχει «παγώσει» από τον Οκτώβριο του 2016, όταν το ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ είχε αποφασίσει την εκκίνηση της διαδικασίας και είχε αποσταλεί το Investment Teaser. Ωστόσο, θέματα που αφορούν μεταξύ άλλων το μοντέλο παραχώρησης, τους σταθμούς διοδίων και κυρίως οι αντιδράσεις εργαζομένων για τη διαδικασία παραχώρηση και συντήρηση του οδικού άξονα, είχαν προκαλέσει καθυστερήσεις αλλά το Ταμείο δείχνει έτοιμο να κλείσει το θέμα με τυπικές διαδικασίες.
Ο οδικός άξονας 660 χιλιομέτρων που συνδέει την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους Έβρου είναι ένα από τα «φιλέτα» του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων, καθώς πέραν του στρατηγικού χαρακτήρα που έχει η χάραξή του, αποτελεί ένα έτοιμο έργο για τον επενδυτή που θα αναλάβει τη συντήρηση και λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου.
Παράλληλα, αναμένεται να τρέξουν άμεσα οι διαδικασίες για την ιδιωτικοποίηση της Μαρίνας Αλίμου, αλλά και η προκήρυξη του διαγωνισμού για την παραχώρηση της Μαρίνας Χίου, όπως προβλέπεται στο πρόγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ.
Διαβάστε εδώ ρεπορτάζ του ΤΡΡ για τις ιδιωτικοποιήσεις