Ιδιοκτήτες Κρίση
συνέδριοΕπικοινωνία
Ψάχνουν νέο μοντέλο
Στις 23 Μαρτίου οι “δυνάμεις” της βιομηχανίας των media αποφάσισαν να συζητήσουν για τις συντονισμένες ενέργειες τους με στόχο τη μη κατάρρευση τους…
Από τη Ματίνα Παπαχριστούδη
Η "διαβούλευση" μεταξύ των ξεχωριστών κλάδων άρχισε. Τηλεοπτικοί σταθμοί, διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσκόπησης και διαφημιζόμενοι προχωρούν σε έρευνα των σχεδιασμών τους με στόχο τον συντονισμό των επόμενων ενεργειών τους. Το αδιέξοδο είναι φανερό. Υποστηρίζουν τις πολιτικές Μνημονίου και αντιμετωπίζουν την πλήρη καθίζηση της αγοράς. Οι διαφημίσεις πέφτουν, η στάση πληρωμών αρχίζει να γίνεται καθεστώς.
Την ίδια ώρα τα τηλεοπτικά κανάλια βρίσκονται μεταξύ τους σε επαφή για τη χάραξη κοινής τακτικής έναντι των εργαζομένων τους.
Στο εν λόγω συνέδριο με θέμα "Επικοινωνία: η επόμενη μέρα", που έχει ανακοινωθεί για τις 23 Μαρτίου, προφανώς και δεν εκλήθη η πλευρά των εργαζομένων, τα θεσμοθετημένα όργανα τους. Αυτοί αντιμετωπίζονται ήδη ως "εχθροί".
Γιατί σχέδιο για την έξοδο από την κρίση μπορεί να μην υπάρχει, ο εχθρός όμως στοχοποιήθηκε. Είναι οι υφιστάμενες εργασιακές σχέσεις, οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας και οι εργαζόμενοι συνολικά.
Εννοείται πως την ίδια ώρα ζητάνε από το κράτος και την κυβέρνηση στο όνομα της θέσπισης κανόνων ανταγωνιστικότητας στην αγορά, να εξαιρεθούν από κάθε υποχρέωση τους, είτε αυτό λέγεται πληρωμή ασφαλιστικών εισφορών, είτε φόρος, είτε ενοίκιο για την κατοχή συχνοτήτων.
Η αναζήτηση του "νέου μοντέλου" στα συντρίμια της κρίσης στην αγορά των media από τα στελέχη που ήταν οι πρωταγωνιστές στην επιβολή του αμέσως προηγούμενου "πληθωριστικού μοντέλου", έχει ήδη πολλά θύματα. Τους εκατοντάδες απολυμένους στα Μέσα στο όνομα της συνέχισης της στρεβλής ανάπτυξης τους.
Η "διαβούλευση" μεταξύ των ξεχωριστών κλάδων άρχισε. Τηλεοπτικοί σταθμοί, διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσκόπησης και διαφημιζόμενοι προχωρούν σε έρευνα των σχεδιασμών τους με στόχο τον συντονισμό των επόμενων ενεργειών τους. Το αδιέξοδο είναι φανερό. Υποστηρίζουν τις πολιτικές Μνημονίου και αντιμετωπίζουν την πλήρη καθίζηση της αγοράς. Οι διαφημίσεις πέφτουν, η στάση πληρωμών αρχίζει να γίνεται καθεστώς.
Την ίδια ώρα τα τηλεοπτικά κανάλια βρίσκονται μεταξύ τους σε επαφή για τη χάραξη κοινής τακτικής έναντι των εργαζομένων τους.
Στο εν λόγω συνέδριο με θέμα "Επικοινωνία: η επόμενη μέρα", που έχει ανακοινωθεί για τις 23 Μαρτίου, προφανώς και δεν εκλήθη η πλευρά των εργαζομένων, τα θεσμοθετημένα όργανα τους. Αυτοί αντιμετωπίζονται ήδη ως "εχθροί".
Γιατί σχέδιο για την έξοδο από την κρίση μπορεί να μην υπάρχει, ο εχθρός όμως στοχοποιήθηκε. Είναι οι υφιστάμενες εργασιακές σχέσεις, οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας και οι εργαζόμενοι συνολικά.
Εννοείται πως την ίδια ώρα ζητάνε από το κράτος και την κυβέρνηση στο όνομα της θέσπισης κανόνων ανταγωνιστικότητας στην αγορά, να εξαιρεθούν από κάθε υποχρέωση τους, είτε αυτό λέγεται πληρωμή ασφαλιστικών εισφορών, είτε φόρος, είτε ενοίκιο για την κατοχή συχνοτήτων.
Η αναζήτηση του "νέου μοντέλου" στα συντρίμια της κρίσης στην αγορά των media από τα στελέχη που ήταν οι πρωταγωνιστές στην επιβολή του αμέσως προηγούμενου "πληθωριστικού μοντέλου", έχει ήδη πολλά θύματα. Τους εκατοντάδες απολυμένους στα Μέσα στο όνομα της συνέχισης της στρεβλής ανάπτυξης τους.