Την πρόθεση της διοίκησης του Νοσοκομείου «Παπαγεωργίου» να αναθέσει τα τηλεφωνικά ραντεβού των εξωτερικών ιατρείων σε ιδιωτική εταιρεία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης κοινού καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου
Σύμφωνα με την πρόεδρο του σωματείου εργαζομένων Ελευθερία Νικολιδάκη, η διοίκηση του Γ.Ν. Παπαγεωργίου σκέφτεται να αναθέσει τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου για τα εξωτερικά ιατρεία σε ιδιωτική εταιρεία που εδρεύει στην Πάτρα, χωρίς προηγηθεί διαγωνισμός για την ανάθεση. Όπως καταγγέλλει η πρόεδρος των εργαζομένων, η διοίκηση του νοσοκομείου προχωρά στη σταδιακή ιδιωτικοποίησή του με «αδιαφανείς διαδικασίες, μετακυλώντας το κόστος της λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου στους ασθενείς. Το κόστος μπορεί να φθάνει ακόμη και στα 2 ευρώ ανά κλήση. Οι ασθενείς πληρώνουν ήδη πέντε ευρώ για το ραντεβού στα εξωτερικά ιατρεία. Θα χρεώνονται και την τηλεφωνική κλήση;» αναρωτιέται η κ. Νικολιδάκη.
Το τηλεφωνικό κέντρο για τα ραντεβού των εξωτερικών ιατρείων απασχολεί συνολικά έξι άτομα και διαθέτει τέσσερις τηλεφωνικές γραμμές, τρεις για τα τακτικά πρωινά ραντεβού και μια για τα απογευματινά. Ο λόγος που η διοίκηση εξετάζει να αναθέσει το τηλεφωνικό κέντρο σε ιδιωτική εταιρείας είναι, όπως όλα δείχνουν, το γεγονός πως υπάρχει μεγάλη αναμονή για το κλείσιμο των ραντεβού και πως οι ασθενείς κάνουν επανειλημμένα παράπονα για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου.
Ημερησίως κλείνονται περίπου 1.000 ραντεβού, τα μισά από αυτά γίνονται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου. «Πολλοί ασθενείς όμως έρχονται οι ίδιοι από το νοσοκομείο για να κλείσουν ραντεβού, γιατί η αναμονή είναι μεγάλη. Δεχόμαστε καθημερινά πολλά παράπονα από το κοινό γιατί δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί. Προσπαθούμε να βρούμε λύση» δηλώνει από την άλλη ο διοικητικός διευθυντής του Γ.Ν. «Παπαγεωργίου» Γιώργος Καρατζάς και τονίζει πως ακόμη δεν έχει αποφασιστεί για το εάν θα γίνει ανάθεση σε ιδιωτική εταιρεία.
Σύμφωνα με τον ίδιο, εάν ληφθεί απόφαση για ανάθεση, θα προηγηθεί κανονικά διαγωνισμός και πιθανώς η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου να ανατεθεί στην εταιρεία που χειρίζεται και τα ραντεβού για το ΙΚΑ. «Μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει κανένα να διαμαρτύρεται για το κόστος της κλήσης όταν καλούν για ραντεβού στο ΙΚΑ» καταλήγει ο διοικητικός διευθυντής του νοσοκομείου.