Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) ζητάει την άμεση ανάκληση της απόφασης και επιτίθεται στην κυβέρνηση. Όπως τονίζει η ΚΕΔΕ, «από την απόφαση της Διοίκησης των ΕΛΤΑ πλήττονται κυρίως οι κάτοικοι της Ελληνικής Περιφέρειας, της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδος. Ηλικιωμένοι πολίτες με δυσκολίες στη χρήση κι αξιοποίηση των ψηφιακών υπηρεσιών, που διεκπεραίωναν μέσω των ΕΛΤΑ βασικές συναλλαγές όπως η είσπραξη των συντάξεών τους. Εργαζόμενοι απομακρυσμένων περιοχών, που βασίζονταν στην τακτική διέλευση του τοπικού ταχυδρόμου για την παραλαβή της αλληλογραφίας τους»
«Μας προκαλεί αγανάκτηση ότι της απόφασης αυτής δεν προηγήθηκε από πλευράς πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Οικονομικών και της Διοίκησης των ΕΛΤΑ καμία επίσημη ενημέρωση όπως θα όφειλαν, της Αυτοδιοίκησης και των τοπικών κοινωνιών», αναφέρεται επίσης στην ανακοίνωση, ενώ παράλληλα η ΚΕΔΕ χαρακτηρίζει προσχηματικό τον κυβερνητικό ισχυρισμό περί νέου επιχειρησιακού σχεδίου και επισημαίνει ότι χιλιάδες πολίτες σε όλη τη χώρα στερούνται υπηρεσίες που διευκόλυναν σημαντικά την καθημερινότητά τους.
Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος σημειώνει ότι ο αναγκαίος λειτουργικός εξορθολογισμός και η οικονομική εξυγίανση των ΕΛΤΑ «δεν μπορεί να υλοποιηθεί σε βάρος της εξυπηρέτησης χιλιάδων πολιτών, στερώντας τους πολύτιμες υπηρεσίες που αφορούν την καθημερινότητα και την οικονομική τους επιβίωση».
Ο Υπουργός Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης έκανε λόγο για «αναδιάρθρωση» και υποστήριξε πως «θα δεχθώ απολύτως ότι η συνθήκη που διέπει και αφορά τα ΕΛΤΑ από την ίδρυσή τους, είναι εθνική. Γι’ αυτό ακριβώς αυτή η κυβέρνηση τα στήριξε οικονομικά πάρα πολύ, με μια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου άνω των 250 εκατ. ευρώ και με μια σχετική εθελουσία έξοδο καθώς παγίως -όχι μόνο επί των ημερών αυτής της κυβέρνησης αλλά εδώ και χρόνια- το ζητούμενο ήταν τα ΕΛΤΑ να αναδιαρθρωθούν για να μπορέσουν να επιβιώσουν».
Προσπάθησε να ρίξει την ευθύνη στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, λέγοντας ότι το κλείσιμο καταστημάτων των ΕΛΤΑ «δεν είναι ένα καινούριο θέμα, είναι μια συζήτηση που έχει ξεκινήσει επί προηγούμενων κυβερνήσεων». Ο κ. Πιερρακάκης, ανέφερε ότι «προφανώς εξαρχής, η υπαγωγή οργανισμών στο Υπερταμείο δεν συνεπαγόταν επί της ουσίας ιδιωτικοποίησή τους […] Η ποιότητα όμως και το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων που έγιναν μετά το 2015 και η δημιουργία του Υπερταμείου αυτή την διαδρομή ακολουθούσε…».
Παρ΄όλα αυτά είπε ο υπουργός «σήμερα για τα ΕΛΤΑ, βρισκόμαστε εδώ που είμαστε και τα οποία (σ.σ.: τα ΕΛΤΑ) έχουν μεγάλα προβλήματα στην αναδιάρθρωσή τους. Ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ σήμερα δήλωσε ότι η αλληλογραφία έχει περιοριστεί στο 10% από εκείνη που υπήρχε πριν από δέκα χρόνια» και ο κ. Πιερρακάκης πρόσθεσε «ασφαλώς και θα πρέπει να ληφθούν δύσκολες αποφάσεις». Όμως συμφώνησε ότι «θα πρέπει να ληφθούν όλες οι παράμετροι υπόψιν σε αυτές τις αποφάσεις. Και αυτό που γίνεται τα τελευταία χρόνια σε όλη αυτή την περίοδο αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ, είναι ότι η κυβέρνηση της ΝΔ τους έχει δώσει πολλά χρήματα για να επιβιώσει ο Οργανισμός και όχι για να κλείσουν».
Ο υπουργός είπε ότι είναι θετικός στο κοινό αίτημα όλων να προγραμματιστεί η σύγκληση των κοινών Επιτροπών για να ζητηθεί το θέμα των ΕΛΤΑ με την παρουσία της διοίκησής τους και να εξεταστούν όλα τα θέματα και να δοθούν όλες οι απαντήσεις και τα στοιχεία.
Ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος, τονίζει ότι «η υποκριτική κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη την ημέρα που κατέθεσε στη Βουλή νομοσχέδιο για την υποστήριξη των οικογενειών και την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος, ταυτόχρονα, αιφνιδιαστικά, ανακοίνωσε το κλείσιμο 204 καταστημάτων των ΕΛΤΑ σε όλη τη χώρα» και σημειώνει: «Η απόφαση αυτή πλήττει τη λειτουργία των τοπικών κοινωνιών, τους συνταξιούχους, τους αγρότες, ιδιαίτερα την περιφέρεια και την ύπαιθρο, μιας και την αφυδατώνει από λειτουργίες. Πλήττει και τους εργαζόμενους, για να ενισχύσει τα ιδιωτικά συμφέροντα στον τομέα αυτόν».
Επισημαίνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ παρενέβη άμεσα ζητώντας να συνεδριάσουν οι επιτροπές της Βουλής, παρουσία και του υπουργού αλλά και του Υπερταμείου και προσθέτει ότι το αίτημά έγινε δεκτό και θα γίνει αυτή η συνεδρίαση την άλλη εβδομάδα, συγκεκριμένα στις 4/11.
Ακολούθως προειδοποιεί:
«Μην τολμήσει ο κ. Μητσοτάκης να κλείσει τα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ πριν γίνει η συζήτηση στη Βουλή. Το απαιτεί η ελληνική κοινωνία, η ύπαιθρος, η περιφέρεια, η αυτοδιοίκηση, που δεν αντέχουν άλλο πλήγμα. Πρέπει να φύγουν το συντομότερο».
Πυρά κατά της κυβέρνησης για το θέμα του κλεισίματος καταστημάτων ΕΛΤΑ εξαπέλυσε και ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Κώστας Τσουκαλάς, μιλώντας στο Mega, ενώ τόνισε ότι «ο φορέας υποχρεούται με τη σύμβαση του 2022 να διασφαλίζει μια καθολική ταχυδρομική υπηρεσία».
Σχολίασε ότι η κυβέρνηση «δεν μπορεί να λέει ότι θέλει να λύσει το δημογραφικό και να κρατήσει τον κόσμο στην περιφέρεια και να κλείνουν οι τράπεζες, να κλείνουν τα ΕΛΤΑ, να κλείνουν όλα όσα στην ουσία διαμορφώνουν ένα δίχτυ ασφάλειας και κοινωνικής συνοχής στην περιφέρεια». Την κάλεσε να δώσει εξηγήσεις για το «ποια καταστήματα θα κλείσουν, με ποια κριτήρια και με ποια γνωμοδότηση», ενώ εξέφρασε την ανησυχία του για το «αν το μόνιμο προσωπικό θα παραμείνει στα ΕΛΤΑ ή αν θα δούμε αναγκαστικές μετατάξεις σε άλλες υπηρεσίες» και αν αυτές μπορεί αυτές να φτάσουν να είναι και σε άλλες περιοχές από εκεί όπου έμεναν.
«Να σταματήσει το κλείσιμο καταστημάτων των ΕΛΤΑ. Να διασφαλιστεί ο δημόσιος και κοινωνικός χαρακτήρας τους», ζητάει το ΚΚΕ με ερώτηση που απευθύνει στους συναρμόδιους υπουργούς η Κοινοβουλευτική του Ομάδα.
Όπως αναφέρουν οι βουλευτές, η διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ), με τη στήριξη της κυβέρνησης, προχωρά σε μαζικό κλείσιμο άνω των 200 ταχυδρομικών καταστημάτων σε όλη τη χώρα, στο πλαίσιο της λεγόμενης «αναδιάρθρωσης» και «εξορθολογισμού» του δικτύου τους.
«Η εξέλιξη αυτή προκαλεί έντονες αντιδράσεις από εργαζόμενους και κατοίκους δεκάδων περιοχών, καθώς οδηγεί σε υποβάθμιση βασικών ταχυδρομικών υπηρεσιών, απώλεια θέσεων εργασίας και παραπέρα ιδιωτικοποίηση του οργανισμού. Η λεγόμενη «αναδιοργάνωση» των ΕΛΤΑ έχει ως βασικό αποτέλεσμα την περαιτέρω συρρίκνωση του δικτύου και των υπηρεσιών τους, με σοβαρές συνέπειες τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για το κοινό. Οι αλλαγές αυτές συνοδεύονται από περικοπές θέσεων εργασίας, εντατικοποίηση, μετακινήσεις προσωπικού, ενώ οι πολίτες, ιδιαίτερα στις αγροτικές και νησιωτικές περιοχές, βλέπουν να αποκόπτονται από απαραίτητες ταχυδρομικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες», σημειώνουν οι βουλευτές του ΚΚΕ.
Τα ΕΛΤΑ που κλείνουν στην Αττική
ΑΛΙΜΟΥ
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (2) (CARREFOUR),
ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ
ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ
ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
ΒΟΥΛΑΣ
ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
ΓΕΡΑΚΑ
ΔΑΦΝΗΣ
ΔΑΦΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
ΘΗΣΕΙΟΥ (ΑΘ 18)
ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ
ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ
ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ (ΑΘ 49)
ΚΥΨΕΛΗΣ (ΑΘ 13)
ΜΑΝΔΡΑΣ
ΜΑΡΑΘΩΝΑ
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΑΘ 54)
ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΘ 14)
ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ
ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
ΝΙΚΑΙΑΣ
ΠΑΛΛΗΝΗΣ
ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ
ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Τα ΕΛΤΑ που κλείνουν στην υπόλοιπη Ελλάδα
ΑΓΙΑΣ
ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡ.
ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ (ΘΕΣ 11)
ΑΓΙΑΣΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ
ΑΓΙΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ
ΑΓΝΑΝΤΕΡΟΥ
ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ
ΑΚΡΑΤΑΣ – ΑΙΓΕΙΡΑΣ
ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ (ΑΘ 171)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
ΑΛΙΚΙΑΝΟΥ
ΑΛΙΜΟΥ
ΑΜΑΡΙΟΥ
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (2)(CARREFOUR)
ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ
ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ
ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
ΑΡΓΑΛΑΣΤΗΣ
ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
ΑΡΕΟΠΟΛΗΣ
ΑΡΙΔΑΙΑΣ
ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
ΑΡΝΑΙΑΣ
ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΜΥΚΗΝΩΝ
ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΑΡΧΑΝΩΝ
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ
ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
ΑΣΤΡΟΥΣ
ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ
ΑΦΑΝΤΟΥ
ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ (ΚΑΣΤΕΛΛΑΝΩΝ)
ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ
ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ
ΒΙ.ΠΕ.Θ.
ΒΟΝΙΤΣΑΣ
ΒΟΥΛΑΣ
ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ
ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ
ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
ΒΡΥΣΩΝ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ
ΓΑΒΑΛΟΥΣ
ΓΑΖΙΟΥ
ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ
ΓΑΥΡΙΟΥ
ΓΕΡΑΚΑ
ΓΚΟΥΡΑΣ
ΔΑΦΝΗΣ
ΔΑΦΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
ΔΑΦΝΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ
ΔΕΛΦΩΝ
ΔΕΣΚΑΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΘΕΣ.
ΔΙΣΤΟΜΟΥ
ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΕΛΟΥΝΤΑΣ
ΕΡΕΣΟΥ
ΕΡΕΤΡΙΑΣ
ΕΥΛΑΛΟΥ
ΕΦΥΡΑΣ
ΖΑΓΟΡΑΣ
ΖΙΤΣΑΣ
ΘΕΡΜΟΥ
ΘΗΣΕΙΟΥ (ΑΘ 18)
ΘΟΥΡΙΑΣ
ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
ΙΑΛΥΣΟΥ
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΙΕΡΙΣΣΟΥ
ΙΤΕΑΣ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2
ΙΩΝΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κ. Ε. Μ. Π. ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ
ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ
ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΟΥ
ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ
ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ
ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
ΚΑΝΑΛΛΑΚΙΟΥ
ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ
ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΡΙΟΥ
ΚΑΤΩ ΤΙΘΟΡΕΑΣ
ΚΙΑΤΟΥ
ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ
ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ
ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ (ΑΘ 49)
ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ
ΚΡΗΝΙΔΩΝ
ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ
ΚΥΨΕΛΗΣ (ΑΘ 13)
ΛΑΛΑ
ΛΕΒΙΔΙΟΥ
ΛΕΝΟΡΜΑΝ
ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ
ΛΕΧΑΙΝΩΝ
ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ
ΛΙΜΕΝΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ
ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ
ΛΙΜΝΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
ΛΟΥΡΟΥ
ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
ΛΥΓΟΥΡΙΟΥ
ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΜΑΛΙΩΝ
ΜΑΝΔΡΑΣ
ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ
ΜΑΡΑΘΩΝΑ
ΜΑΧΑΙΡΑΔΟΥ
ΜΕΘΑΝΩΝ
ΜΕΛΙΓΑΛΑ
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΜΕΤΑΞΑΔΩΝ
ΜΕΤΣΟΒΟΥ
ΜΗΘΥΜΝΑΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΑΘ 54)
ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ
ΜΟΥΔΡΟΥ
ΜΥΤΙΚΑ
ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ
ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΘ 14)
ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ
ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ
ΝΕΑΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ
ΝΕΑΣ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ
ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ
ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΝΙΚΑΙΑΣ
ΝΙΚΗΤΗΣ
ΝΥΔΡΙΟΥ
ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ
ΟΙΑΣ
ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ
ΠΑΛΑΙΑΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΠΑΛΛΗΝΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗΣ (ΘΕΣ 17)
ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ
ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ
ΠΑΤΡΑΣ 3
ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ΠΕΤΑΛΙΔΙΟΥ
ΠΛΑΤΑΝΙΑ
ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ
ΠΡΑΜΑΝΤΩΝ
ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ
ΠΥΛΑΙΑΣ
ΠΥΛΗΣ
ΡΑΧΩΝ
ΡΟΔΟΥ 2
ΣΕΡΒΙΩΝ
ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ
ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΕΡΡΩΝ
ΣΚΑΛΑΣ
ΣΚΥΔΡΑΣ
ΣΟΥΔΑΣ
ΣΟΥΦΛΙΟΥ
ΣΟΦΑΔΩΝ
ΣΟΦΙΚΟΥ
ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΞΑΝΘΗΣ
ΣΤΥΛΙΔΑΣ
ΣΥΚΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΥΚΟΥΡΙΟΥ
ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ
ΤΖΑΒΡΟΥ (ΣΚΡΙΠΕΡΟΥ)
ΤΣΕΠΕΛΟΒΟΥ
ΤΥΡΝΑΒΟΥ
ΤΥΧΕΡΟΥ
ΦΙΛΙΑΤΩΝ
ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
ΦΙΛΟΤΙΟΥ (ΧΑΛΚΕΙΟΥ)
ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ
ΦΥΤΕΙΩΝ
ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ
ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑΣ
ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ
ΧΑΝΙΩΝ (Κ.Δ.)
ΧΟΛΑΡΓΟΥ
ΨΑΧΝΩΝ