Με το συγκεκριμένο σύστημα, όπως ανέφερε στην ενημέρωση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, καθιερώνεται η αναλογική χρέωση με βάση τα χιλιόμετρα που διανύει ο κάθε χρήστης άρα και με διαφορετική τιμή. Σε αυτό, φαίνεται να συμφώνησε και το ΤΑΙΠΕΔ, μετά την διαπραγμάτευση με τον υπουργό Υποδομών.
Επίσης, όπως ενημέρωσε ο Χ. Σπίρτζης, τα βαρέου τύπου οχήματα και τα φορτηγά θα διέρχονται υποχρεωτικώς από τις κεντρικές οδικές αρτηρίες έτσι ώστε με την απαγόρευση της κυκλοφορίας στους παράπλευρους δρόμους να αμβλυνθεί ο κίνδυνος ατυχημάτων.
Τέλος, σύμφωνα με την ενημέρωση του κ. Σπίρτζη προς τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, εξελίσσεται διαπραγμάτευση για την καθιέρωση ειδικής τιμολογιακής πολιτικής σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες, όπως ΑμεΑ, πολύτεκνοι, άνεργοι κ.α. αλλά και για τους κατοίκους των όμορών περιοχών. Σε αυτό, το ΤΑΙΠΕΔ είναι καταρχήν θετικό, θέλει ωστόσο να μελετήσει το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής της ειδικής αυτής τιμολογιακής πολιτικής.
Σπίρτζης: Από το τέλος του 2018 το αναλογικό σύστημα διοδίων
Στο τέλος του ερχόμενου έτους τοποθετεί ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, την εφαρμογή του ενιαίου αναλογικού ηλεκτρονικού συστήματος, διοδίων σε όλους τους αυτοκινητόδρομους, υπογραμμίζοντας πως αποτελεί κεντρική πολιτική επιλογή της κυβέρνησης αλλά και του ίδιου.
Sooc
Σε χρειαζόμαστε
Το ThePressProject είναι το μοναδικό μέσο ανεξάρτητης, ερευνητικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις μικρο-δωρεές των επισκεπτών του. Πιστεύουμε ότι η πληροφορία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και για αυτό δεν κλειδώνουμε κανένα κομμάτι της ύλης αλλά για να παραχθεί το πρωτογενές υλικό που θα βρείτε εδώ χρειαζόμαστε την υποστήριξή σου. Αν δεν πληρώσουμε εμείς για την ενημέρωσή μας, θα την πληρώσει κάποιος άλλος (και αν δεν είσαι ο Μαρινάκης μάλλον δεν έχεις τα ίδια συμφέροντα). Μάθε πώς
- Κάνε κλικ για να σχολιάσεις
Πολιτική Σχολιασμού