Σε συνέντευξη που έδωσε στο ΑΜΠΕ, ο υπουργός διευκρίνισε πως οι διατάξεις δεν θα αφορούν μόνο τις διαδικτυακές πλατφόρμες διαμεσολάβησης αλλά όλες τις εταιρείες διαμεσολάβησης είτε αυτές χρησιμοποιούν την τηλεφωνία είτε το διαδίκτυο είτε οποιοδήποτε μέσο.
 
Συγκεκριμένα, ανέφερε πως πρέπει να υπάρχει ένα θεσμικό πλαίσιο «που να προβλέπει ότι για αυτές τις εταιρείες θα υπάρχει έδρα στην Ελλάδα, νόμιμος εκπρόσωπος, σύστημα παρακολούθησης των συμβάσεων που έχουν, τήρηση της εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας, που δραστηριοποιούνται και με ποιους κανόνες. Ό,τι δηλαδή προβλέπεται για όλους τους Έλληνες και όλες τις εταιρείες, πλην αυτών της διαμεσολάβησης». Προσθέτει δε ότι οι εταιρείες αυτές θα πρέπει να λειτουργούν «με σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα και τα ανθρώπινα δικαιώματα».
 
«Θεσπίζουμε παντού ηλεκτρονικές πλατφόρμες, δεν θα τις καταργούσαμε ποτέ ούτε στον δημόσιο ούτε στον ιδιωτικό τομέα. Δεν νομοθετούμε ούτε, για να ευνοήσουμε ούτε για να βάλουμε στο στόχαστρο συγκεκριμένη εταιρεία. Θέτουμε τους όρους και τους κανόνες που υπάρχουν για όλες τις εταιρείες στη λειτουργία και των εταιρειών διαμεσολάβησης και σε αυτό θα είμαστε ανυποχώρητοι» αναφέρει.
 
Σύμφωνα με τον υπουργό το σχετικό νομοσχέδιο βρίσκεται στη φάση της τελικής διαμόρφωσης τους σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώστε να είναι σε απόλυτη εναρμόνιση με το δίκαιο του ανταγωνισμού, με την προστασία των προσωπικών δεδομένων, με τη νομοθεσία των αστικών μεταφορών και ταυτόχρονα με τη διασφάλιση της ύπαρξης φορολογικών και ασφαλιστικών στοιχείων τους. Όταν οι διατάξεις ετοιμαστούν, θα ακολουθήσει ο απαραίτητος διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.

 

Πυρά κατά της ΝΔ

 
Ο Σπίρτζης εξαπολύει μάλιστα βολές κατά της ΝΔ και των προηγούμενων κυβερνήσεων, που όπως λέει, «δεν έθεσαν κανόνες για να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένα συμφέροντα που δρουν με ασυδοσία, καταστρατηγούν την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, φοροδιαφεύγουν, δεν έχουν καν έδρα ή εκπρόσωπο στη χώρα μας, δεν πληρώνουν ΦΠΑ, δεν ελέγχονται για το προσωπικό που απασχολούν και την ασφάλιση του, δεν ελέγχονται για το αν πληρούν τα κριτήρια του νόμου για τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν».
 
«Εμείς δεν νομοθετούμε ούτε για μια εταιρεία ούτε για δύο. Θέτουμε ένα κοινό πλαίσιο λειτουργίας και κανόνων στον χώρο των εταιρειών διαμεσολάβησης της ενοικίασης αυτοκινήτων με οδηγό και των ταξί. Βρισκόμαστε στον αντίποδα της ΝΔ που είτε νομοθετούσε για συγκεκριμένες εταιρείες είτε δεν νομοθετούσε, για να δραστηριοποιούνται ανεξέλεγκτα επίσης συγκεκριμένες εταιρείες» εξηγεί. 
 
Σχολιάζοντας το θέμα της Fraport, τονίζει ότι η εταιρεία  έχει αναλάβει μια μεγάλη επένδυση στη χώρα δίνοντας ένα ικανοποιητικό οικονομικό τίμημα στο ελληνικό δημόσιο. Το ελληνικό κράτος και ιδιαιτέρως η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, αναφέρει, έκαναν ό,τι προβλεπόταν από τη σύμβαση για την παράδοση των 14 αεροδρομίων στην εταιρεία. «Από την πλευρά μας θα εξακολουθήσουμε να πιέζουμε, ώστε οι προσφερόμενες υπηρεσίες στα 14 αεροδρόμια να είναι οι καλύτερες δυνατές και να προστατεύουμε τα συμφέροντα του δημοσίου, με πνεύμα συνεργασίας και οικοδόμησης εμπιστοσύνης» αναφέρει και καταλήγει: «Πιστεύω ότι ο αμοιβαίος σεβασμός τόσο για την προστασία του δημόσιου συμφέροντος όσο και την επιχειρηματική προσπάθεια της Fraport θα οικοδομήσει μια καλή σχέση. Σε αυτό το κλίμα ερμηνεύω ότι κινείται και η ανακοίνωση της Fraport».