Πρόσθεσε, μιλώντας στην ΕΡΤ, ότι η έλευση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αποτελεί έναν από τους παράγοντες που μπορούν να ωθήσουν προς τα κάτω την τιμή του απλού και του μειωμένου εισιτηρίου. Όπως είπε, οι απαραίτητοι μηχανισμοί για το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα είναι έτοιμοι στα τέλη του καλοκαιριού για τα λεωφορεία και στα τέλη του χρόνου για τα μέσα σταθερής τροχιάς.

Αναφερόμενος στη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, τόνισε ότι σέσα στους επόμενους τέσσερις ή πέντε μήνες θα δημοπρατηθεί το πρώτο τμήμα της, που αποτελεί το 35% του έργου,

Πρόσθεσε ότι αυτήν την περίοδο γίνονται διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και άλλους φορείς, ώστε να δημοπρατηθεί μέσα στο 2016 και το δεύτερο τμήμα του έργου, που θα ξεκινά από το Γαλάτσι, θα φτάνει στην Πανεπιστημίου και μέσω Καισαριανής θα καταλήγει στο Μαρούσι.

Ο κ. Σπιρτζης είπε ότι η κυβέρνηση εχει επιδοθεί σε αγώνα δρόμου για όλα τα έργα, καθώς τέλη του 2017 θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όσα έχουν ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, ανάμεσά τους και το πρώτο τμήμα του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα, ο υπουργός Μεταφορών εξαπέλυσε επίθεση στη Νέα Δημοκρατία, κατηγορώντας την ότι δημιούργησε πελατειακό κράτος στις αστικές συγκοινωνίες. «Η Νέα Δημοκρατία ευθύνεται για την κατάντια των αστικών συγκοινωνιών που παραλάβαμε» είπε.