Σύμφωνα με τον Χ. Σπίρτζη, δεν είναι δυνατόν να τεθεί άμεσα το ζήτημα των διοδίων γιατί κινδυνεύουν να μην τελειώσουν τα έργα, καθώς υπάρχουν ρήτρες και από τις πιστώτριες τράπεζες, σημείωσε ο υπουργός μιλώντας στην κρατική τηλεόραση.
 
«Μετά τον Μάρτιο θα κάνουμε διάλογο με τις κοινοπραξίες για να δούμε το θέμα των συμβάσεων, γιατί πράγματι τα διόδια είναι ακριβά» παραδέχτηκε, ενώ σχετικά με την αξιοποίηση της Εγνατίας Οδού (αν θα μπουν διόδια ή όχι), ανέφερε ότι περιμένει τις προτάσεις από το ΤΑΙΠΕΔ.
   
Ο Χ. Σπίρτζης δήλωσε ακόμη ότι στις αρχές του 2017 θα δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό, προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ, και αναζητείται χρηματοδότηση για το δεύτερο τμήμα προϋπολογισμού 2,5 δισ. ευρώ.
   
Αναφερόμενος στα έργα του αεροδρομίου στο Καστέλι αλλά και το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, είπε ότι θα προχωρήσουν κανονικά αν οι προσφορές είναι επαρκείς και όσον αφορά τα οικονομικά αλλά και τα τεχνικά τους στοιχεία.