Μιλώντας στο ρ/σ «Στο Κόκκινο» στη Θεσσαλονίκη, ο υπουργός Μεταφορών τόνισε ότι η λογική του σχεδίου είναι ενάντια στην «εμπορευματοποίηση αγαθών». «Δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπερασπίσουμε όσο μπορούμε συγκεκριμένα κοινωνικά αγαθά που πρέπει και οφείλουν να είναι δημόσια και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με τις πολιτικές δυνάμεις που υπάρχουν σήμερα στη κυβέρνηση», τόνισε.
Όσον αφορά το εάν θα συμμετέχουν ιδιώτες στο νέο φορέα που θα δημιουργηθεί στην πόλη, απάντησε ότι «δεν υπάρχει λόγος να πάμε πάλι σε μία μετά – ΟΑΣΘ εποχή, με τα χαρακτηριστικά του ΟΑΣΘ» και εκτίμησε πως «όποιοι έχουν επιχειρήσει στη χώρα μας να έχουν ιδιωτικούς φορείς για να εκτελούν μεταφορικό έργο στους αστικούς ιστούς έχουμε αντίστοιχα παραδείγματα (σ.σ. με τον ΟΑΣΘ)».
«Οι αποφάσεις που θα ληφθούν και που θα ακολουθούν την πόλη για αρκετές δεκαετίες, αν θέλετε τη γνώμη μου, δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται με τη λογική του ‘’θύμωσε η Θυμιώ’’», είπε χαρακτηριστικά και ζήτησε «να αφήσουμε λίγο την τακτική του Μαυρογυαλούρου και του παλαιοκομματισμού και να δούμε τι πραγματικές ανάγκες έχουν η πόλη και οι πολίτες και πως αυτές θα υλοποιηθούν».
Ο υπουργός απαντώντας στις αιτιάσεις που δέχεται οτι επιχειρεί να «θολώσει τα νερά» υπογράμμισε πως «τα νερά στον ΟΑΣΘ είναι θολωμένα εξήντα χρόνια. Εξήντα χρόνια ο ΟΑΣΘ δεν δίνει στοιχεία, δεν παρέχει το μεταφορικό έργο που όφειλε, δεν υπάρχει διαφάνεια στις αμοιβές των προμηθευτών του, των εργαζομένων του».
«Διαβάστε και τη σύμβαση που η ΝΔ με χαρά υπέγραψε για να δούμε πού είναι θολά τα νερά και ποιος θέλει να τα κάνει διαυγή», πρόσθεσε.
Παράλληλα επιτέθηκε στη Νέα Δημοκρατία καθώς την κατηγόρησε πως «επιχειρεί να περάσει αυτές τις υπηρεσίες σε ιδιώτες» παρότι είναι πάρα πολλά τα έξοδα σε σχέση με τις παροχές στη κοινωνία ενώ «ευνοεί σκανδαλωδώς κάποιους δικούς τους και πληρώνουν οι μάζες των πολιτών».
Απηύθυνε μάλιστα το ερώτημα προς το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης «αν αυτό που 60 χρόνια υπηρετεί με συνέπεια είναι και η πρόταση της για το μέλλον», εκφράζοντας την πεποίθηση πως η απάντηση στο ερώτημα είναι θετική.
Παράλληλα υπογράμμισε πως «είναι βέβαιο ότι ο ΟΑΣΘ δεν είναι ένας Οργανισμός που η Θεσσαλονίκη και η χώρα είναι υπερήφανη για τη λειτουργία του και το παρεχόμενο έργο».