Η εταιρεία οφείλει μεγάλο μέρος της ευημερίας της στους χρήστες που βρίσκονται εν κινήσει, δηλαδή σε όσους έχουν πρόσβαση στο Facebook από φορητές συσκευές.
 
Αναλυτικά, το Facebook κατέγραψε 1,01 δισ. χρήστες από φορητές συσκευές. Οι συνολικοί μηνιαίοι χρήστες ανήλθαν στο 1,28 δισ., οι καθημερινοί χρήστες ήταν 802 εκατ., ενώ οι καθημερινοί «κινητοί» χρήστες ανήλθαν στους 609 εκατ. Επιπλέον, ένα ποσοστό 59% από τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας προέρχονται από φορητές συσκευές.
 
Ενδεικτικά, η εταιρεία παρουσίασε ετήσια αύξηση 34% στους χρήστες από φορητές συσκευές, αύξηση 43% στους καθημερινούς χρήστες, ενώ η συνδρομή της διαφήμισης στα συνολικά έσοδα αυξήθηκε κατά 30%. Επιπλέον, το Facebook παρουσιάζει 341 εκατομμύρια αποκλειστικούς χρήστες μέσω φορητών συσκευών, έναντι 296 εκατ. το προηγούμενο τρίμηνο και 189 εκατομμυρίων πέρυσι.
 

2,27 δισ. από διαφημίσεις
 

Τα συνολικά έσοδα από διαφημίσεις έφτασαν στα 2,27 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 82% σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του 2013. Αντίστοιχα τα έσοδα από παιχνίδια και εφαρμογές έφτασαν τα 237 εκατομμύρια δολάρια, ελαφρά μειωμένα από τα 241 εκατομμύρια δολάρια που κατέγραψε το δ’ τρίμηνο του 2013, που περιελάμβανε και την εορταστική περίοδο.
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για τα πρώτα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοινώνονται μετά τις μεγάλες εξαγορές στις οποίες προχώρησε το Facebook κατά το προηγούμενο διάστημα. Δηλαδή, της υπηρεσίας μηνυμάτων WhatsApp έναντι του ποσού των 16 δισ. δολαρίων (μετρητά και μετοχές) και της κατασκευάστριας συσκευών εικονικής πραγματικότητας Oculus έναντι του ποσού των 2 δισ. δολαρίων.