X
Πατήστε εδώ για να γίνετε συνδρομητής! Αν είστε ήδη Συνδεθείτε για να μη βλέπετε αυτό το μήνυμα
X

Συνδεθείτε μέσω TPP Community

Έχετε συνδεθεί επιτυχώς

Στα χέρια πρώην επικεφαλής της ΕΥΑΘ ο ΟΑΣΘ

Με υπονοούμενα και χωρίς ιδιαίτερες αβρότητες ολοκληρώθηκε η η διαδικασία παράδοσης - παραλαβής στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) από τον απερχόμενο πρόεδρο, Στέλιο Παππά, στον νέο επικεφαλής, Γιώργο Σκόδρα. «Φεύγω με τη συνείδησή μου ήσυχη» δήλωσε ο πρώτος, ενώ ο δεύτερος έθεσε ως στόχο την ανασυγκρότηση του συγκοινωνιακού έργου.
Στα χέρια πρώην επικεφαλής της ΕΥΑΘ ο ΟΑΣΘ
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
|

Την άμεση επαναφορά, «σε ανεκτά κατ’ αρχήν επίπεδα», του συγκοινωνιακού έργου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), ώστε να εξυπηρετεί τους πολίτες, ιδίως από αρχές Σεπτεμβρίου, οπότε και θα πραγματοποιηθεί η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης (7-15/9), έθεσε ως στόχο της νέας διοίκησης ο νέος πρόεδρος του Οργανισμού, Γιώργος Σκόδρας.

«Πέρα από οποιεσδήποτε άλλες διαδικασίες έχουν δρομολογηθεί στον οργανισμό, εάν και εφόσον συνεχιστούν, η γάτα πρέπει να πιάνει ποντίκια και δυστυχώς το τελευταίο διάστημα φαίνεται ότι δεν πιάνει πολλά ποντίκια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γ. Σκόδρας, σε δηλώσεις του μετά τη σύσκεψη που είχε με την απερχόμενη διοίκηση του Στέλιου Παππά, στο πλαίσιο της παράδοσης-παραλαβής, η οποία και διήρκησε για περισσότερες από δύο ώρες.

Η νέα διοίκηση αναλαμβάνει «την ευθύνη του ΟΑΣΘ σε μια κρίσιμη και ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση», τόνισε ο νέος πρόεδρος και πρόσθεσε: «το τι επικρατεί στην εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στην πόλη μας, αλλά και στο νομό Θεσσαλονίκης, το γνωρίζουμε όλοι».

Σε ερώτηση που δέχθηκε για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του Οργανισμού, ο Γ. Σκόδρας απάντησε: «Δεν είναι του παρόντος να το συζητήσουμε αυτό σήμερα. Το τι μέλλει γενέσθαι με το ιδιοκτησιακό καθεστώς του Οργανισμού είναι μια πολιτική απόφαση, κεντρική του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».

«Δουλειά μας», συνέχισε, «είναι να κάνουμε αυτόν τον Οργανισμό, για όσο καιρό θα υπάρχει και με τη μορφή που θα υπάρχει, να λειτουργεί ώστε να εξυπηρετεί τους πολίτες», ενώ κληθείς να διευκρινίσει για το πότε θα ξεκαθαρίσει το ζήτημα του ιδιοκτησιακού καθεστώτος, εξέφρασε την ελπίδα ότι «στην περίοδο της Έκθεσης θα δοθούν οι απαντήσεις που πρέπει να δοθούν».

Απαντώντας, δε, στην τοποθέτηση του απερχόμενου προέδρου του ΟΑΣΘ, Στέλιου Παππά, ότι θα έπρεπε σήμερα να παρίσταται η πολιτική ηγεσία του Οργανισμού, ο Γ. Σκόδρας τόνισε: «Εγώ αισθάνομαι πλήρως ικανοποιημένος από την ενημέρωση που μού παρείχατε και ευχαριστώ για αυτό. Δεν αισθάνομαι την ανάγκη στήριξης με παρουσία υπουργού, νομίζω ότι η κυβέρνηση στηρίζει και θα στηρίξει ακόμη περισσότερο -και θα αποδειχθεί στην πράξη- αυτόν τον οργανισμό».

Στ. Παππάς: Έχουμε δρομολογήσει την εκκαθάριση του Οργανισμού

Από την πλευρά του, ο Στ. Παππάς επισήμανε ότι στη σημερινή σύσκεψη με τη νέα διοίκηση του οργανισμού έγινε σημαντική ενημέρωση, σε πολύ καλό κλίμα, και σημείωσε: «Δεν χανόμαστε, εδώ είμαστε. Σε κάθε στιγμή που θα υπάρξει ανάγκη για περαιτέρω διευκρινίσεις για την καλύτερη λειτουργία του Οργανισμού θα υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με τον επερχόμενο πρόεδρο ως απερχόμενος πρόεδρος που είμαι εγώ».

«Φεύγω με την συνείδησή μου ήσυχη, ότι οι προτεραιότητες που είχαμε θέσει έχουν εκπληρωθεί», σημείωσε -μεταξύ άλλων- ο Στ. Παππάς και στο πλαίσιο αυτό υπενθύμισε ότι με βάση το νόμο που ισχύει, ο ΟΑΣΘ είναι υπό εκκαθάριση, «που σημαίνει ότι μέχρι το τέλος της χρονιάς πρέπει να μεταφέρει το μεταφορικό του έργο στο νέο οργανισμό τον ΑΣΥΘ και ταυτόχρονα να προχωρήσει την εκκαθάρισή του, που είναι ο βασικός προορισμός αυτού του οργανισμού».

«Θα έλεγε κανείς ότι η αδυναμία του πράγματος για αυτόν τον οργανισμό ότι είναι προορισμένος για να τελειώνει. Άχαρος ο ρόλος αυτός, αλλά ο ρόλος των στελεχών είναι για να μπορούν με τον καλύτερο τρόπο να τον διεκπεραιώσουν», ανέφερε, επισημαίνοντας ότι η απερχόμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ έχει κάνει όλες τις προεργασίες και για τον ΑΣΥΘ. «Έχουμε ήδη συντάξει το καταστατικό του και βεβαίως και η διαδικασία της εκκαθάρισης βρίσκεται σε εξέλιξη», σημείωσε.

Στο μεταξύ, μικρομέτοχοι του οργανισμού πραγματοποίησαν παράσταση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του Οργανισμού, ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη η σύσκεψη παράδοσης – παραλαβής της απερχόμενης και της νέας διοίκησης. Ο πρόεδρος των μικρομετόχων, Ανέστης Πολυχρονίδης, δήλωσε ότι θα ζητήσουν συνάντηση με τη νέα διοίκηση προκειμένου να θέσουν επί τάπητος τα αιτήματά τους, διεκδικώντας αποζημιώσεις και αναλύοντας το δικό τους σχέδιο για τη λειτουργία του ΟΑΣΘ.

Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Αξίζει να σημειωθεί πως η απερχόμενη διοίκηση κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου μετά από μαρτυρίες υπηρεσιακών στελεχών για οργανωμένο σαμποτάζ στην εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου.

Διαβάστε ακόμα:

Στα δικαστήρια πρόεδρος ΟΑΣΘ – Καράογλου

Από το νερό στις συγκοινωνίες ο νέος πρόεδρος

Στο τιμόνι της Εταιρείας Ύδρευσης Αποχεύτεσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ) έχει καθίσει στο πρόσφατο παρελθόν ο νέος επικεφαλής του ΟΑΣΘ, καθώς την περίοδο 2005 έως και 2009 διατέλεσε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας. Επίσης, ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σπανός, έχει περάσει και παλαιότερα από τη θέση του διευθυντή Κίνησης του Οργανισμού.

Τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ συμπληρώνουν οι Ιωάννης Βλαχάβας, Ιωάννης Ρεντζεπέρης, Θεόδωρος Τζιαμπάζης, Σοφία Μαυρίδου και ο εκπρόσωπος της ΠΚΜ Γαβριήλ Αβραμίδης, ενώ σύμφωνα με την ανακοίνωση το Δ.Σ. θα συμπληρωθεί με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων.

Όπως έχει αναφέρει η εφημερίδα Αυγή, κατά την περίοδο της ηγεσίας του Γ. Σκόδρα στην ΕΥΑΘ, η Εταιρεία επιβαρύνθηκε με΄«έργα – φαντάσματα» που ξεπερνούσαν τα 2.000.000 ευρώ την περίοδο 2005 – 2006, με το δημοσίευμα να σημειώνει ωστόσο πως δεν προέκυψαν στοιχεία σε βάρος του, με αποτέλεσμα να απαλλαχθεί των κατηγοριών από την ελληνική Δικαιοσύνη. Αντίθετη πορεία ακολούθησαν ένα διευθυντικό στέλεχος και ένας εργολάβος της εταιρείας, που παραπέμπφθηκαν.

Ακόμα, κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο Γ. Σκόδρας έχει καταδικαστεί πρωτοδίκως σε τρίμηνη φυλάκιση διότι υποβάθμισε διευθυντικό στέλεχος της ΕΥΑΘ, μετά την άρνηση του δεύτερου να υπογράψει πληρωμές που ξεπερνούσαν τα 2 εκατ. ευρώ, τα οποία «δεν τα είχε ελέγξει και ζητούσε επίμονα να του παραδοθούν αναλυτικές επιμετρήσεις, δεδομένου ότι στα έργα υπήρχε υπέρβαση κατά 170% της αρχικής δαπάνης. Μάλιστα το στέλεχος αυτό αντικαταστάθηκε με προκάτοχό του, ο οποίος υπέγραψε αμέσως την καταβολή του ποσού στον εργολάβο».


Σε χρειαζόμαστε

Το ThePressProject είναι το μοναδικό μέσο ανεξάρτητης, ερευνητικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις μικρο-δωρεές των επισκεπτών του. Πιστεύουμε ότι η πληροφορία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και για αυτό δεν κλειδώνουμε κανένα κομμάτι της ύλης αλλά για να παραχθεί το πρωτογενές υλικό που θα βρείτε εδώ χρειαζόμαστε την υποστήριξή σου. Αν δεν πληρώσουμε εμείς για την ενημέρωσή μας, θα την πληρώσει κάποιος άλλος (και αν δεν είσαι ο Μαρινάκης μάλλον δεν έχεις τα ίδια συμφέροντα). Μάθε πώς
- Κάνε κλικ για να σχολιάσεις