Σε άρθρο του στους New York Times, o Γκρεκ Σμιθ κατηγορεί την Goldman Sachs ότι πρόδωσε την ιστορική της κουλτούρα και βάζει τα κέρδη πάνω από τα συμφέροντα των πελατών της. Πρόσθεσε πως στελέχη της Goldman μιλούν ανοιχτά για το πώς θα «ξεζουμίσουν» τους πελάτες τους, τούς οποίους συχνά αποκαλούν «muppets». 

Τα σχόλια του Smith για την εταιρική κουλτούρα της Goldman κυκλοφόρησαν γρήγορα στο διαδίκτυο, προκαλώντας αναστάτωση στο Twitter και αλλού. 

Όπως ήταν αναμενόμενο, η Goldman Sachs με επίσημη ανακοίνωσή της αντέκρουσε τους ανωτέρω ισχυρισμούς του Σμιθ .«Διαφωνούμε με τις απόψεις που διατυπώθηκαν, οι οποίες δεν αντανακλούν τον τρόπο που διευθύνουμε την επιχείρησή μας», δήλωσε εκπρόσωπος της τράπεζας. «Πιστεύουμε πως επιτυγχάνουμε μόνο όταν οι πελάτες μας επιτυγχάνουν. Αυτή η θεμελιώδης αλήθεια βρίσκεται στην καρδιά της δραστηριότητάς μας».