Την απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτος, Οικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.
Όπως προκύπτει από το ΦΕΚ δεν υπάρχει κάποια αλλαγή και η σύμβαση θα γίνει βάση των όρων του διαγωνισμού που είχε κατακυρωθεί στην γερμανική εταιρία. Το τίμημα που θα καταβάλει η Fraport ανέρχεται σε 1,23 δισ. για χρήση 40 συν 10 ετών, με βάση το σχετικό διαγωνισμό, ο οποίος ολοκληρώθηκε πριν από μερικούς μήνες και την υλοποίηση του οποίου εισηγήθηκε η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ στις 3 Ιουλίου. Η γερμανική εταιρεία προσέφερε ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ κατ' έτος, ποσοστό 25% από τα από τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έσοδα και τέλη υπέρ ΥΠΑ, που φτάνουν 1,23 δισ. ευρώ για όλη την περίοδο της παραχώρησης, ενώ παράλληλα, δεσμεύθηκε για επενδύσεις 330 εκατ. στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες.
Η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων περιλαμβανόταν στο τρίτο μνημόνιο, το οποίο ψηφίστηκε στη Βουλή στην συνεδρίαση της 14ης Αυγούστου.
Για την πρώτη πράξη εφαρμογής του νέου μνημονίου για το γενικό ξεπούλημα της Ελλάδας κάνει λόγο η Αριστερή Πλατφόρμα μέσω κεντρικού άρθρου της ιστοσελίδας iskra που τιτλοφορείται: «Ξεπουλήθηκαν άρον-άρον σε γερμανικά συμφέροντα 14 αεροδρόμια φιλέτα». Όπως σημειώνεται «έπεται συνέχεια με το turbo – ταμείο ιδιωτικοποιήσεων των 50 δισ. ευρώ
Τα 14 αεροδρόμια είναι: Της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.
Το ΦΕΚ της ιδιωτικοποίησης: