
Όπως ανέφερε η υφυπουργός Εσωτερικών, Βιβή Χαραλαμπογιάννη μιλώντας στο Mega, «η διαδικασία αξιολόγησης περιλαμβάνει τρία στάδια: Το πρώτο αφορά το εσωτερικό των δημοσίων υπηρεσιών, δηλαδή τη σχέση μεταξύ προϊσταμένων και υπαλλήλων. Από το 2023, έχει γίνει σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας, με την εισαγωγή στοχοθεσίας και ανάπτυξης δεξιοτήτων, στόχος των οποίων είναι η αύξηση της παραγωγικότητας και η βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη, ώστε να ενισχυθεί η οικονομία».
Και συνέχισε: «Το δεύτερο βήμα περιλαμβάνει την αποστολή ενός ερωτηματολογίου στους πολίτες που είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνιών. Το ερωτηματολόγιο, το οποίο θα αποσταλεί μέσω email, θα περιλαμβάνει περίπου 50 ερωτήσεις, κυρίως πολλαπλής επιλογής. Δεν αφορά την αξιολόγηση συγκεκριμένων δημοσίων υπαλλήλων, αλλά την αξιολόγηση των υπηρεσιών. Η διαδικασία θα επαναλαμβάνεται δύο φορές τον χρόνο και τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται.
Το τρίτο βήμα της αξιολόγησης, που θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο, θα περιλαμβάνει την εφαρμογή του συστήματος σε τρεις πιλοτικούς φορείς και αργότερα σε όλο το Δημόσιο. Οι πολίτες θα μπορούν να αξιολογούν τις υπηρεσίες που παρέχονται στους γκισέ μέσω ενός QR code που θα τους παραχωρεί ο υπάλληλος που τους εξυπηρετεί, κάνοντας τη διαδικασία ταυτοποιημένη και συγκεκριμένη για κάθε συναλλαγή. Οι ερωτήσεις θα αφορούν την ταχύτητα, την ευγένεια, την εξυπηρέτηση και τον επαγγελματισμό»
Σχετικά με τον ΑΣΕΠ είπε: «Οι αιτήσεις για τον δεύτερο πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ άνοιξαν χθες και θα λήξουν στις 14 Μαΐου. Οι ημερομηνίες των εξετάσεων θα ανακοινωθούν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων».