Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο», ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης υποστήριξε πως πρόκειται για την ενιαία ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική σύνδεση τριών λιμανιών της Βουλγαρίας -της Βάρνας, του Μπουργκάς και του λιμένα του Δούναβη- και των τριών λιμανιών της Βορείου Ελλάδας με τα αντίστοιχα εμπορευματικά κέντρα, δηλαδή της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης.

Έκανε λόγο για κίνηση αναβάθμισης του δικτύου των περιοχών. «Μιλάμε για νέα χάραξη μεταξύ Θεσσαλονίκης – Καβάλας. Το λιμάνι της Καβάλας όλα αυτά τα χρόνια αλλά και της Θεσσαλονίκης, δεν συνδέονται με σιδηρόδρομο. Όσο κι αν σας φαίνεται παράξενο, δε συνδέεται ούτε με την Εγνατία. Φτιάξαμε έναν υπέροχο δρόμο, την Εγνατία Οδό και δεν συνδέεται καν με το λιμάνι της Καβάλας, της Θεσσαλονίκης και της Αλεξανδρούπολης».

Νομοσχέδιο για τα ταξί

Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι με το νομοσχέδιο για τις μεταφορές που θα κατατεθεί τις επόμενες μέρες στη Βουλή θα μπουν κανόνες στο θέμα των ταξί και στη λειτουργία ιντερνετικών πλατφόρμων, όπως η Uber, προκειμένου να υπάρξουν όρια σχετικά με τις άδειες των ταξί.

«Εμείς, είπε, δε θέλουμε ν’ απαγορεύσουμε τις διαδικτυακές πλατφόρμες σε σχέση με τη λειτουργία του ταξί. Πάμε να βάλουμε κανόνες που δε θα επιτρέπουν άλλου είδους κανόνες για τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές και άλλου είδους κανόνες για δραστηριότητες που είναι οι αστικές μεταφορές μέσω του διαδικτύου ή μέσω ενός τηλεφωνικού κέντρου.

Αυτό που νομοθετούμε, που έχουμε ως εισήγηση, δεν είναι να κλείσει κάποιος ή να μη μπορεί να ξεκινήσει μια τέτοια δραστηριότητα, μπορεί αύριο το Σωματείο Ταξί ή κάποιος επιχειρηματίας να πάει και να πει “εγώ κάνω μια διαδικτυακή πλατφόρμα μ’ αυτή τη δράση”. Αλλά, θα θεσπίσουμε ό,τι υπάρχει και για τον άνθρωπο που είναι επαγγελματίας αυτοκινητιστής, θα υπάρχει και γι’ αυτούς.

Δε γίνεται δηλαδή χωρίς άδειες ταξί να κάνουν αστικό μεταφορικό έργο όταν εντάσσονται επί της ουσίας στο τουριστικό προϊόν της ενοικίασης αυτοκινήτων – οδηγών»